Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Čekala jsem podstatně víc, na Malfoye to byla docela slabota... Takové nijaké - ani drama, ani psycho, prostě nic.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavila.”

Jedna z(a)tracená noc

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Trochu zmatené a nějak tomu nevěřím - i když ani ne tak kvůli Severusovi, jako spíš kvůli Narcisse.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline... :D”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ach, tohle by se dalo číst pořád dokola. Vtipné, jen několik hluchých míst, navíc se skutečně povedenými ilustracemi... jo jo, líbilo.”

Jedna z(a)tracená noc

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“ano, tak nějak bych to viděla, kdyby namísto Lily byla Narcissa”

Fullmoon Madness

Autor: blackie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“snad kdyby to bylo dokončené 4, ale bohužel není, tedy 3”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mně chyběla atmosféra. Vypravěčka příliš snadno zavrhla svoji dceru a její touhy a přání jsou příliš banální... myslím, že mi tu chybí nemoci, vraždy, emoce. (SPOILER:) Pak mám problém s tím, že nevidíme do hlavy Hermioně - proč tak dlouho váhala, co vlastně věděla o jeho válečné roli, proč nakonec podlehla. A proč dál pracovala a žila s lůzou, když si ji vydržoval - proč ji nevzal k sobě, aby nemusel celé dny trávit na venku? Ne, dobře hodnotím jen netradičí pojetí a úhel pohledu, ale jako celek mě to neoslovilo.”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ano, tuhle mám ráda. Líbí se mi personifikace, které zde vystupují, a líbí se mi styl psaní, který je mimořádně lehký a jemný. Poslední scéna se mi naopak nelíbila vůbec, ačkoliv byla nezbytná - ale ten styl tam pokulhával, jako by se autorce tento závěr příčil. Ale obecně - doporučuji.”

Šťastné a veselé, profesore Snape

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“takove mile :)”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Nerla:

“Napoprvé bych tomu možná dala i pětku. Teď jsem si to přečetla po hodně dlouhé době a už mi to nepřišlo stejně dobré jako kdysi. (No vážně, u které povídky přeskočíte posledních pět stránek, protože je to čisté PWP?) Charaktery mi ale seděly - vcelku mi připadá, že by se tak Snape mohl chovat, kdyby na tom záviselo jeho přežití a přiměřeně pohodlný způsob života. Potter se projednou nechoval jako poleno, což byla taky příjemná změna. Inu - nebolí si povídku přečíst vícekrát, ale teď už se k ní asi nevrátím. A vřelé díky překladatelce za vyexpedování do stáhnutelného dokumentu, pro nás, co čítáváme offline, je to veliká pomoc.”

Nine-Tenths of the Law

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4...”

Obraz

Autor: Gwind      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“az na tu zaverecnou scenu se mi to liblo:)... btw, jestli jsem to pochopila dobre, povidka byla napsana pred vydanim DH, autorka mela docela dobrej odhad :D”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D tahle povidka me opravdu pobavila :D”

Svátek zamilovaných

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jedna z prvních povídek, co mě přitáhla k čtení fanfiction... :) příšerný sosácky odkaz opraven. omg, hrůza!”

Obraz

Autor: Gwind      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Nádherná povídka o opouštění jednoho snu - v příběhu jednoho, v životě jiného”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Licona:

“Super poviedka :)”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Licona:

“Zatiaľ najlepšie prepracovaná poviedka ff, akú som čítala :)”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Co všechno se může vyvrbit ze zdánlivých maličkostí je fascinující...”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tahle povídka je jedna z tuším tří Drarry co jsem kdy četla, včetně jedné mučící a Zločin a trest. Je to nostalgie a stále, zas a znovu na ni vzpomínám. :-D”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Malá jednohubka, která mě okouzlila. Symbol je tu nádherně podán.”

Nine-Tenths of the Law

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ách, to bylo jako čokoládové fondue. Ano, velmi sladké, velmi husté, pro někoho možná až moc. :) Pokud jste na sladké, tak rozhodně doporučuji. Opět je mi trochu líto, že základní zápletka nebyla využita do něčeho delšího, ale spokojenost.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|