Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“...”

Shodit okovy

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Krásné rozvíjení rodinné pohody mezi Severusem a Harrym.”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Miluji a není víc co říct”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Sladké.3, 5”

Fever

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Poeticko naturalisticky erotická studie o bolesti a vášni, mezi kterými je někdy jen tenká hranice. Děj je tu jen v hrubých konturách, protože vlastně ani není potřeba. Dynamický vodopád slov. Nedalo se při tom pořádně dýchat a člověk by si málem prokousl ret. Hormony a poezií nezasažená část mého mozku ví, že to bylo "jen" neobyčejně strhující PWP, ovšem ta intoxikovaná část na to vůbec nedbá a má pocit, že zažila něco neobyčejného.”

Gladiolus

Autor: Cannibal Incorporated      Jazyk: AJ

finde:

“Doporučuji si při čtení připravit kapesník”

Time Signature

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Moc jsem si to užila. Zatím dávám čtyřku, ale nevylučuji, že po přečtení sequelu ještě navýším. A ani já jsem s tou šifrou neměla úspěch. Autorka ale slibuje, že se to v pokračování objeví. :)”

Slytherin Night

Autor: WinterSpringPro      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jako podstatný historické moment tam chápu praví původ Znamení zla. :-D”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se. Považuji sice podobně útržkovitý styl psaní za příliš snadný pro autora, protože pak půlku povídky napíše čtenářova fantazie (jenže ta moje to umí výborně, žejo), jenže tady to nebylo samoúčelné, tady se to hodilo. Bylo tam pár velice silných momentů, které hodně pobavily, a rozhodně oceňuji, že pro mě byl konec povídky i jejím vrcholem, to se nestává zas tak často. Líbilo.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle bylo pěkné počtení. Severus zalezlý ve své ulitě a Lupin, který se ho z ní pokouší vyšťourat... :) A samozřejmě nesmí chybět Brumbál, Sirius, Malfoyovi... Zase jednou tleskám. Povídka, která je trochu bolavá, někdy možná až krutá, ale přitom něžná a kdesi v pozadí je i naděje - možná bláhová, možná bez šance, ale přesto se jí oba drží. Tak snad jim to vyjde... :)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Napad se sovami se mi libil. Mene mizerna cestina s nezvyklym mnozstvim chyb. Konec byl desny. Jelikoz jsem tak zridka kdy ten, co dava mene bodu nez ostatni, asi si jeste pujdu overit, jestli jsem na spravne povidce, ale... sorry, fakt nebyla dobra.”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 53. kapitola.) Uf, to byla dřina. Povídku jsem četla už dříve a zasekla jsem se u části s experimenty ohledně genetické podmíněnosti magie, která mě vůbec nebavila. I zpětně je to podle mě nejméně zábavná část, autor tam už příliš zabředl do odborného výkladu na úkor dějovosti. Naopak jsem byla nadšená z bitev školních týmů (a ty obrázky!) a ještě víc z konce dočtené části s mozkomory. Samozřejmě, Harrymu má být jedenáct, což znamená, že v roce nejspíš pronášel perly jako "bohdá žízní nezhyneme", ale... nevadilo mi to. Další námitka je OOC všech zúčastněných, jenže Harry vyrůstal kompletně odlišně, tak v čem je problém? A vlastně to, co se děje kolem 50. kapitoly, mi připadá jako mistrné zpracování faktu, že je Harry geniální a nesmírně sečtělý, ale pořád ještě nezkušený člověk, který dělá chyby, ačkoliv jsou to jen ty opravdu velké chyby, které by se zkušenostmi a trochou nadhledu neudělal. Jo, povídka má spoustu much, ale já stále ještě žasnu nad tím, že někdo, kdo dokáže napsat TOHLE, píše fanfiction. Obrovský respekt.”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Babu:

“Není to dokonalá povídka, našlo by se tam spoustu chyb. Ale nejde hodnotit jinak než nejvyšším možným ohodnocením za tu hloubku, co v sobě ukrývá. Naprosto souhlasím s Nerlou, která vystihla to, co já se jen pokouším říct.”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pokud jste se rozhodli, ze si na svacu date muffiny, doporucuji je doplnit touhle povidkou :)”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“tahle povidka mi prijde krapet mimo, ale i tak jsem z ni byla nadsena:)”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“mela jsem uposlechnout dobre minene varovani sveho notebooku"nektere cizi soubory mohou poskodit vas pocitac. pokud zdroji plne neduverujete, tento soubor neotvirejte". tohle bylo totiz tak trapny, az to triskalo dverma... musela jsem se dokopat k tomu, abych to vubec docetla. jedina sympaticka postava pro me byla ona sovicka, ale i tu mi naprosto znechutil epilog. des.”

Déšť a čokoláda

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ňuf ňuf. ;-)”

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Autor: night flame miko      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Léto před sedmým ročníkem a HP je zase u Dursleyových a zase v izolaci - nesmí si dopisovat s přáteli. Ale co takhle s nepřáteli? Tak se z nudy rozhodne, že napíše Voldemortovi. Myslím, že docela hezky je popsáno, jak se mezi nimi pomalu buduje nový vztah a pouto přes jizvu zesiluje.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Už som to dávno čítala a bol to vôbec môj prvý mpreg, na ktorom som zistila, že to nie je moja parketa... Ale zlé to nebolo, až na ten koniec, ktorý mne nesedel... Lepšia trojka”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“nie, nie, nie... prečítaných 8 kapitol a ďalej už nevládzem...”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Povídku jsem kdysi četla a pamatuji si dvě věci, všichni zainteresované osoby byli sexuálně zneužívány a konec je sladce šťastný.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“2-3*”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|