Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

Memorin:

“smála jsem se téměř u každé věty... Ohnivé péro řádí tam, kde slunce nesvítí. Brumbál má prašivé koule. Batman jako komunista, Draco a Luna spolu. Naprostá šílenost, Absurdita postaveného příběhu je jednoduše boží.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle nedám. Něco tak neuvěřitelně utahaného a uspávajícího jsem už dlouho nečetla. Snad i Jirásek mi připadal záživnější než tohle...”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Ehm... No, mě sport - kromě hokeje - nikdy moc nebral... A kdo to vlastně vyhrál? Nebo šlo pouze o ukázky tréninku?”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“O dost horší než první díl, ale i tak je to čtivé, chvílemi vtipné. 2-3.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejslabší z celé série. Tohle už je takový... o ničem.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorka sama říká, nepravděpodobná zápletka, OOC postavy. Mně se tento díl velmi líbil, je to vtipné, svižné. Milovníkům češtiny nedoporučuju číst.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Zezačátku jsem si myslela, že to bude AU na středověkou mučírnu, když skoro nepoužívali kouzla. Ale vtáhlo to do děje, občas jsou tam zádrhele, kterým nelze moc věřit, ale celkově je to dost dobré dílo. Tak horší 4.”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já nevím, je to prostě převyprávěný vtip. Je pravda, že relativně dobře zakomponovaný, ale přesto...”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No prosrtě anekdota. Já v takovém humoru už moc nejedu, ale proč nakonec ne ... :)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jednoznačne najslabšia časť zo všetkých... o tých vtipných poznámkach v zátvorkách, ktoré si autorka nemohla odpustiť, nehovoriac..”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“slabšie ako jednotka ale prečítané v zdraví”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemná oddychovka a niektoré vei boli veľmi podarené... ako tá hra na tichú poštu :D na tom sa nedalo nesmiať”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“milá oddychovka, ktorá nesklame”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) čítam zase raz celé a absolútne to milujem...pánečky, zabudla som, aké to bolo dobré...”

Temnota, Temnota

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Given In Evidence

Autor: verityburns      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ano, případu mohlo být věnováno víc prostoru, but I don´t care. :D Nááádhera! :)”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 12. kapitola.) Je to pěkné, nemůžu tvrdit, že ne. Je to samozřejmě úplně jiné a sedí to k době, ve které se to odehrává (a tudíž to vůbec nesedí do světa JKR), a to je super. Letax všude, namyšlení kluci a nedobytné i vášnivé holky, písňové texty - a přesto se do toho dostala hrozivá atmosféra počátků Voldemorta. Problém mám jenom s tím, že se mi to těžko četlo, ačkoliv je to napsané úplně skvostně - právě proto jsem se do toho tak dlouho odhodlávala a rozečítala to dokonce dvakrát. A nevím, jak hodnotit. Kdyby se něco takového podařilo napsat mně, byla bych na to extrémně hrdá. Z hlediska čtenáře ale váhám mezi trojkou a čtyřkou. Ále, těžko mě pošlou do pekla, když to taky jednou zaokrouhlím nahoru. Líbilo.”

Milosrdenství

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“...”

Svrchovaná

Autor: greenie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“A já bych to zase zařadila do BtVS, protože jsou tam záběry z jednoho z mých nejoblíbenějších dílů... ale jsou tam i záběry z nejoblíbenějšího dílu Angela, Star Gate, Farscapu a ze Sherlocka... to je vážně těžké kam to zařadit.”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Lunkvil:

“Tohle se strašně špatně zařazuje do kategorií. Pokud někdo přijde na to, že to patří víc do nějakého jiného fandomu, ať to klidně přeřadí. Jinak nedokážu přesně říct, proč se mi to tak líbilo, myslím, že to nebylo jenom tím Doctorem...”

Jednoducho neodolateľná

Autor: bookworm1993      Jazyk: SJ

margotka:

“...”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“To není můj šálek kávy.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|