Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Pro mě zatím nejkrásnější fanvid na Snarry. To se neokouká. :)”

Harry Potter: "You're only a boy!" - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Stráášně mi vadilo blikání červených nápisů a v půlce jsem si uvědomila, že přestávám dávat pozor. A to jsem vážně blázen do Snarry. Na druhou stranu, byla tam spousta moc pěkně udělaných střihů. Takže takový hezký průměr. :)”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“taká fajn oddychovka”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Proč je vlastně tohle fanfiction? Ani jeden charakter, ani reálie... jako pre-kánon, který se nikdy nestal, to umím přijmout. Jenže mi to asi nebylo dost - ať už dost cokoliv. Určitě se to dalo přečíst, ale že by to něco zanechalo... ne.”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mě nenaučil ani tenhle drabble chápat existenci této obskurní literární formy. No dobře, trochu to pobavilo, ale... trochu. Jenom málo.”

Drobnosti

Autor: magentabear      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Kanonická Lenka by se nechovala tak, jako se chovala, kdyby byl tohle skutečně její vnitřní svět. Ano, tuhle bych i mohla mít ráda a dalo by se pochopit, že tahle dokázala dělat školní odboj v sedmém dílu. Ale styl byl hrozně zvláštní a vlastně mě ta povídka moc neoslovila, nelíbil se mi patetický konec a jenom popis jejího vnitřního já tu byl zajímavý. Horší průměr.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Název za rovných nula bodů, několikrát mě od čtení odradil. Konec, který je avizovaný už v prologu, je hrozný. Nemyslím konec jako konec děje, ale konec jako psychický konec obou aktérů. (SPOILER) Upřímně, mnohem víc by mi tam seděl konec ve stylu Pána much - tak dlouho budované cosi, co Harry za těch několik týdnů měl, se mělo rozplynout jako pára nad hrncem s první Dracovou reakcí. Jenže ne, on se usmívá, hvězdy v očích, letní nebe, rozzářený obličej... jo, přesně to bych udělala po každodenním mnohanásobném cruciatu v průběhu tří týdnů. Zářila bych. Aha. Hm. Začátek mi přišel nadprůměrný, konec se mi nelíbil.”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Vezměte zahořklý ublížený charakter a vymyslete mu minulost. Bylo to příliš krátké, než aby to doopravdy stačilo dojmout.”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Byla jsem varována před romantikou, tak si nestěžuji. Dešťové panictví je skvělí slovní obrat.”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“hmmm..”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbí se mi pojem dešťové panictví a líbí se mi způsob, jakým to bylo napsané. Milá povídka, nenadchne, ale neurazí. Průměr.”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak Potter a Draco přišli o děšťové panictví... ;)”

Důsledky pravdy

Autor: Seal1      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Klasika ve stylu "Blood Magic" od GatewayGirl, kterou u nás tak brilantně napsala Pecka (Krev není voda). Je to prostě moc příjemný severitus, sice nic tak přelomového jako Rok jako žádný jiný nebo Resonance, ale těžko se hledá něco, co bych tomu vytkla. Charaktery byly myslím v rámci toho, o jaký jde žánr dodrženy, jak to jen šlo - nadprůměrně. Pokud jde o logiku děje, přišlo mi, že po Harryho proměně a Snapeových výkřicích pod vlivem Fredova a Georgeova dryáku, by pravý stav věcí měl dojít celé škole, ale i tahle věc se tam na malou chvíli tématizuje a přišlo mi, že autorka si je toho problému aspoň vědomá. Opravdu oceňuji, že se tu našel způsob, jak do děje zapojit nejen Harryho, ale v podstatě celou nebelvírskou kolej, což je docela příjemná změna po příbězích, ve kterých kolikrát vystupují jen dva lidi. :)”

Two Lockets

Autor: Acid a Sinick      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ještě u předposlední kapitoly jsem byla rozhodnutá pro čtyři hvězdičky, ale nedá se svítit... A je mi to tak líto, protože je to opravdu krásně napsané, a na tak (relativně) krátkou povídku, to obsahuje celkem dost originálních nápadů (vztah Voldemorta k Olivanderovi, živoucí knihovna, moc se mi líbil vztah Severuse a Reguluse...). Nakonec ale... Během čtení jsem si několikrát vzpomněla na Cimrmanovu Frustrační kompozici. Jako by se ten příběh pokaždé nastartoval a potom zase odumřel. Poslední kapitola mi připadala jako napsaná někým jiným. Opravdu škoda. Jsem ale ráda, že jsem dočetla. Některé nápady a momenty opravdu stály za to.”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo. Není to sice žádný zázrak, ale bavilo mě to. :)”

Asfodel

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“111”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...skvele:D”

Jedna z(a)tracená noc

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“chvilema jsme kroutila hlavou, ale ocenuji, jak lehce je to napsano... zadny kybl patosu, jestli mi rozumite :)”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Krásná čeština, dialogy mě moc bavily, jen mi asi chyběl text mezi nimi.”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Nerla:

“U téhle povídky mi ambivalentní zdaleka nejvíc připadá můj názor... Vážně jsem se v tom pokoušela najít to, co se tolik líbilo ostatním, ale dost marně. Hm, a navzdory Mandelinčině poznámce se mi tu naopak velmi líbil potterovský závěr. Safra, možná jsem po tolika povídkách za jeden den jenom otupěla? Když při těch přednáškách ve škole se moc jiných věcí dělat nedá... No, takže - ne. Ne. Uznávám tomu určité kvality, za to ty body, ale jinak se mě to nějak netklo, sklouzlo to po poprvchu a odšumělo to. Nezaujímám k tomu negativní názor, vlastně mě to nedonutilo k tomu zaujmout vůbec žádný názor.”

Prckové

Autor: Amireen      Jazyk: ČJ

Licona:

“Zatial je to za 3... priemerná poviedka, nie zle napísaná, ale psychológia postáv sa mi zdá nedomyslená... Ale možno to nakoniec všetko zapadne na svoje miesto a ja pochopím, prečo sa postavy správajú tak, ako sa správajú, a budem môcť hodnotenie zdvihnúť ešte o jeden bod”

Bláznivý nápad

Autor: rebeka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkná povídka, smutná, hloubavá. Problém mám se Snapem na konci třetího dílu, to není Snape, a taky trochu s Potterem... ačkoliv musím připustit, že to je knižní Potter (jehož film charakterově dost pozměnil). Dojem z toho byl, napsané je to výtečně, líbilo.”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já se u toho bavila. Úplný výbuch veselí to nebyl, ale vtipné mi to přišlo. A proč taky ne.”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Na mě je to asi moc absurdní humor. Vypointovanost a údernost tomu neupřu, ale... ne, za mě ne.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka se mi sice nelíbila, ale nemůžu jí upřít, že mě fascinovala. Byla jsem unešená především z charakterů - Snape vůbec nebyl ffácký a rickmanovitý, Malfoy byl tak strašně necitlivý, jak se takřka nikomu nepodaří napsat, Black byl takový, jakého si ho člověk představí, pokud se nad kanonickou postavou aspoň trochu zamyslí. Ne, jenom Potter mě nezaujal, nevěřila jsem mu jeho charakter a především vrtoch, který vedl k celé zápletce. Líbil se mi Harryho konec z epilogu. A obecně mi epilog nepřišel moc přínosný, ale nic nezkazil. A absolutní absence patosu a romantiky byla skutečně fascinující, ano, opakuji se. Ale vážně se mi to nelíbilo, to si nerozmyslím. Ale bylo to napsané skvěle. Jak se má něco takového hodnotit? Za přečtení to rozhodně stojí.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|