Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na základě toho, co jsem četla, mám pocit, že Maeglin Yedi má slabost temné zápletky, "zlé" hrdiny a ráda si hraje se zaměňováním znamínek dobra a zla. Občas se jí to daří líp a občas hůř. Tohle asi nepatří k tomu nejlepšímu, ale myslím, že být na harrylu, bude pro mě i tahle FF mít určité kouzlo. A protože od té doby, co jsem přečetla "Ostré jako sluneční světlo" na harrylu tak trochu jsem, trochu toho kouzla pro mne má. Harryho situace je tu - zase - předramatizovaná. A Lucius poněkud útlocitný, ale na větší přesvědčivost - tu je docela malá plocha. A nastavení postav je prostě nutné pro popsanou situaci. Mohlo to být lepší, ale že by to zas byl v rámci tohoto žánru až takový průšvih se mi nezdá. Popravdě mám v tuhle chvíli chuť dát i čtyřku, abych téhle povídce zvedla hodnocení. :) Ale občas nejsem ani dost hodná, ani dost statečná ...”

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Bože, já jsem na cucky. A to jsem si u první kapitoly říkala: Hm... je to takové milé. Malý Harry, AU svět, kde je Severus inkognito jako malíř... Ovšem od druhé kapitoly dál už jsem byla v kyslíkovém dluhu. Ta atmosféra je neskutečná! Čtvrtou kapitolu bych si normálně nechala vytisknout na povlečení. To byla taková krása! Ještě se klepu.”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

belldandy:

“3/4. Pořád jsem si říkala, že to mu moc nevěřím, ale stejně se mi to tak nějak líbilo. :)”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak to může skončit, když jeden má narozeniny a druhý placatku brandy... ;) Milý slaďák, který je sice malinko patetický, ale i tak má něco do sebe.”

Moje první 1. září

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím, na tomhle díle už mi lecos vadilo...”

Šťastné a veselé, profesore Snape

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano - samaritán Potter v akci... :)”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Moje první 1. září

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Taky líbilo. :-))”

Šťastné a veselé, profesore Snape

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbilo :-) Takové... milé... :-D”

Šťastné a veselé, profesore Snape

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Túto autorku zatiaľ vôbec nepoznám, ale debut má krásny a originálny. Dúfam, že takto bude aj pokračovať (a so Sevem v prvom rade). Alt odkaz: http://www.blesk.xf.cz/povidky/van/sophie.htm Alt odkaz 2. : http://www.mojeblaznivamuza.wz.cz/vanoce2011/stastne-a-vesele-profesore-snape-od-sophie.html”

Moje první 1. září

Autor: Sophie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) veľmi pekné pokračovanie jednotky, aj keď dosť krátke a na môj vkus málo Seva...”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Mája:

“Mám tuto povídku docela ráda, ačkoli mě občas velmi krutý a zbytečně zlomyslný Severus leze na nervy. Překlad je kvalitní a hlídám si každou novou kapitolu. Takže díky, Rocio, že si s překladem dáváš práci. Stojí to za to.”

Rozpadající se piedestal

Autor: Shivani      Jazyk: ČJ

Mája:

“Belldandy - já už ji s Googlíkem přelouskala a skáču nadšením, že se do toho Luna pustila. Ta povídka mě zaujala i přes překladač a to už je co říct. Takže vděčně hltám zatím velmi zdařilý překlad.”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 . Nic extra, ale prostě docela poctivé PWP od Lilithky z obsazením pro jednu osobu, což je lehce nezvyklé. Mně ho nic nekazí. A ta ochutnávka? ... No tak děvčata, musíte být z toho čtení fanfiction už na něco zvyklé, ne? Však vás nikdo nenutí to dělat taky. :p”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Až do ochutnávky dobré... :)”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

Akkarra:

“To byl slaďák... :) Nesmírně mi tady vadila Hermiona - takhle jsem na ní už dlouho nenadávala, ačkoli ani jindy nebývám jejím výskytem nijak nadšena. Za to Severus byl k zulíbání. :)”

All Because of You

Autor: stonegrad      Jazyk: AJ

finde:

“AU s naprosto netypickým Luciusem”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Wild, Wild Things

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tenhle druh povídek moc nemusím a vím, že je to jen a jen můj subjektivní problém. Nicméně, pointa to byla pěkná. :)”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

Mrmla:

“---”

Second Best

Autor: RaeWhit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ten pán sice určitě není Severus Snape (ačkoli se choval zmijozelsky), ale je to sympaťák a opravdu krásně se to četlo. U takových povídek si vždycky uvědomím, jak ráda si čas od času přečtu něco takového, i když to neobsahuje žádné zásadní dějové zvraty a všechno je předvídatelné. Člověk krásně zrelaxuje a prostě se celou dobu tetelí blahem. Jj, užila jsem si to. :)”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Ja som ju čítala druhý krát, vôbec som si nepamätala o čom je. Ale kráľovsky som sa bavila. Mám dilemu aké hodnotenie dať, keďže mi poviedka neutkvela v pamäti absolútne vôbec, ale je čtivá a bláznivá. Je fakt dobrá takže to má za štyri.”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“sila... Ale... nerealistické. No tak. Ten chlapv miloval jednu ženu ešte takmer dvadsať rokov po jej smrti a vy z neho robíte... Malfoy napríklad je určite vhodnejší adept. Aj keď nie je taký zmyselný na takú úspešnosť :P ale byť to neikto iný, musím uznať, že dám aspoň štyri za geniálny nápad...ale na druhej strane fakt nik ni eje taký netopierovito sexy ako on... dobre, pridám ešte bod, ale...nehodí sa to na neho viac ako hodí.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|