Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Carpe diem

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím... povídky od Jacomo asi nikdy nebudu mít ráda. Ta dávka patosu, která se v jejích povídkách pravidelně vyskytuje, mi to všechno vždycky doslova znechutí. Tady to není jinak, i když tentokrát je to v relativně únosné míře.”

Co má tohle znamenat?

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice mi není jasné, proč to vzniklo, ale přečíst se to dalo. :)”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Trojka jako nerozhodně a jako důsledek mé nejistoty, zda dokážu posuzovat poezii. A tohle je poezie, o tom žádná. (Když pisatel užívá celé věty, troufám si být jistější ve svém soudu, jestli to zvládá. :) ) Ale nevěřím, že i kdybych byla schopná přepojit se do poetického módu, viděla bych to na pětku, protože si myslím, že poezie by měla být nápaditá, víceznačná, a tou víceznačností přinášet do jednoduchých situací nový pohled. Já to tu nevidím. Zas si ale nemyslím, že by to byl úplný prů..r. :) I když přiznávám, že tuhle situaci bych raději viděla podanou nějak syrověji, abych ji dokázala sama věřit. S takovými krátkými věci je potíž. Pokud jde o mě, tak abych se přesvědčila, že dotyčný umí psát, abych pochopila, jestli má nějaký styl, potřebuji delší text.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Mája:

“Nádherná povídka, jako všechny od Tiry, které jsem četla. Cas překládá velmi dobře a rychle. Užívám si i pokračování.”

Dream within a Dream

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Sinam by nejspíš řekla, že je to taková ta věc, co nic zajímavého nesděluje. No já mám pro Acid slabost :) / S.L.: Nu dobrá, tak jsem se zas netrefila. :) / Lanevra: Ano, rozhodně jsi dobrá. :)”

Dream within a Dream

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: ČJ

Mája:

“Tak můj styl tento obrázek naopak je. Je nádherný a skvěle vystihuje atmosféru té krásné povídky. Moc se mi líbí...”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“To je tak, se songfic-ky mám potíž. Autor songfic-ku riskuje, že se mi netrefí do vkusu nejen svým literárním stylem, ale ještě svým hudebním zaměřením. - Navíc songfic-ky jsou, zřejmě pod vlivem své předlohy, většinou plné sentimentálních emocí a nějak se z nich vytrácí příběh. - I když ani tento zrovna nemiluji, oceňuji na něm, že je jiný než ostatní. Jak ve výběru písně, tak ve stylu v něm cítím ironický odstup a to ho v mých očích činí zajímavým. Já bych řekla, že je to taková hříčka, trochu nespravedlivě zde stavěná na roveň těm nejhorším povídkám.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pár vět stláskaných dohromady - však ono z toho něco vyleze. Výštěk do tmy. Tohle vážně není nic pro mě.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline... Patos nad patos aneb žalostně trapný výsledek pokusu o srdceryvné drama.”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otázka důvěry

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nic, co bych chtěla číst tisíckrát, ale napsané dobře to je”

Dva páry očí

Autor: Calwen      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Severus a Lily a jak to mohlo být. Uvěřitelné, s nábojem.”

Křehkost samoty

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Kdo je v zrcadle? A nejsme to jen a pouze my?”

Carpe diem

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pamätám si ako som po prečítaní tejto poviedky u Jacomo na stránkach, dokola počúvala pieseň od Vlastu Redla. Je krásna a poviedka tiež a vetu: "Když se druhý den odpoledne probral, byla pořád vdaná." mám dodnes na monitore.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nedalo mi a musela som si to prečítať, keďže túto poviedku odporučila Memorin na ff denníku a ona sa nemýli. Vždy vyberie dobre. Je mi smutno ale tak smutno krásne, pretože som si zase prečítala umelecké dielo.”

Bezděčná schůzka s osudem

Autor: crise_cardiac      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Ano, opravdu jsem tomuto příběhu věřila. Byl zde zachycen Severus ve zmatení svých pubertálních hormonů. Dostal se na úřoveň, že vlastně neví, co je zač, pokud nemá vyjasněnou sexuální orientaci a pak... To si přečťete. :)”

Jiný letní slunovrat

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Neviem či je mi Draca ľúto právom, či by nemala patriť ľútosť jej. Je to pocitovka a mám z nej horký pocit.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tak krátký text a člověk má dlouho o čem přemýšlet. Přesně to vystihuje mé pocity z Brumbálovy smrti, z role, kterou v tom všem měl Severus. Harryho bolest... Je to nádherné.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Memorin:

“takový kousek a pokaždé ukážu pár slz...”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Na začátku byly city hlubokou pod vrstvou prachu a zrcadel… Možná tato povídka pokřivuje mou mysl, ale šílenství je to opravdu nádherné. Nezapomenutelné. Když si chcete přečíst o opravdovém Severovi, tady ho najdete beze zbytku.”

Harry&Draco | My Sweet Prince

Autor: volchiha      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Ale dobře, dám pět, ač nemám ten pár ráda. Je to pěkně zpracované video, pár v něm snesu a mám ho i v oblíbených.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|