Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tahle povídka se mi hodně líbila. Ale při jejím čtení jsem si taky říkala, jak skvělá by to byla originálka.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Mája:

“Každý máme jiný vkus. Mě se povídka moc líbila a určitě si ji za čas ještě jednou přečtu.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pro všechny, kdo si myslí, že bez patosu to nejde. Jde! A tady je důkaz. /// LANEVRA: Tak teď jsi mě pobavila - já jsem si při čtení taky myslela na Watsona a Holmese. :) Jenom jsem si pořád nebyla schopná ujasnit, který je který - snad je Watson ten, kdo krmí holuby a Sherlock ten, který si přisedl... :)”

HP and Mystery of Life

Autor: Kejt-chan      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Wau :D”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdy už si lidstvo uvědomí, že patos není synonymum pro hloubku...”

Mezi dvěma světy

Autor: L. Lynx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zabijácka dávka patosu vyšroubovaná do naprosto obludných rozměrů, každý elf v dosahu slintající po chudáčkovi Potterovi - v jehož očích se zrcadlí bolest tak neskutečná, jakou žádný z elfů za celý svůj dlouhý život nepoznal - naprosto mimózní charaktery... Řečeno na plnou hubu - je to kýbl sr*ček. Tohle je skutečná a totální degradace jak HP - na což jsem už zvyklá z kopy jiných povídkových skvostů - tak bohužel i LOTRa. Smutný to den pro celé lidstvo...”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Slabší trojka. Dokonce jsem zvažovala i dvojku, ale... Ale předstírám, že epilog jsem nečetla. :)”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

shadow:

“Pěkné, je závěr mi přišel trochu uspěchaný.”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

shadow:

“Slabší čtyřka, ale přesto má další oblíbená povídka. (jen Harryho si v budoucnu nedovedu představit jako léčitele)”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

shadow:

“Pěkná povídka, ráda se k ní vracím.”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

belldandy:

“Trochu i z nostalgie ... jedna z prvních snarry, které jsem četla. :) - PS: Dovolím si poznamenat, že třebaže časovky mi skoro vždy přijdou nedomyšlené, tak zde se v minulosti celkem jasně tvoří alternativní realita neboli v obou časových rovinách následky být znát nemusí. Realita v níž Harry skončí bude zřejmě zcela jiná než ta z které odešel. A právě to mi jediné připadá logické. :) / Víte někdo, co tím ta Assez myslí?”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

belldandy:

“Tak tohle byla moje vůbec první snarry a zároveň můj první HP slash. Už proto to musím zaokrouhlit nahoru. Vlastně vůbec nevím, jak bych to viděla dnes. Měla bych to zas vyzkoušet. :)”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Casiopea:

“Jj, taky jedna z mých prvních. Mám ji moc ráda. :)”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nejde dat desitka? A mohla bych udelat neco pro to, abych umela takhle psat, treba dat levou nohu nebo tak neco? :-D Ja durazne pozaduji, aby Severka vydala opravdovou knihu! A hodne tlustou, prosim. :-D”

Pledges

Autor: Amireal      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Občas člověk narazí na perlu. Jsem asi tak v půlce, nicméně dnes jsem šla spát ve čtyři ráno. Doufám, že se to nepokazí. :) // EDIT: Tak dočteno a spokojenost. Na pětku to není, měla bych výhrady k délce (občas to ztratilo tempo), nicméně jsem si to moc užila a strávila nad tím příjemné dva dny. Ty Severusovy myšlenkové pochody, to byl úžas. :D”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Nijak nezapírám, že prostě miluju Lucia Malfoye. A tahle povídka je pro mě dokonalá ukázka semi non-con s Luciem v hlavní roli. Má jen jednu vadu - chtělo by to pokračování :-)) Navíc je to POV z pohledu Harryho, takžse se spoustou vnitřích komentářů.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mmmmmm, to bylo nezvykle... Klobouk dolu pred autorkou: ac prvoplanovite dojimaci, tak to vubec nerozcilovalo. Asi ze tak hladce plynouci... Nerla: s micky si hraji dokonce i batolata, ze kterych pozdeji vyrostou Snapeove :-) a absence demonstrativniho utrpeni byla sympaticka...”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“souhlasim s Nerlou ;) prijde mi to jak kucharskej recept: vezmete kybl patosu a vrazte do nej slovo, ktery tam pusobi jak pest na oko; pridejte radoby moudro, zamichejte a nezapomente ve sto slovech predvest, ze vam obcas delaj problem carky... jupii!”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Sargo:

“Ta povidka je vyborna a ten bod dolu je za to, ze nebyla dotazena do konce tim drsnejsim zpusobem, coz je samozrejme ode me pekne nespravedlive, protoze kdyby byla, tak za to autorku nenavidim... :-D /// Lanevra: Osobo!!! :-D Natolik mě ještě ff nezkazila: opravdu jsem neměla na mysli nic víc, než že by to nedorozumění prostě... takovým zůstalo. A v podobném duchu i pokračovalo. To mi přijde kruté až dost ;-) Belldandy: je vážně hrůza, co si někteří čtenáři dosadí! :-D”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já zkrátka mám příliš velký problém si představit Snapea, jak si hraje s barevnými míčky. Navíc některé jeho hovory s Potterem neseděly ani pro jednu z jeho osobností a ke konci byl hrozně mimo. Chápu, co na tom všechny tak dojalo, ale mě to nechalo chladnou, bylo to moc přeslazené, jakkoliv to k tomuhle tématu nepatří. Safra, starat se o blázna není sladkobolná záležitost, jak nám to autorka prezentuje, ale něco, co z člověka vyždíme poslední kousky energie a trpělivosti. Mě to nepřesvědčilo.”

Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nemohla som sa ubrániť výbuchu smiechu v niektorých pasážach :D”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Úžasný akční příběh, kde je popsána kouzelnické společenství do větších detailů, než v kánonu. Bohužel není dopsaný.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ale ano, proč by ne.”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Musí to mít jenom sto slov, tak ať jsou co nejsilnější. Rozhodně tam musí být láska, duše, bolest, osamělost, čehokoliv drápy... aby to nebylo patetické, tak tam šoupneme jedno slovo z jiné stylistické roviny, to bude hrozně cool, a navíc... hm, jasně, něčí myšlenku. Do uvozovek, ať to ti pitomci pochopí. Dokonalé. Rodiče musí být pyšní.”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Drable napsáno pro soutěž - a přesně to to je. Slohová práce jako do školy. Základní. Jako jo, za jedna, ale...”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|