Komentáře - Únor 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ranchan:

“dobré...”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

ranchan:

“krásně napsané... brečela jsem snad celou dobu co jsem to četla... je to opravdu nádherná povídka, ale tak smutná... nevím jestli dokážu si ji znovu přečíst”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

ranchan:

“tak jsem dočetla to co bylo v češtine k dispozici.... je to zajímavá povídka, plynule napsaná a také dobře. V jistých úsecích jsem si někdy nebyla jistá jaké vztahy zrovna panují, ale to se mohlo zdát pouze mě. Přiznám se, že prvních pár kapitol jsem nechtěla dále číst, ale vytrvala jsemm a vyplatilo se. Zatím váhám mězi hodnocením 4 a 5, prozatím dám 4”

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“ten šál je skvelý”

Advanced potions class - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

belldandy:

“:)”

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

belldandy:

“-”

Duše v zrcadle

Autor: Margot      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“presne si pamatuju, jak jsem tohle cetla... pravdepodobne to mela byt krutoprisna tragedie, a ja vskutku brecela - bohuzel smichy...”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“omlouvam se za nevlastni komentar, ale naprosto souhlasim s Akkarrou (v ramci usetreneho casu si jdu hodit minci, jestli se mam jit zoufalstvim rozbrecet a nebo rozcesat hruzou stojici vlas)”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no to si delate p*del... postavy priserne, dej priserny, prechodniky priserne...des”

Andílek

Autor: Anina      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nektera dila by mela obsahovat varovani, ze cteni zpusobi postaveni vlasu (hruzou mi stoji tak, ze pochybuju o navraceni puvodniho tvaru)... dej na nic, hrubek, az to hezke neni (a to jsem pro tentokrat pominula chudaka severuse)... jedine pozitivum je, ze se autorka nerozhodla obstastnit svet FF dalsimi kapitolami...”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka a které bych konec opravdu nečekala. Líbilo se mi to. :) 3-4*”

Andílek

Autor: Anina      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Děs. Ještě jsem nečetla horší kapitolovku. Bez pořádného děje, rozhovory se mi zdály nudné, ikdyž se autorka snažila být vtipná(takové ty vtipy co už jsou staré a ohrané). Nemůžu jinak než 0*, protože patří mezi to nejhorší, co jsem kdy četla.”

Dudley's Cousin

Autor: WhatWldMrsWeasleyDo      Jazyk: AJ

finde:

“pro mě neobyklý pár, v dokonalé PWP situaci”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

ranchan:

“no, je to zajímavá povídka je i vcelku dobře napsaná, nepatří mezi nejlepší které jsem četla, ale šlo to. Body za originalitu. Ten vztah mezi hlavními aktéry se mi zdál přeintrikovaný. (bylo tam tolik nedorozumněních, až mi to začínalo trošičku líst na nervy) A přiznám se, že ke konci jsem musela trochu přemáhat to dočíst. :(”

Je to vzájomné

Autor: breannatala      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Úroveň je na zaplakanie (nepreháňam, minimálne na začiatku). Autorka bola príliš mladá (aspoň myslím, určite to bol jej debut) a prekladateľka sa ponáhľala. Detail, že prekladateľka bola opäť uvedená ako autorka. Ku koncu sa kus začínam chytať, prečo ma to voľakedy bavilo... Ale po Pecke je toto ako mamina hustá šošovicová polievka (Peckina "Krv nie je voda") verzus vodnatý vývar zo školskej jedálne, kde nájdete tak päť šošovičiek.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

ranchan:

“hezké... četlo se to pěkně plynuje a erotické okamžiky byly zajímavé”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“ráda si tuhle povídku občas přečtu znovu :D”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

ranchan:

“příjemná povídka... pěkně se čte”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ranchan:

“je to povídka hlavně o sexu... sex mi samozřejmě nevadí, ale tady to bylo docela uspěchané. Kdyby se to třeba trochu rozvedlo a bylo to více plynulé, bylo by to hned něco jiného. Mělo by to pak o pár kapitol více. Vcelku to je zajímavá povídka, jen to mělo takový nádech rychlosti, člověk nevztřebal ani první přelomovou událost a byl už na další. Podle mého názoru se z toho dalo vytáhnout víc... to je můj osobní názor a někdo se mnou souhlasit... a to je dobře každý máme vlastní představu o tom co se nám líbí.”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

ranchan:

“dobrá povídka, podle mého názoru... taková pohodová, a i pěkně napsaná”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

ranchan:

“wow... jedna z mála povídek, které mě uchvátily... napínavé, dobře napsané a pěkný bonus pro mě ;) je to HPxSS, což já zbožnuji ;D”

Závod

Autor: Violet Quill      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Škoda, že se na tohle představení neprodávají lístky, protože tyhle Závody bych opravdu chtěla vidět... ;D”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ranchan:

“zajímavé... toto by mne nikdy nenapadlo. Zajímavé promíchání vztahů mezi aktéry”

|< 10 11 12 13 14  >|