Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Tajný ctiteľ

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“je to zlaté.... 3, 5...ale prisahala by som, že to malo iný koniec.. alebo len nejaká poobná poviedka? čo jej potom on začal posielať dary?”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“...”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Souhlasím, drabble mě nějak zvlášť neuchvátilo, ale drabblíky, které vybírá gleti a které jsem četla, mně vždycky trochu zvednou náladu.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Takové shrnutí toho, co všichni víme. 2-3”

A Good Night series

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Úplné porno. Ale autor skvěle kreslí. Za ty kresby 4.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Áno, moje oblíbená. Když se občas vracím ke knížce, vybavují se mi úryvky z Plánu v těch nejméně vhodných chvílích :) A 14. bod je nepřekonatelný!”

K/S film-video 2

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tak ano, tohle jen pár nabízejících se závěrů ze seriálu poskládaných za sebe a pomocí titulků je z toho vytvořený příběh a i když nemám moc K/S slashe načteného, tak tenhle příběh přijde jako klišé i mně a je to naivní a minimálně místy přehnané, ale ... pobavilo mě to a nejenom to, mělo to takovu malou jiskru, mělo to v sobě takové to *lusknutí prsty*. A že je to ještě navíc česky.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Nevím, tohle mě zrovna dvakrát nechytlo, i když to nebylo zase až tak špatné.”

Dopisy

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodně ormantické, jen s náznakem příběhu.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vzhledem k tomu, že K/s povídek znám jen minimum, těžko mohu posuzovat, jak moc která využívá klišé. Navdory této skutečnosti mi tahle prostě přišla nápaditá. :)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No jon dobré, ale stejně to všichni víme, ne? A navíc Brumbál je v tom nevině, musel se prostě poddat nápadům své autorky a touze čtenářů pod dramatických událostech a překvapivých odhaleních. :) Hodnocení: 3 - 4.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

A Good Night series

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Gumídci

Autor: Metus      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Gumídci

Autor: Metus      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je děsná ptákovina... Ale zase se směju na celé kolo... :D”

Podivné prázdniny

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nedočteno.”

Záhada

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“neurazi...”

Gumídci

Autor: Metus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vidim dobre? the avengers-slash-LOKI???? kaslu na praci, jdu cist! (podotykam, ze jestli to bude stat za prd, budu opravdu hodne nastvana...) po precteni: ok, jsem nastvana. hodne. povidka je jak popis "tajne" party po vecerce na klucicim pokoji z lonskeho lyzaku. jen "rano pote" chybi vymluvy, proc ze nemuzou jit na svah... drobna poznamka na zaver: poledance je tanec NA tyci, pripadne U tyce. O tyci je tak maximalne skok;) (vzhledem k tomu, ze je to prvotina, jsem hodna. i kdyz u typickych klise - v cele se znackovymi boxerkami - jsem se malem rozplakala)”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D:D vyborne”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D - to nepotřebuje delší komentář, je to drabbl.”

Gumídci

Autor: Metus      Jazyk: ČJ

Gamerin:

“Začátek trochu slabší, ale zakončení bylo super. :)”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Inu, pocity jsou jaksi smíšené. Mě se to líbí, to vůbec nemohu popřít. Znásilňová, bití, otroctví... jak jen by mě to mohlo nelákat, ale je tam jedno velké 'ale', které by se dalo vyjádřit citováním jedné věty z povídky "Severus se rozplakal". Poprvé, když jsem to četla, jsem jen doufala, že mu někdo polil hábit výluhem z cibule, leč po pár kapitolách jsem zjistila, že tomu tak není. Leda tak že by si ten hábit zapomněl vyprat. Přesto přezevšechno se mi to líbí, ač je to takové, jaké to je.”

Důslednost

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“znam jednoho vyucujiciho tohoto jmena...:D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|