Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“bylo to napsany fakt dobre, ale neco mi tam chybelo... docetla jsem povidku a nic (mam na mysli ten pocit, kdyz doctete povidku, ne nic ve stylu, ze se rozrazi dvere a dovnitr vejde cely maskarni pruvod z ria de janeira)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Proč ve všech povídkách vlastní Snape buďto půlku nemovitostí v Británii, nebo nic kromě jedné zašedlé košile a rozvrzaného nábytku? Já vím, že to bylo označené jako PWP, ale přesto mi tam chybělo něco, co by z toho dělalo víc než jenom PWP... nenašla jsem. Styl a sloh výtečný, ale pro mě jen další horší průměr.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Milá pohádka. První půle mi přišla výborná. Možná proto, že toho nemám přečteno tolik jako Akkara mi ani nepřiša klišovitá. :) Povídku s neviditelnou postavou jsem četla prvně (další znám jen z doslechu) a taky to byla má první snarry, kde někdo něco vytěžil z Harryho příslušnosti k rodině Pewerellových. V druhé půli už klišé nastoupily. (SPOILER! Harryho noční můry utěší jen objetí. Rituály, které předepisují ..ehm ... nadprůměrnou intimitu. KONEC SPOILERU.) Řekla bych, že se ten příběh dal ke kýženému konci dovést i o něco zajímavěji. Snad ještě. Jistá si nejsem, ale v Británii asi jen málokdo viděl Vinetoua, to je spíš takový východoevropský fenomén. A pro pořádek: autorkou Mého Pátku je Enahma, ale já to taky dlouho nevěděla. Nic ve zlém. :) - V celku ale spokojenost. Zatím nejspíš má nejmilejší Pooky.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(SPOILER) Nebýt té zdejší chvály, tak to odložím pro nezájem po čtvrté kapitole. Snape používá v rozhovoru fráze jako "zazdít téma", "snůška keců", "miluju tě, amazonko" a "jste docela praštěná", pomoc! Navíc v prvních dvaceti kapitolách úplně chybí atmosféra, naštěstí jsou kapitoly tak krátké, že se tím dá prokousat. S přibývajícími kapitolami se styl psaní lepší, konec je dobrý - když se autorka konečně přestala pokoušet o romantiku a začala popisovat akci. Charaktery jsou všechny úplně mimo, nejvíc Snape, (viz výše,) ale i Harry a Ron to hodně ošklivě schytali a já opravdu z duše nesnáším povídky, kde jsou za absolutní idioty. No a pak je tam samozřejmě hromada logických nesrovnalostí, jakože úředně mrtvá Hermiona svolává BA, ačkoliv o tom, že žije, se do té doby nesmělo říct ani Řádu, aby se na ni neuspořádal obrovský hon. Že Snape vlastní padesát tisíc nemovitostí, už jsem z fanfikce zvyklá a bratra jsem si docela vychutnala. Ale safra, ten únos Ginny ze smrtijedského sídla - to ji jako kolem stráží pronášel pod kabátem či jak? A proč furt bylo "naštěstí", když se viteál nerozbil, a to například i při finální bitvě? A jak ho ničili kluci, když jim ho Hermiona nedala a byla unesená pryč? A nejlepší hláška povídky: (řadový smrtijed se vrací z krmení Nagini) „Potvora jedna zatracená. Zblajzne dvě kila masa a ještě mě pokouše. Proč si ji pán nekrmí sám, hada mizernýho.“ No, ehm, jak hodnotit? První třetina za jedna, druhá třetina za jedna a půl, poslední třetina za tři? Dám dva, je to něco, k čemu se už rozhodně nechci vracet, ale jednička by asi byla přehnaná.”

