Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vetsinou me nejak neuchvacuje pridavani basni/pisni k povidkam (=pokud mam po prvnich slovech pocit nevole, dalsi uryvyk preskakuju)... ale tohle bylo vazne perfektni. miluju krchovskyho (jen tak btw: pokud mate moznost jit na jeho autorske cteni, vyuzijte ji... ja uz byla nekolikrat a je to naprosta bomba:)”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“brecim smichy :D”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“to je hruza... davam jeden bod za to, ze pri tech priblblych jmenech na konci jsem si vzpomnela na svuj oblibeny vecernicek rakosnicek a hvezdy”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

niktoska:

“Zaujímavá poviedka. Autorka má chytľavý štýl písania, vtiahla ma do deju a ani som nevedala ako a bola za mnou aj druhá časť.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mně připadá, že A-sisi skvěle popisuje takové to milostné tápání, ale já nemám pocit, jak tu někdo napsal, že postavy jsou jako v originále. Vlastně si myslím, že k tomu jim cosi chybí. Kde se tu třeba projeví, že je Hermiona čertovsky chytrá a zároveň nepříjemně pedantická ? Můj verdikt kolísá mezi 3-4 a že tady dávají všichni dobré hodnocení, můžu si pro jednou dovolit být já ta zlá. Za tři, ale za lepší tři. Něco zajímavého v tom je, nehádám se ... (Možná prostě jen neumím docenit snamione :) )”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

niktoska:

“Krásna poviedka. Rada sa k nej ešte niekedy vrátim. Zhltla som ju na jeden šup.”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“ooo... horky kandidat na vytisteni a poveseni na zed... btw, asi jsem uchyl, ale jeste nekomu pripominaj ty uchvatny zidle gilotinu? :D”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Můj druhý nejoblíbenější severitus (No ano, první je Rok jako žádný jiný ). Pěkně mi tu FF dovysvětlil překlad názvu od překladatelky - Souznění - to je ono. Vztah mezi Harrym a Severusem se tu vytváří nenápadně, bez okázalých a efektních scén. Občas jsem měla pocit, že mi tam ty velké scény chybí. Jenže nakonec na nějaké ty pěkné scény došlo a nakonec mám taktéž pocit, že ten střízlivý realistický duch je pozitivem této povídky. Vzhledem k Roku by to bylo asi spíš za čtyři body, ale vem to čert, kde zas objevím v češtině druhej severitus, kterej se mi moc líbí. Zasloužených pět. Patří autorce. I překladatelce za odvahu pustit se do překládání dlouhé trilogie.”

Lessons Learned - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

Danae:

“To je výtečné.”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

niktoska:

“nejak ma nechytil štýl písania. Námet bol zaujímavý, ale aj tak som to po 3 kapitolách vzdala”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

niktoska:

“Rada si prečítam akúkoľvek poviedku, kde je Hermiona s niekým iným ako s Ronom, pretože mi prídu ako pár zo zúfalstva. Táto poviedka bola mierne sladká a rozprávková, kde dobrý kráľ zachránil princeznú pred zlým princom, ktorý nakoniec oľutoval svoje činy a stal sa z neho dobrý samaritán. Napriek klišé som Luciusa nemilovala nikdy viac a asi ani nikdy nebudem”

Lessons Learned - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak ještě jedna malba od ac1d6urn. "Nebudu lhát ... snít, popírat, toužit ... " Smysl si má každý domyslet sám, nu ... :) . Takový trochu surrealismus. Tady se na to dá podívat z větší blízkosti : http://firefly-wp.deviantart.com/art/Lessons-Learned-Hi-Res-12924016”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Nevítě někdo, kde by se dal ten lustr sehnat...?”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já zvládla dokonce 6... Ano, autorčiny pokusy o filozofické vyjádření stojí opravdu za to. Nehledě na absolutně nezvládnutá souvětí a celkovou chaotičnost. /// Bellandy: Já netvrdím, že to později není lepší, ale odmítám trpět až do 48. kapitoly. :) Mě se tahle povídka prostě nelíbí a nedokázala jsem na ní najít absolutně nic, co by mi přišlo aspoň minimálně sympatické nebo co by ve mě podnítilo aspoň malinkou touhu číst dál a dát tomu šanci. Pro mě prostě hodnocení nula... /// Bellandy: Není za co. Já diskuze vítám. :)”

Věci, na kterých záleží

Autor: Graylady      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Bez téhle povídky by se mi asi Odstíny šedi nikdy tolik nelíbily. Teprve s ní to dává ten správný smysl. :)”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle má našlápnuto na druhou nejlepší českou snarry. (A to je po Elysejkém klíči docela vysoko nastavená laťka.) Jen kdyby to graylady dopsala. Harryho válka připravila o mnohé, mimojiné o jeho nevinnost a jakékoli naivní hrdinské iluze. Není divu, že postupně nachází společnou řeč se Severusem Snapem. Černá a bílá, dobro a zlo - dají se ještě rozeznat? Jejich hranice rozhodně nestojí mezi Zmijozelem a Nebelvírem. Je mnoho odstínů šedi. Přečteno kam až to Graylady dosud napsala.PS: A vůbec nejlepší je stejně ta přídatná povídka :) .”

The Order of the Phoenix - fanart

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

belldandy:

“Autorka se prý inspirovala klasickými novověkými skupinovými portréty a není důvod jí nevěřit. :) Fénixův řád jako na dlani ...”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:)”

Harry Potter: Kiss the... Draco ! - Harry/Draco SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Na to, že jsem snarry shipper a milovnice angst povídek se mi tenhle drarry fluff líbí hodně.”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

belldandy:

“-”

Dudley's Cousin

Autor: WhatWldMrsWeasleyDo      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Krátké PWP i když ne až tak čisté. Je tam trocha úvodního děje. Pár je netradiční, ale nakonec proč ne. :)”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

niktoska:

“krátke, jednoduché, na spríjemnenie večera, dobrý námet”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Přečetla jsem první tři kaitoly. A nelíbilo se mi to. Kapitoly jsou enormně krátké, bez vtipu, nudné. Autorka se snaží "filizofovat". Ano, musím to uvést v závorkách, protože její 'úvahy' mi přijdou jako moje slohovka z šesté třídy. Vracet se k tomu rozhodně nebudu.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“premyslim, proc byla bellatrix tak pruderni :D:D”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no, pekny prumer:)”

|< 10 11 12 13  >|