Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Světlo temnoty

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Obávám se, že tohle nebude nic pro mě.... Autorčino pojetí upírů se mi nelíbí, hlavní hrdinové mi jsou nesympatičtí a slohový styl mi taky příliš nesedl... Takže to po 3. kapitole balím. :(”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Ten, kdo to vytvořil, musel být genius!”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Smutné, ale i něžné a na konci malilinkato nadějné.”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Poměrně dobré a vtipné. Někdo musel Brumbálovo nadšení utnout...”

Skřeti

Autor: Wenai Lafayette      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Arwen jsem nikdy neměla příliš v lásce, takže tohle jsem si maximálně užila... ;)”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Niekoľko krát sa mi zastavil dych a od polovice som zabudla dýchať úplne. Nádherne a neskutočne citlivo preložené.”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je tak smutné. Ale třeba se Sirius plete, třeba Severus nezapomene... Bláhové...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Dokopala jsem se k přeční po té, co mi tuhle povídky vychvalovala kamarádka. Četla jsem to dva týdny a nelituju. Zprvu jsem sice měla problém se začíst (nikdy, nebo aspoń na začátku, jsem snarry moc neobdivovala). Chvíli jsem si taky zvykala na nová odvětví magie. Ale potom už to se mnou šlo z kopce a já jsem zavislá! Perfektvní, dokonale promakaná povídka.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: AJ

Neimh:

“Fangz 2 bloodytearz666 4 helpin me wif da chapta! BTW preps stop flaming ma story ok! Tak na tuhle větu jsem nějakou dobu koukala, než mi došlo - sakra, to bude asi zkomolená angličtina. (Není to zkomolená angličtina? Je to zkomolená angličtina! A jak!) Nebudu popisovat, co přišlo po tom. Mám chuť dát tomu v záchvatu ironie pět hvězdiček. Ale to nedokážu i kdyby mě na břiše lechtal slon. To je prostě neuvěřitelné. Fakt.”

Jedno velké přání

Autor: Lilyann Thumn      Jazyk: ČJ

Neimh:

“Rozečteno, ale zatím to vypadá na...JP/LE, a ty zbylé nějak spárujeme, hlavně, že je na světě nová povídka? Uvidím. EDIT: Sláva, po nocích a místy se utápějící v nudě dočteno. Ten jede bod je tedy obhájený, protože epilog je asi jedna ze dvou povedených kapitol.”

I will NOT marry a Weasley

Autor: broomstick flyer      Jazyk: AJ

Neimh:

“Je to divné a s chybami, to ano. Je to jen takový podivný nešťastný výlev z epilogu (mně se taky nelíbil, ale psát o tom? - nemám potřebu), to ano. Ale přečteno bez ztrát na životech a mlácení hlavou o klávesnici. Což se cení. Poslední dobou je těchto povídek, tzv. "mlátících" nějak moc.”

Kouzelník kouzelníku vlkem

Autor: janek      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To zní spíš jako Shakespeare, než jako Lupin...”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Dobrý nápad, ale podání pokulhává.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Škoda, že je Harrymu pouze 15 let. Kdyby to bylo zasazené do vyššího ročníku, byla byla to úžasná povídka. A i tak je, jen se od toho člověk musí oprostit... Jemně popsaný milostný vztah.”

Kouzelník kouzelníku vlkem

Autor: janek      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Nevím, neoslovilo mě to.”

Kouzelník kouzelníku vlkem

Autor: janek      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Mince

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím... Určitě je to smutné a přesně v Lenčině stylu, ale se mnou to nějak nehýbe, nic při tom necítím...”

Daily Prophet My Ass!

Autor: Wench of Hogsmead      Jazyk: AJ

belldandy:

“Kraťoučký preslash. Takhle by měl Harry ke zprávám z Denního věštce přistupovat vždy.”

Proti samotě

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Je to zvláštní. Mám z toho dost rozporuplné pocity. Rozhodně to není žádný top, sloh by mohl být lepší, ale je tam něco, něco šumivě elektrizujícího v pozadí. I've got butterflies in my stomach:).”

Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Neimh:

“Asi jsem zešílela, ale musím dát téhle věci, která navozuje hypoglykemický šok tři hvězdy.”

Mince

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Neimh:

“...”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Neimh:

“Tak tohle je skvělé. Krátké, lehké, výstižné, dostalo mě to.”

Daily Prophet My Ass!

Autor: Wench of Hogsmead      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Drobná, vtipná hříčka.”

Proti samotě

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“moc pěkné, někdy se k tomu s radostí vrátím.”

Jak Erestor (ne)byl oddán

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak vlastně vznikla VKEŘ a vše, co následovalo po ní... :)”

|< 10 11 12 13  >|