Fortune´s Child

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

mariaa:

“1-2”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ta povídka je vlastně geniální - styl a obsah v perfektním souladu a rozhodně pravděpodobnější, než 99% zdejší tvorby - ale ačkoli zároveň nepostrádá jistý vtip a v dobrém rozpoložení bych se i zasmála, tak vyznění je tak hrozné a depresivní (nevýhody kvalitního psaní :-)), že nemůže nebýt zneuznána; a člověk vlastně doufá, že si ji nepřečte omylem znovu. :-)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hodně depresivní a vlastně smutné, ale jak bylo řečeno - člověk má své potřeby.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Ok. Souhlasím, i mně to vyustění přišlo tak nějak rychlé a snadné vzhledem k předchozím událostem, ale i tak musím říct - vynikající. :)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Nějak nevím, co říct. :)”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tohle jsem vnímala tak na hranici mezi vážně bráno a parodií a nejspíš proto jsem se do toho neponořila do ideální míry, ale ne, není to špatné.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zklamání, nejvíc asi proto, že po přečtení popisku a několika komentářů jsem měla rámcovou představu, o čem tahle povídka je a docela jsem se těšila, jenže jsem zjistila, že nad to, o čem už stejně vím, mi nic dalšího nepřináší. Nějak jsem to téma čekala rozvitější. Za lákavé téma, vyhovující styl a taky jako důvěru vloženou ve schopnosti D.J bych tu čtyřku ale klidně mohla dát, co? Tak nic ... příště ... :)”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tři nebo čtyři. Nemohu se rozhodnout, jak hodnotit. Řekla bych, že tohle spadá do kategorie - hříčka. Poměřováno kritérii nápaditosti a zábavnosti (to je asi to, co od hříčky očekávám) - výborné. Jako vážně podaný příběh - nepříliš důvěryhodné. Aspoň tedy to pramálo, co jsem na pár AB/SS četla, pro mne bylo shodou okolností přesvědčivější.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4 - 5. Možná se ještě někdy vrátím a změním to na pětku. Po dlouhé době jsem narazila na českou snarry povídku, u níž nemám pocit, že bych někde musela hmouřit oči. Zápletku sem tu pobrala se vším všudy. No, nejsem já mrcha, když se mi tak líbí příběhy, v níž se Voldemortovi daří vítězit. :) A JÁ JI DÁM ... :)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nex:

“Roztomilé.”

Sněhová bouře

Autor: Aries      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(SPOILER ŽÁNRU) Prvotřídní vyvražďovačka zasazená do viktoriánské Anglie. Vlastně mě až doteď nikdy nenapadlo, že Emily a Charlotte Brontëovy zasazovaly své romány do stejné země, ve které se odehrává HP, natolik to pro mě doteď byly odlišné světy. Ta povídka je prvotřídní. Ačkoliv je příběh do určité míry předvídatelný (to vyvražďovačky obvykle bývají), rozhodně nenudí, protože je předvídatelný jen úplný konec. Ale úplně mě fascinuje skloubení dvou světů a zcela nepatřičného žánru, protože bych si nedokázala představit, že něco takového může mít natolik hutnou atmosféru. Líbilo.”

Svítá...

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nemám sil.”

Light on the Dark Side of Me

Autor: Cocoa-Snape      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-5”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“hezké”

Fortune´s Child

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“A-Spirit je tak trochu specialistka na AU, což není na škodu, pokud se jedná o kvalitní příběh. Začátek této povídky mě nadchl svou atmosférou. Severus Snape přijme zaměstnání coby vychovatel dospívajícího nezvladatelného mladíka, jehož rodiče kdysi za velmi tragických okolností zahynuli. Trochu mi to připomínalo Janu Eyrovou - velký dům, napjaté vyplašené služebnictvo, křik a zvuky rozbíjených věcí. Jenže pak přišel onen šílený zlom, kdy "Severusovi" z ničeho nic hrábne a toho kluka, který před třiceti vteřinami předváděl parádní psotník, začne líbat. Hm... Škoda no... Dokonce jsem měla pocit, jako by se z toho příběhu vytratila prostřední třetina. Dám dvojku. První bod za ten slibný úvod a druhý za styl, protože A-Spirit se moc hezky čte a umí si s jazykem pohrát.”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Pomeranče”

Beauty and the Beast

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“...”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|