Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Svátek zamilovaných

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Příjemně se to četlo - snad jen ty příšerně otřepaně fráze - zpracovával ho v rytmu svých přírazů - které najdu v každé třetí povídce na hříších. Jinak zajímavý nápad, hezky zpracovaný (nejlépe snad vztah Harryho a Draca), ale vztah HP/SS nic moc. Stále tak nějak čekám, až ho někdo napíše logicky, aby je nedával dohromady z donucení, kvůli ztrátě paměti atd.”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

Memorin:

“moc milé 3, 3”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“občas trochu nevyvážěné, ale 3, 5 si dozajista ode mne zaslouží. A Voldemort s oslovením Luciuse "mazlíčku".Líbí se mi tam ona nadsázka v temném prostředí.”

Tohle si musíš pamatovat

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Usmívala jsem se. slabší 3”

Synopse

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nedočetla jsem to, jelikož se z toho vytratilo něco, co se mi tam napočátku líbilo. A nic jsme z toho necítila, všichni mi byli lhostejní a tak by to přece nemělo být”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tohle by si měl člověk užít. A já si to užívala naplno.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já prostě ráda ty kýče s happy zakončením. Takže Lanevra není nic pro mě. Jednou jsem to přečíst zvládla, ale víckrát už určitě ne. Je pro mě těžké proto hodnotit. Povídka se mi prostě nelíbí, takže nula, ale autorka píše dobře, tak kompromis 3.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

shadow:

“Lanevra píše dobře, ale prostě to není můj šálek.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“sice se k tomu asi už nevrátím, ale přesto jsem se několikrát zasmála. Proto na ty starý kolena 4, ačkoliv je to na některých ístech průměrné.”

Svítá...

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Memorin:

“pěkná 3”

Tys nešla

Autor: Nefer      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tu basen mam rada... dosazeni do HP sveta a zrovna k tomuhle paru mi prijde ponekud neuveritelne”

Svítá...

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“omg”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“budu si to muset precist jeste jednou... poprve me to solidne uspavalo”

Vězení netvoří kamenné zdi

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“zacatek se mi libil, ale ke konci uz mi to prislo ponekud stereotypni”

Drobnosti

Autor: magentabear      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“par veci mi tam nesedi, ale je to pekny:)”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ve mně to nic moc nezanechalo a přišlo mi hrozně předvídatelné, jak to skončí a co bude řečeno, aby to tak skončilo. Průměr... lepší průměr, protože slohově to bylo opravdu dobré a četlo se to skoro samo.”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“ja jsem nadsena:)”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“za napad tleskam, ale celkove to dost zabila delka...”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta parodie byla pěkná, a to přesně až do úplného závěru, kdy se změnila v naprosto skvělou. Vážně, takhle trefný závěr jsem nečetla už hrozně dlouho - závěr, který celou předchozí povídku posune ještě o úroveň výše. Líbilo.”

Lásku od nenávisti jen malý krůček dělí

Autor: Olga      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mám na parodie poměrně vysoké nároky a tahle povídka je splnit nedokázala. Bylo to páté přes deváté, humoru jsem si tam nevšimla a přečetla jsem to spíš otráveně než pobaveně. Zklamání.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Nerla:

“Pěkné, no. Ne zas tolik. Pravděpodobně nejsem cílová skupina, nebo tak něco, protože si nemyslím, že by to bylo nějak geniální zpracování toho, co je nepřímo popsané v každé druhé parodii.”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Nerla:

“Video mě nijak neohromilo, asi jsem neměla mít taková očekávání. Plus za to, že jsem dostala chuť se konečně podívat na šestý a sedmé díly. Třeba je tentokrát znechuceně nevypnu v půlce...”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Asi se mi to líbilo víc než Okamžik a určitě se mi to líbilo míň než Česká trojka. Ta povídka je skvělá, hlavně první polovina. Druhá - nevím, asi mě zklamala?, protože vím, že autorka by měla schopnosti na to, aby to dopsala s méně idylickým koncem. Protože Dominik a jeho proměna volali nereálností, ačkoliv jasně, mohl to v sobě doteď potlačovat a asi by to šlo obhájit a vůbec, ale zkrátka to není uvěřitelné. Já vím, že by bylo mnohonásobně těžší popsat, jak se pokoušejí vyrovnat se stávající situací, a taky chápu čtenářskou potřebu happy endů, ale ne, tady mi nesedl. Jenže ta povídka je skvělá já jsem při hodnocení přesně někde na čtyři a půl.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tohle mě prostě baví. Už po několikáté. :-)”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“mňa to neoslovilo”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|