Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Suomen enkeliä

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

shadow:

“:)”

Silent Sin

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

shadow:

“:-)”

Rolničky I.

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

shadow:

“...”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Poslední mise

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

shadow:

“:)”

Není jídlo jako jídlo

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Internetové tajnosti

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

AnneMaria:

“Lk”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Keď dobrý vtip skvelo zapadne do výborného prostredia :)”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

jm:

“Pamětihodné, skvělé.”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Líbilo :-)”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne zcela dobře vypointovaná pointa.”

Na pokraji

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mně to přišlo hodně ploché a neuvěřitelné. Obecně mám asi s povídkami z vězeňského prostředí dost problém, protože jsem ještě v rámci amatérské tvorby (což je pro mě vlastně jenom fanfiction) nepotkala žádnou uvěřitelnou. Nějak mi charaktery nepřipadaly dost komplexní a motivace silné, aby se opravdu dělo, co se tam dělo. Nehledě na to, že nemám ráda, když povídka začíná tím, že je někdo už pět let bez špetky zájmu o okolí a v následujícím odstavci žasne víc než by kdo žasnout měl. Ne, mnoho mi ta povídka nedala. Horší průměr.”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Na té povídce je pěkné, že... aha, už vím, že se daly docela dlouhé kusy přeskakovat, aniž by to jakkoli vadilo. Vlastně celá se dala přeskočit, aniž by to jakkoli vadilo... marně dumám, proč to vlastně někdo napsal. A další přeložil, i když nutno uznat, že překlad je v pohodě a je na něm odvedena dobrá práce. Jenže povídka... dobře, Harry není Harry a Severus je ještě míň Severus než Harry není Harry, ale na tom není nutně nic špatného, hmm... Nevím přesně, jaké slovo použít. Naivní? Hloupé? Nedotažené? Nepravděpodobné? Ono to vlastně není nic z toho. Už to mám: fandomem by tu neměl být HP, ale lidská psychologie jako taková.”

Neposlušný anděl

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco mě na tom chytlo. Memorin má v mnohém pravdu, ale... Minimálně kvůli jedné větě si ji budu pamatovat: On, ona a jejich milenec.”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“No, sestříhat to asi dalo práci, o tom žádná, ale... Na fan videích obdivuju především příběh a tady mi chyběl. Pozitivní ovšem je, že mě to naladilo, a mám chuť se na spoustu těch filmů a seriálů znovu podívat. Tak že jo, dobré to bylo.”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Ano :-)”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Příběh jsem kdysi četla a líbil se, má docela originální nápad a je tam pár mých oblíbených motivů...”

The Multifandom Games: Survival

Autor: rhoboat      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“kdyz pominu to, ze moji britsti oblibenci touhle pisnickou (potazmo i celym albem... ne, opravdu to nepovazuji za "inspiraci" pripadne "historii popularni hudby v kostce" tohle je s definitivni platnosti jediny album muse, ktery si hodlam nekoupit) vykradli nektere nejmenovane kapely, tak k tomuto videu prekvapive sedi. celou dobu jsem chtela dat tri, ale kdyz jsem tam nasla zabery z back to the future a z meho milovaneho filmu E.T., zvedam:)”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ten vtip znam, proto me to asi moc nezaujalo...”

Somewhere Near The Edge

Autor: Calico Crow      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Nádherným stylem napsaný hořkosladký příběh protkaný odkazy na různá literární díla slavných autorů. Dýchá z něj atmosféra, kterou si budu pamatovat a s ničím si ji nespletu. Navzdory tísnivému tématu a zasazení děje do zpustlého světa téměř bez lidí obsahuje záblesky jemného humoru a i slušnou dávku moudrosti. Je to zas trochu jiná historie o Johnovi a Sherlockovi, rozhodně stojí za přečtení.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|