Komentáře - Prosinec 2012

|<  >|

Zloba

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“pár slov a několik vět a pak... úder, jako plná místnost lidí, kteří mlčí”

Drabble na přání

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Každý den zdraví netopýr

Autor: Therea      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Závěť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jedno z nejlepších pwp, co jsem četla, žádné otřepané výrazy jako v podobném druhu povídek, zachování charakteru a lehký příběh navíc, co víc si v takovém druhu povídek jen přát. Čtyři, přestože se k tomu vracet nebudu.”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“dnes nic, co by se mi líbilo...ehm, taky se přiznám, že jsem kdysi psala podobně a jsem ráda, že dnes jsem někde jinde. :) slabá 3”

Díkuvzdání

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5... být to delší dala bych i 4”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“..”

Milovala mě

Autor: Dragony      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Když už nic, Lucius je pro mě sice zbabělcem a myslím, že takto by Harryho nepřelstil (už kvůli tomu, že je prostě zbabělec), ale já tomu kupodivu věřila. Není to až tak knižní Lucius, co se týče některého rámce chování, ale třeba by takto nějak mohl vypadat vztah mezi jím a Cisou.”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Na takové návraty se člověk musí těšit. :-) taková omáčka pocitů... nu, jako sám život 4, 5”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“NENÁVIDÍM TMU - po oslovení směšného a kýčovitého Sevie nebrala povídku až tak vážně (2, 8). KDYSI - ke konci to spělo do takové slovní zbytečné omáčky (2, 5). BUM BUM - zajímavé AU (3, 5). POSLEDNÍ SLŮVKO - hezké, ale vůbec se mi nelíbila poslední kýčovitá věta, celý koncept povídky tak zbořila (2, 8). NOBLESNÍ - Draco noblesní, Lucius precizní, podobné myšlenky se mě dotýkají (4). KRB – Lucius bez Draca, zlomený, ublížený, bez sebe, s kouskem duše Lilithky, to by bylo tak za čtyři, jenže ony slovní obraty, bezpodmínečně (5). POŠETILOSTI LM – krátké a výstižné pro alternativu Dracova života, (4). NOBLESNÍ II – takový ten průměr, nenadchne/neurazí, (3) = Bráno tedy naprosto do důsledku 3, 45. Ale já dám stejně 4, neboť tyto slovní vzlyky mají hloubku. :)”

Pět smyslů - drabble

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“§§”

Cheraby

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Memorin:

“na začátku krásné, postupem času už pouze hezké... nedočetla jsem jej a nějak už se nechystám, ale stále je to Syhrael a myslím, že oproti průměru ostatní je nadprůměrná.”

Tři možnosti

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Memorin:

“po pár kapitolách - tedy 2, mě přešla chuť... Bernard, nezájem, nesympatie. Lucius - s tímhle prázdným zvířátkem se mám potýkat xxx kapitol dál. Rozhodně ne. Nedočteno, nemám zájem.”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“usmívala jsem se, prostě příjemně”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“když už pwp, tak s nápadem, když sex, tak se zábavou”

Čekání

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Memorin:

“milé, ale nic k čemu bych se vrátila”

Pět smyslů - drabble

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jenže když to prostě není geniální, ale přesto je to krásné, stejně tomu nemohu dát více než 3, za něco tak krátkého..”

Dopisy ze dna šuplíku

Autor: nieniti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Budete se smát. Ale...”

Dark City

Autor: Sway      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5 HP se to příliš netýká, ale proč ne, je to dobře napsáno”

Sleepless Night

Autor: Sway      Jazyk: ČJ

Memorin:

“moc moc pěkné 3, 5”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5 je to úsměvné, autorka vykreslila Severuse, takového jaký by dle knihy měl být”

Dvě slova

Autor: Belial Shaitan      Jazyk: ČJ

Memorin:

“hezké, ale průměr”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tak to vypadá, když vám mláděcí šelma ukáže trochu lásky a vy se jí nemůžete nabažit. Zamatáváte se do jejích sítí, ona vám ukazuje ostré drápy, ale nakonec stejně skončí s pohledem ve vašich očích a vy v nich tonete...”

|<  >|