Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Prostě skvělé... 4-5*”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Naprosto mě uchvátil nápad dát Harryho a Severuse dohromady díky tomu, že si začnou posílat vzkazy (také to je důvod proč jsem tuto povídku dávám). Povídka je čtivá, dobře napsaná, ale bohužel místy mi přijde spíše "směšná"(hlavně Harryho vzkazy mi nesedli). 3-4*. Za nápad a čtivost dám 4*. Čekala jsem od tohoto skvělého nápadu více. Pro mě osobně je to zklamání.”

Osud jim nepřál

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Sakra! Sakra! Sakra! TOHLE chce uznání. Nechápu totiž jak může někdo v několika málo slovech napsat tak MOC. ...na chvíli jsem přestala dýchat a jen šokovaně hleděla na obrazovku... Upřímně? Je plno krásných povídek, které si zaslouží ohlas kvůli skvělému ději, stylu psaní, nápadu... Ale kolik z nich dokáže v člověku způsobit tuto směsici pocitů, kterou pociťuji po každém přečtení tich pár slov? ...Upřímě znám pouze další 2 povídky!!! A to že jsem toho přečetla už hodně... (jen tak kdyby měl někdo zájem, tak těmi povídkami myslím Počítej! a Okamžik) - samozřejmě pouze můj názor”

The Time of Roses

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Crystal:

“U některý povídek mi OOC postavy nevadí, aletady mi to vadilo hodně. Tom už ve svých šestnácti měl být poměrně "voldyovský"... a tady se červená a stydí? No, wow. Taky mě docela zaráželo, že se mi nezdál ani trochu zmijozelský. Harry mi přepadal hloupý, ukvapený. Co mě ale dostalo byl konec. Nikdy mě nenapadlo, že náš druhý cestovatel časem může být tahle osoba. A přitom to bylo tak logické. Za konec dávám silnější tři hvězdičky. Slibovala jsem si od toho podstatně víc.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“K zasmátí. :D A Severus měl opět všechno pevně v rukou...”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Poslední věta mě rozesmála. :D Jojo to si Sevík jen myslel, že ušetří. :D”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Proč mám pocit, že přesně takhle to Snape plánoval? :)”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Pořááádně ulítlý:D.”

Beyond Words

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

Crystal:

“...”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Morbidní samolibost a misogynní, sexistické názory páně autorovy, které veledílem prostupují jako TSE žilním systémem nakažené ovce, tady patrně nikomu nevadí. Nu což, aspoň já vrátím vesmír do rovnováhy. NULA. PS: Tahle veskrze zbytečná hovadina, 1000x horší, nudnější a hloupější než sám originál, který se tak vehementně snaží „opravit“, by to u mě nedotáhla na víc než 1 bod ani kdyby byla křišťálově korektní, takže nemusíte chodit do vývrtky. PPS: Hodnocení se přirozeně vztahuje k ang. originálu, ale nechce se mi ho hledat. S.L. //// EDIT: Pokud sdílíte autorův názor, že "inteligentní člověk" = (pod)průměrný jedinec, kterému ale intenzivním tréninkem předčasně narvali do hlavy víc vědomostí, než jeho vrstevníkům, kteří podobnou nalévárnou neprošli, začínám chápat, proč ho považujete za génia. ;D Angie, mně vůbec děkovat nemusíš. Poděkuj své vysoké inteligenci a vytříbenému vkusu.”

Nákupní centrum

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bontonland... :D Chápu, že to Siriuse rozčilovalo natolik, že se musel uvolnit... ;)”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:D. Severitus v zkratce. Toto zas někdo skvěle shrnul!”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Setkání Albuse a Sharlocka. Milé a vtipné. Rozhodně o něco lepší než průměr.”

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnotila bych mezi 4 - 5. A když ostatní dali tak malé hodnocení, tak to musím téhle povídce vynahradit. Vždyť je tak krásně krutě pravdivá : "Možná, že nejsou žádné dobré volby. Jen volby, po kterých není tak nesnesitelné žít." :) Ještě že mě nikdo nenutil tak rychle dospívat.”

Jidáš

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je mi jasné, že nejsem žádný odborník na Juxian Tang. Proto bych se měla držet zpátky se svými soudy. Ovšem těžko se mi skrývá, že tuhle povídku cítím jako vyčnívající z řady v rámci toho, co jsem od ní četla. Mně připadá, že většina jejích povídek spěje přímou cestou od začátku ke svému konci v logice jednoznačného psychologického vývoje. V tomto příběhu číhá zrada. Ne že by ten zvrat byl až tak nečekaný, vždyť sám název už chystá nápovědu. No já se přiznám, že jsem docela zaskočená byla. Pro mě nezvyklá, ale možná o to zajímavější Juxian. O chování Remuse ovšem budu muset asi ještě chvíli přemýšlet, abych ho mohla jako hodnověrné přijmout. :)”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mohla by to být pěkná povídka, ale to by nesměla být tak zoufale odfláknutá... Žádný úvod, nijaký závěr... Prostě v takovémhle stavu je to bída a řadí se to pouze k průměru... :(”

You and me always

Autor: ships_harry      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ta anatomie mi trochu připomíná Picassa... :)”

Cesta temnotou

Autor: Lakme      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady je opravdu škoda, že je to nedokončené, je to dobře napsané a má to velký potenciál... Opravdu škoda. :(”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle bylo skutečně zajímavé... :D Chudák Severus - ti kazišuci mu ne a ne dát pokoj a když už se jich zbaví, vyskočí na něj Black... ;)”

Bílá série

Autor: snottygrrl      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“taková vzpomínka. slova Lilie mi zní jako hudba. to už je tak. (... ačkoli to nejsou lilie, jsou to kaly, že)”

Proti samotě

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Stmívání rozhodně nefandím, vlastně ho nesnáším, ale tohle bylo celkem dobré. :)”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když AU tak pořádné...! Na mě je to fiktivní možná až příliš. Není to špatné, i když je to slaďák až z něj bolí zuby, ale tahle trojka nebude můj šálek čaje.”

Srdce draka

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“No... Čekala jsem nějakou pořádně temnou romanci a zatím jsem se dočkala slabé, nezáživné detektivky s utahaným tempem a mizernými zápletkami. Nezaujala mě ani ta rádoby romantická stránka, která je jak okopírovaná s odpoledních laciných romanťáků... Takže se v 17. kapitole poroučím, aniž bych se toužila dozvědět, kdo je vrah. :/”

Plight

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tyhle záplety, ve kterých jsou postavy nuceny mít sex díky prokletí mi vždycky přijdou od autorky jako taková zkratka, jak je k sobě dostat a nemuset se vymýšlet s ničím jiným. Za to bodík dolů. Ale jinak je to povedené jako vždy u Juxian Tang.”

|< 10 11 12 13  >|