Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tak fajn, garáž je místo, kde si lidi parkují své koně, ale jak se dá „chovat se nádherně“? Vysvětlete mi to někdo, prosím. :) Za druhé, fascinuje mě, jak někdo může používat citáty, kterým nerozumí. Takže k úvodní písni: „May I?“ = „Smím?“, „you feel so good to me" = „je mi s tebou tak dobře“, atd. Mysty, nepochybuji, že i v jazycích, které snad ovládáš (tedy nikoliv ČJ nebo AJ), existuje spousta podobných ucajdaných blábolů, prosím drž se jich. Taky věty jako např. „jednou z mnoha dějů je snění“ nejsou česky. Na druhou stranu, autorčin standardní pubertální vypravěčský styl a naprostý nedostatek nadhledu tady sedly jako ulité - díky nim konkrétně tohle dílo zanechává ucelený dojem, jemuž nemám problém udělit slabší 3 body. :) PS: Kdo další si při větě „květy vlastní i leknín “ vzpomene na „plechová gondola rozbouří salámy“? :))) S.L.”

Mrazivá

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Glaciál, můj malý hobite (pardon, *Severusi*), je odborný výraz pro dobu ledovou. Takže máme co do činění, hádám, se starší ségrou součaného interglaciálu? :) Dobrou zprávou je, že dokonce i po všech rádoby básnických obratech, které jsem dneska zkonzumovala, mi „Vlastně, proč si nezavzpomínat?" ve smyslu oslího můstku k flashbacku pořád přišlo asi tak nenápadné a elegantní, jako rána lopatou do hlavy. :) A podívejte se, já McG taky nemám ráda, ale tak tupá, aby nevěděla, co je sněžná slepota nebo podchlazení (!) snad nebude, ne? No jo vlastně, a ještě můj hlavní dotaz: o co tady prosím šlo – že Smrt je Mary Sue? Pche, vím dávno. :) S.L.”

One Puff (But It Never Is Just One)

Autor: woldy      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Po téhle povídce si Dorcas budu navždy představovat jako Moodyho v sukni. :) Pro mě osobně celkem průměrná povídka (snad to bude tím, že cigarety nepatří mezi mé fetiše :)), ale příjemně ozvláštněná obsazením neobvyklých postav. S.L.”

Cítit...

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Bizárie hnusu, jak... cítit. Tohle nejsou stejné postavy, jak je známe, mají své zlo a chuť - necítit. Jsou to postavy vyhrocené a dovedené do absolutní prázdnoty, která je činí, tím, čím jsou. Skořápky. Sílu mají především Klid a Zloba.”

Dva páry očí

Autor: Calwen      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Poslední kapitola se mi do atmosféry celé povídky nehodí, ale ty předchozí jsou hodně povedené. Prostě HP očima Severuse Snapea. :)”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tohle bylo nevšední, kruté a lhostejné, podivné a zamilované. Takové autorství mám ráda.”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“tohle je Severus Lilithky, ale mně se tento Severus líbí :D”

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“některé jsou úžasné, jiné průměrné ale je tam něco, co opravdu vyčnívá Morbidita - ať už jakýmkoliv způsobem”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jedná část z 27 polovičatě navazujícíc kapitol”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Chtělo by to více rozepsat, chtěla jsem o tom číst víc. Dala bych 4, ale druhá část mi přišla taková všehochuť. proto 3, 5”

Žádný city na Siriu

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Pod kopyty dnů příštích "Se tříští i můj stín Na popel se dnes pálí Ty prázdný rána Se pálí věčný rána Ty věčný, prázdný rána vin" víš, Severusi, škoda, že ty svá rozhodnutí neměníš”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zajímavé... Vážně zajímavé. :)”

Labuť

Autor: blowball      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé... Tohle bych od ní nečekala.”

Lepší pozdě nežli později

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dracova pýcha a Severusova zatvrzelost - to nemohlo skončit jinak... Blázni.”

Jiný letní slunovrat

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady mi není líto nikoho - tohle se mě absolutně nedotýká. Snad kdyby to bylo to bylo napsáno jinak...”

Dívka s lampou

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jedna z nejlepších českých autorek FF. To se neočte. :) Její Severus by se mohl prodávat na váhu a v luxusním balení. Ach ano, i s Harrym. :D”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Dívka s lampou

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Od té doby, co čtu krátké povídky, ve kterých autorka (nebo klidně i autor, pro mě za mě) zachází se slovy jako s něčím, co je vzácné a co má svou váhu, od té doby je mám moc ráda. Poezie, cit, děj, prostor pro fantazii”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Tak táto jednorázovka mi doslova vyrazila dych. Úžasne popísaná. Ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. A tu to platí desaťnásobne. Naozaj úžasný pocit. Zanecháva krásny pocit na duši. :-)”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Krásna poviedka, podaná s citom. Neuveriteľne podaný príbeh o dvoch zlomených dušiach. Druhá šanca má svoje pre aj proti. Ale v tomto prípade ich mala určite viac Pre. :-) Naozaj odporúčam prečítať. Preklad od Cas je skvelý a pútavý. :-) Určite sa k tomu niekedy vrátim.”

Play the Game

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

finde:

“Místy hodně drsná povídka, ale taková už je HP Strangelove. Vrátím se k tomu, ale ne s radostí.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo...”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Totiž: hrozně se mi do té povídky nechtělo, nějak to téma odrazovalo. Ale jméno překladatelky mě ujistilo, že to sice asi bude trochu sladší, ale zato radost si počíst. A taky že ano... :-D První kapitola dokonalá - tenhle JEHO stav už jsem se pokoušela popsat, ale nepovedlo se mi to zdaleka tak dobře. I pokračování super. Poslední kapitola ale naopak hrozně mrzela, chápu, že by to nemělo čtenáře, kdyby to nemělo v popisku "slash" (byť s předponou pre-), ale stejně, oč zajímavější (a originálnější) by to bylo se skutečným přátelstvím... toho je méně než všech těch zrůžovělých Sevíků o mnoho řádů. Ale i tak se těším na pokračování, i když vlastně nevím proč, protože je upe jasné, jak to bude probíhat. :-) (Při hodnocení ignoruji poslední kapitolu. :-D)”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekné, dvaja rozdielny a predsa podobní zranení chlapci. Škoda, že tých detských dní bolo tak málo.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|