Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Nevysvětluj, jen jednej

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

Mrazivá

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdo je Glacial? No, to by mě taky zajímalo, protože v povídce se dozvíme, jak úžasná a úchvatná je, ale ne CO to je. Naprosto neuspokojivé.”

Jen ty víš, co cítím, tak mě chyť za ruku a pojď tančit

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já mám poezii docela ráda, ale tohle za ni nepovažuji. Tady nic poetického není - slohovka rozsekaná do tvaru básně.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to vážně slaďák, až trnou zuby a být to slash, tak klidně napařím nulu. Ale vzhledem k tomu, že je to fem, tak mi to až tak moc žíly netrhá. Sinam: Mě se vybavuje 'Velbloud zvaný mikrobus našich lesů.' :D”

Krásní a odvážní

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chápu, že to měla být parodie, ale smích se nějak nedostavuje... Co tím chtěla autorka říct?”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nejprve bych ráda podotkla, že ve fanfiction mám ráda slaďáky a nemůžu si pomoci. Podotýkám to proto, abych nebyla nařčena z nějaké stereotypní nelibosti... no prostě poslední kapitola je hrozná, hnulo se to úplně jiným směrem a příběhu to ublížilo. Mínus bod. Jak si ovšem lehce dopočítáte, za zbytek bych byla ochotná dát pětku - je to napsané citlivě a čtivě a mohu jen říci, že jsem to hltala nejen na podvečerním nezábavném semináři, ale i v tramvaji cestou domů. (V tomto ohledu obrovský DÍK překladatelce za vyexportování celé povídky do PDF a možnosti ji číst i offline.) Líbilo.”

Labuť

Autor: blowball      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Narcissa labutí, Lucius jako prázdné síně.”

Drabble(s)

Autor: Laura, C dumbledore, SilentAuror, jamie2109      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Zatím berte mé hodnocení s rezervou, přečetla jsem pouze náhodně vybranou povídku „On s vámi mluví?“ - ovšem ta mě *rozhodně* nenavnadila ke zkoušení dalších. Ukázka: „Lily přešla k němu a udeřila ho do tváře. Pak tónem, který nepřipouštěl odpor zavrčela „Nesnaž se hrát na chytrého, Malfoyi!“ Kmotr IV: Drsná zrzka, přináší vzrušující přerod mrtvé bohorodičky v gangstera, který zastíní i památku dona Corleone. Od září ve vašich kinech! :) S.L.”

Sladkých sedmnáct

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“zatím mé hodnocení kolísá od 3 ke 4, ale vracím se k tomu po 3 letech, což je ostatně důvod ke konečné čtyčce :)”

Zpověď pro Panenku

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nemusíte roztříštit pananku, aby jste někomu ublížili...”

Zapření Petrovo

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Severus a Draco. V temnotě obalující jejich vztah.”

Vidět zase nebe

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Záblesky nebe v tmavé kobce a myšlenky na svobodu jednou... stále doufáte, že znovu uvidíte Nebe.”

Slova

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Čtyři zmapované pociy ve čtyřech kapitolách, ty ostatní emoce tam jiskří...”

Nápis

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Z toho na vás dýchá chlad se skrytým teplem. Ale to teplo bude hrát jen pokud ho přijmete do své hlavy.”

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Křehkost jako sama sněhová vločka...”

Démoni a drabblata

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“velmi vysoká nápaditost a úroveň”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Memorin:

“A v kapse našel čokoládovou žabku pro Draca...”

Co má tohle znamenat?

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Memorin:

“chi chi, má to v sobě něco aromatického”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Křehké panenky se roztříštily na zem, stejně jako krůpěje citů. Zlomení...”

Žádný city na Siriu

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ehm, Siriusi? Jsi tam? Hééééj! Hm... asi šel na pivo. Jdem taky. :) Ale napřed: citát! „Musíš na snídani!“ Najednou se z něj opět stal ten známý profesor. Tak přísný, tolik nepřístupný, MYSTICKÝ… Hmm, mystérium nutnosti konzumovat snídani. To zas bude nějaká rafinovaná postmoderna, že jo? ;) Svět se řítí do záhuby, smrt číhá za každým rohem, „otec hnije v Azkabanu a já cítím, že něco není tak, jak bych to chtěl.“ Draco, ty jsi génius. :) PS: „Období: Kdysi dávno“ se patrně rovná temnému středověku roku 1996, že jo? :) S.L.”

Krásní a odvážní

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Krásná dívka s lesklými vlasy se zamilovala... bla a k tomu kopec plný ironie. Shrnutí měla autorka připsáno k povídce, proto pouze kopíruji.”

Krásní a odvážní

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Memorin, nechci být hnusná nebo snad dokonce osobní, ale v čem přesně (kromě nálepky „parodie“) se to liší od ostatních povídek plných hlubokých vztahů a ještě hlubších charakterů, které sem dneska přidáváš? :) A píše se to MARY, do boha. /// Co znamená "neboť je považuje za Adama a Evu dnešní Marry Sue" ??? S.L.”

Šílená

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5”

Dívka s lampou

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Mlíčné zuby nám vypadly ve stejném věku. To lidi sblíží. :))) Ne omlouvám se, ale ta absurdita mě prostě odrovnala. :) Toť vše, aby komentář nebyl delší než dílo, jako se to povedlo autorce s úvodem. PS: Nevylučuji, že důvod, který mě vedl k velkorysému udělení 3 bodů, jsem si možná přibásnila sama. :) S.L.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“první a poslední slovo je Nádherná. má své chyby, ale stejně ji vidím a slova a povídka a tento pár se zdají být”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|