Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D:D:D uchvatne, sprateckovi to preju :D”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pribeh dobrej, ale hrozne mi tam vadila ta tuna prechodniku...”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekne:) dean byl vtipnej:)”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“lol :D...a vubec, dobre ji tak!:D”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jak tento par neprozivam, tak tohle bylo opravdu dobre :)”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“skvele:) opravdu me pobavila siriusova tajna nerest”

Bojovníci z Elvy

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no...tohle neni tak strasny, jak ty zbyly tri, kazdopadne hlavni postava je mi uprimne nesympaticka "jsem velice mocna" (a navic si na cestu do anglie nesbalila spodni pradlo a jestli tam chce chodit jen v tom jednom a tom samym, pravdepodobne to bude i hrozna spindira)”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Nade:

“PWP, co k tomu dodat... Místy to bylo docela vtipné. Říkám si, kdo z nich byl víc překvapený. Jenom si říkám, na co měl vlastně Sirius ten Pobertův plánek? :D”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“A Severus jako vždy měl všechno pod kontrolou ... :D :)) Povídka pěkná, spíše pro pobavení(kdybych měla jednu z mých nálad asi bych jí moc neocenila...) 3-4* :))”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“To je... milé. Chvěju se (zimou), mám vlhké oči (alergie) a cítím svírání žaludku (to ten oběd). Určitě jí budu doporučovat.”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“tomu řikam černá magie ;)”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Co si budeme povídat, tahle bezmála 400 stránková povídka je už spíš román se vším všudy. Žánrem jde o drama/romantiku/dobrodružství/humor/občas fluff, prostě takový koktejl pro zahřátí duše :D Umí dojmout, ale i rozesmát, vystrašit i utěšit. Obvykle v povídkách Pottera nemusím, protože je to prostě jenom takovej hňup, ale tady jsem i jeho měla ráda. Citově nevyzrálej kvůli vyrůstání v přístěnku pod schody, a Malfoy zase kvůli dětství stráveném v přístěnku vystavěném z iluzí... Jeden má krizi v milostném životě, druhej závislost na kafi a nezdravou posedlost vlasy. A do toho jako vždy příšerně všímavá Hermiona, upjatej a neuvěřitelně věrně vypodobněnej Ron a moje nová tajná láska Pansy :D Snad se můj překlad bude líbit, a kdyby ne, tak originál můžu jedině doporučit ;)”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Ale jo...”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

Crystal:

“Asi mi něco uniklo, protože se mi to vtipné nezdálo...”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty čokoládové žabky mě opravdu dostávaly. :) Je to docela hezká povídka, jen trochu moc jednoduchá a přímočará.”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Moje oblíbená povídka. Není to dlouhé a i za tak krátký čas se toho dokáže hodně stát...”

Bezděčná schůzka s osudem

Autor: crise_cardiac      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Synu hospodského... Dvě slova, ve kterých je skrytá celá tragičnost.”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus je tady tak zranitelný, naštěstí je Kingsley tak četsný, že toho nezneužije. Pěkná povídka, moc se i líbila. Jenom ten závěr mi sem tak úplně nepasoval - scénou na pohovce to mělo skončit.”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něžné a oddychové. :)”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Asi nemám zmysel pre humor.”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

ZJTrane:

“Veľmi dobre zostrihané. Páči sa mi.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Anne:

“Je to dobré, ale styl povídky, je už ohraný. Možná ne na tenhle pár, ale podobně laděných jsem četla víc. Prostě nic vyjímečného, avšak hezky napsané a dobré vyjádření pocitů.”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi pekné, fakt sa mi to páčilo, len škoda toho epilógu - ten bol príliš sladký...”

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jako já nijak nelobuju za bulímii, ale kdybyste náhodou někdy chtěli zhubnout zvracením, tady máte příležitost. ;) Ne, vážně: tahle je tak klasická, že by se mohla dávat do učebnic. Včetně závěrečné diagnózy. A proto se o ni musím podělit... :) PS: DANAE, tuto povídku nestáhl autor, pouze můj odkaz se nacházel na staré doméně. A pokud umíš číst, dala jsem ji sem pro vzdělávací účely. Zrovna od vás z českých luhů a hájů ty pindy o respektu sedí. S.L.”

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“s touto povidkou jsem se ztotoznila v jedne veci - taky jsem se smala skrz zavoj slz... bohuzel to byl ponekud hystericky smich doprovazejici znechuceni z tohoto dila... odpad :)”

|< 10 11 12 13  >|