Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Red Sun Rising

Autor: Evandar      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to zajímavě, HP vyrostl jako adoptovaný syn upíra (Dursleyovi se ho očividně okamžitě poté, co ho našli, zbavili). Když je mu 15, Brumbál a spol ho objeví a unesou s přesvědčením, že z něj ihned bude dokonalý nebelvírský Zlatý chlapec. A ono ne :-) Harryho otec požádá o pomoc Voldemorta s tím, že když ho pomůže osvobodit, stane se Harry jeho manželem - a získá tím i politické spojence v upírech. Zpočátku vcelku jednoduchá zápletka se rozrůstá, a možná i proto autor tuhle povídku opustil. Mělo se to holt držet jen HP a Voldemorta”

Hlava kolem

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Letters to Mine Enemy

Autor: FrostedMidnight      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zatraceně!! Další povídka na téma - Harry nemůže psát přátelům, tak napíše nepříteli. Jako vždycky se Voldemortovi nedaří nastavit ochranná kouzla tak, aby jimi Hedvika neprošla. Je to docela vtipné. Problém je, že je to pouze jedna strana korespondence, dopisy, které píše Harry. A největší zrada - přestože je to označené jako kompletní, tak to dokončené NENÍ! Slabší 3”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tak by mě docela zajímalo co spolu později ten šťastný princ a vlaštovka podnikli.”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Sargo:

“Ono je to prostě zábavné. Lehkou rukou psané, pěkně dotažené :-)”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Akkarra:

“V podstatě je to hrozný blábol, ale nemůžu si pomoct - je podaný tak, že mě prostě bavil. :)”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Babu:

“Moc pěkná povídka, až s nečekanou hloubkou a krásnou symbolikou. Nebýt aspektů, co mi tam absolutně nesedí, je to jasná 5.”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tak jsem se pročetla kam až je to hotové a nemám nijaké puzení hlídat si pokračování. Kapitoly dost odsejpají, což je hlavní plus - nějak tam chybí jakákoli přidaná hodnota. Hodně slaboučká tři.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Light on the Dark Side of Me

Autor: Cocoa-Snape      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ááááááách! :) Je skvělé po tolika přehmatech najít něco takového. Zápletka, ani dějová linka nejsou nikterak ohromující - Severus pronásledovaný vnitřními démony. Co je ale unikátní je schopnost autorky ponořit se do emocí. Je to MASAKR. Na začátku jsem měla pocit, že to bude klasika student-žák-neovládli se, jenže po několika kapitolách to nabralo jiný směr. Voldemort je tu opravdu strašlivě strašlivý a Snape je zlý parchant. Tentokrát ale není zlý a priory, ale je za tím příběh a studna plná emocí. Trochu to pokazil závěr, který trošku připomínal těhotenský test na zjišťování cukrovky (kdo zažil, pochopí), nicméně, přesto jsem se rozhodla dát pětku. A to kvůli šestnácté kapitole. To byl nepopsatelný zážitek. Mmch... tato autorka má velkou slabost pro Brumbála (což je na povídce vidět, hodně si s ním vyhrála) a na jejím profilu je pár kapitolovek na pár Severus/Albus. Vzhledem k tomu, jak píše, tak by to mohlo být velmi zajímavé. P.S. Ježkovy oči, já bych málem zapomněla! Nitrozpyt! Kromě Alice OReally snad nejdokonalejší a nejpodrobnější pracování s Nitrobranou a Nitrozpytem. Vrněla jsem blahem. Kdybych nebyla jenom mudla, tak bych to mohla použít jako učebnici. Bomba!”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nebolo to zlé, malo to iskru a dobrý nápad... lepšia trojka”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“... zazvonil zvonec a pohádek byl konec. Mně se to líbí, docela dost. Já jsem při čtení věřila, že to jsou oni dva, protože ty události a zážitky a těch uplynulých deset let s nimi udělalo hodně. Beru i sochu a vlaštovku na začátku, přišlo mi to jako zajímavý nápad, postřeh. A je milé číst o podzimu, když teď právě je podzim a čím dál tím větší zima.”

Čistá krev

Autor: Dangerous      Jazyk: ČJ

Memorin:

“zajímavé vykreslení charakteru Luciuse, ale nějak jsem nevěřila celému příběhu. 3 dávám pouze za styl psaní, kterým autorka píše.”

Návrat domů

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tohle bylo už ve Čtyřlístku, tam si zase neuměli bez Fifinky ohřát párky. Tam to ale bylo vtipné, teda aspoň co si pamatuju, už to tak patnáct let bude...”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Návrat domů

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ehm... A?”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smíchy jsem sice nikam nepadala, ale pobavilo. :)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dejme tomu...”

Wishes are for Dreamers

Autor: Yih      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Asi budu vraždit. Kurnik! Uf... Dobře, takže... Čtenář se nejdříve musí vypořádat s jedním zásadním úskalím - postavy v tomto příběhu sice mají jména postav z HP, ale jsou to úplně, ale úplně jiní lidé. Žádná magie, nic, co by byť jen vzdáleně připomínalo HP. Nicméně, zatnula jsem zuby, provedla jsem si operaci mozku a oddělila obě hemisféry a předstírala jsem, že se ti lidé nejmenují tak, jak se jmenují. (Voldemort coby hudební producent a magnát mi dal zabrat, ale pomohla jsem si laserovým skalpelem.) A o čem to tedy je? Srdceryvný příběh jako od Garryho Marshalla. Zkrátka Harlekýnka. Problém s příběhy, v nichž má hlavní postava smrtelnou chorobu je v tom, že se málokdy podaří vybalancovat a bývají děsně klišoidní a patetické. Ještě před poslední kapitolou jsem si říkala, že napíšu, že je ta povídka konzumovatelná za předpokladu, že za okny zuří bouřka a čtenář leží u krbu a popíjí kvalitní whisku... Uf, nějak jsem se rozepsala, asi to ze sebe potřebuju dostat. Nemám ráda takové konce. Ne a ne a ne. Měla jsem pocit, že bych si zasloužila něco jiného, vzhledem k tomu, jak moc jsem se snažila to dočíst. Moje chyba! :D No nic... Neříkám, abyste to nečetli. Člověk občas potřebuje vyventilovat emoce a k tomu tahle povídka vhodná asi je. Pokud si z ní něco zapamatuji, pak je to scéna, kdy "Harry" a "Severus" společně komponují. Netuším, jak to obodovat. Dám dvojku, ale zuřím, takže nejsem objektivní. :D (Tak! ulevilo se mi! :D) // EDIT: To Lanevra: Obávám se, že je to naopak. Kdybych byla normální, nedočtu to. :D Ale děkuji, nepřipadám si už tak moc jako idiot. :D Měj moc hezký den. ;)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tuhle nekriticky miluju. Bez ohledu na kostrbatost začátku. Efektivních nálado-zvedačů je tak málo... :) 4-5 Zaokrouhleno nahoru.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Mezi dvěma světy

Autor: L. Lynx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"Haldira skoro porazila bolest" me skoro porazila ta povidka... SPOLIER JAKO KRAVA: me dojmy z povidky a) doufam, ze pottera sezere nazgul b) tak kdyz nevyslo tohle, mohl by ho rozplacnout obr c) ani nejakej skretik se neobetoval a nedoplnil potteruv outfit roztomilym sipeckem v lebce? ne? sakra d) balrogu, vyber si pottera... coze? a jeste ke vsemu zadna dalsi kapitola (tudiz potter zustal smrdet ve stredozemi navzdy... hrozna predstava)”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|