Komentáře - Únor 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Harry Potter: Drarry vs. Snarry - SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Crystal:

“Skvělé :D Ale stále jsem pro Drarry a Harrymort :D”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pekná poviedka. Čítala sa mi veľmi rýchlo, zaujalo ma nové prostredie a nové postavy. Veľmi sa mi páčil opis vzťahov ľudí v rezervácii a aj vzťahy medzi drakmi a ich jazdcami. Niekedy sa k nej ešte vrátim.”

Fortynine

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“.... (sice mam pocit, ze snape je forever 38, ale budiz...)”

Desiderium Intimum

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: PJ

belldandy:

“Ariel Lindt si troufám považovat za nejlepší autorku HP slashových videí. Před třemi lety začala se svou přítelkyní (ano, jsou to lesbičky:) ) psát fanfikční snarry povídku. A já jen žasnu, že někdo, kdo umí tak skvěle "stříhat" videa, má stejně velký dar i psát. DI je moje nej fikce, kvůli které jsem skoro naučila polsky. Google překladač mi pravda hodně pomohl. Četla jsem ji už dvakrát, některé kapitoly nesčetněkrát, a líbí se mi pořád víc. Snape dominatní, arogantní, nepříjemný, ale také tajemný a nebezpečný. Zápletka trochu detektivní. Utajený erotický vztah učitele s žákem proti pravidlům. Venku Voldemort, který má možná ve všem prsty. Yellow nyní překládá Desiderium i do češtiny. (http://tequila.iplace.cz/menu/desiderium-intimum ) Z pozice svých načtených šedesáti kapitol mám sice pocit, že se v překládané verzi ještě nestihlo nic důležitého přihodit, ale něco málo snad přeci jen :). Jo a tento trailer k DI prostě musíte vidět ! - http://www.youtube.com/watch?v=z78Zf0UkZWs”

Football... IS FULL of SLASH !!!

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“-”

Harry Potter: Drarry vs. Snarry - SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“-”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Začátek povídky mě doslova nadchnul. Málo kdo dokáže oba hrdiny napsat takové jaké si je představuji a ještě těší je pak je dát dohromady :D Oboje autorka bravůrně zvládla, ale konec mi trochu pokulhává. Na mě asi až moc cukru a hlavně šílený obrat obou hrdinů v tokající hrdličky mi prostě neseděl.”

Harry Potter: Oh, you touch my tralala -gen. SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Jestli tohle není náhodou nejlepší fanvideo vůbec ? Co myslíte?”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“pekny prumer :)”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“....”

Harry&Draco | My Sweet Prince

Autor: volchiha      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Až doposud moje nejoblíbenější drarry fanvideo a zároveň moje nejoblíbenější drarry, pravda v drarry moc nejedu. Já miluji tyhle černobílý videa s naschvál rozřeseným obrazem, tam se lescos schová a dává to prostor fantazii :). A je to angst. Jestli znáte drarry povídku s podobnou atmosférou hned mi ji doporučte. Třeba v tom jet začnu.”

You and me always

Autor: ships_harry      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Zase jeden tetovaný Charlie. :) 3 spíš proto, že mi tahle trojka obecně nic neříká. PS: :D Jsem šťastná, že mi někdo konečně vysvětlil, o co přesně se tenhle obrázek snaží. Mělo mě napadnout, že místní expertka to bude vědět lépe než autorka, prompter a všichni účastníci KK dohromady. No nic, komu není a tak dále. :) [threesome, incest, fanart] S.L.”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

angie77:

“Moc pěkné, dokonce i Harry se ve finále nezachoval jako úplný blb :-) A jsem ráda, že autorka nepodlehla nátlaku a nenapsala takový ten absolutně šťastný konec. Takhle je to daleko pravděpodobnější. A navíc... ti dva přece šťastní jsou :-)”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Luna Snape:

“tuto povídku už jsem kdysi četla a moc se mi líbila”

Bête Noire

Autor: vividzephyr      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Moc se mu to nelíbí, jak vidím. No, aspoň, že nám jo. :) Přesně jak řekla ariadne, old school Snack. //// EDIT: *Facepalm.* Anne, Anne. Jistě, že obrázek není bez chyby, ale kdybych takto přísně měla hodnotit povídky, nevyvázne z odpadu žádná. :) No a když už se bavíme jako fousatý s fousatým, já naopak oceňuju zajímavou a údernou kompozici, obličeje, které NEjsou zdeformované (výrazy můžeme pokládat za klišé, ale vhledem k situaci a tomu, co autorka chtěla říct, se těžko můžou tvářit jinak :)), příjemnou, klasickou barevnost a žádný větší anatomický průšvih. Např. přidaným odřeninám též nefandím a Siriusův nosík JE trochu krátký, ale rozhodně mi taková prkotina nezkazí celkový dojem. Zkrátka co si budeme povídat, téma hodnotíš až až. :) [bondage, non-con, fanart] S.L.”

Love Thyself

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

Anne:

“Ten výraz a hlavně to oko - dobré. Vcelku povedená karikatura a taky vtipná.”

You and me always

Autor: ships_harry      Jazyk: fanart

Anne:

“Podivné, nesmysluplně poskládané a snaží se to tvářit, že je to anatomicky správně.”

Stag Night

Autor: wallflowergirl      Jazyk: fanart

Anne:

“Příjemné komiksové stvárnění, jednoduché, ale účelné podpořené vhodnou barevností. Obzvlášť se mi líbí první okénko - rozhodně je z nich nejpoetičtější (to druhé si taky zachová tu atmosféru). Siriusův postoj pokládám za naprosto siriusovský :)”

Bête Noire

Autor: vividzephyr      Jazyk: fanart

Anne:

“Nehodnotím téma jen formu. Kresba je strašná - deformované obličeje, Siriusová přerostlá ruka ještě ke všemu vypadá jako hrábě, kompozice žádná, pozadí jakoby použoité z jiného obrázku a rezavé fleky, pokus o odřeniny - "třešnička na dortu".”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Tvrdé. Neverím, že by nejaká matka takto reagovala. Milujúca matka, ktorou pani Grangerová predtým bola. A do Longbottomom zničeného kotlíka, prekladateľka nie je autorka!!!!”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Opravdu... husté. Jiné slovo mě nanapadá. Postava vyprávěče a prokreslenost mě děsí. Nikdy jsem si asi pořádně neuvědomila, jak děsivé by to mohlo být, kdyby vyhrálo zlo. Možná, že si po tomhle člověk uvědomí, jak vděčný by měl být anebo si jen prostě užije příběh. Já si to užila, jen mi trošku chybělo prokreslení změny názoru (u Hermiony), Pokud Snapeův charakter zůstal ve skutečnosti zachován, tak asi vím, co ji přesvědčilo. :-)”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“velice zajímavá povídka”

Destiny´s Toll

Autor: Aria Gray      Jazyk: AJ

finde:

“vše dopadlo jinak, než Brumbál očekával, dávám 4 a určit si to ješt nkdy přečtu, ale ne s radostí, spíše s fascinací.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nádherná jednorázovka!!! Osoby vypravěče jí dodala na zajímavosti a do teď mě ta povídka nutí uvažovat, jak to vlastně bylo.”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“dočítala som. Bez väčšieho nadšenia, ale niektoré situácie sa mi páčili. Sklamal ma však ten poslabší sloh a gramatika...”

|< 10 11 12 13 14  >|