Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to půl na půl. Některé dokonalé, některé příšerné a na zbytek si za chvíli nevzpomenu.”

A Lowering of Defenses

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

finde:

“nejlépe se učí zkušeností”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ja ale opravdu pocituji "vdecnost" (za to, ze tahle povidka byla tak kratka) a "zal" (celkove nad povidkou) btw, neni tu v nazvu chyba?;)”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tohle si dovedu představit v třídním časopise základní školy, co ho žáci vydávají vlastním přičiněním a na vlastní náklady. Pokus o hříčku bez nápadu.”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ja... neviem čo k tomu mám povedať”

Mezihra

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“hm, bylo to hezké, zajímavý nápad, ale... nic, k čemu bych se vrátila”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Bozi :)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja obľúbená jednorázovka od sevíka. Tak zhruba raz do roka ju vždy odznova všade hľadám, kým prídem na to, že je to od nej, tak teraz už dúfam nebudem... // Oh a detail, ak sa chcete sťažovať, že Snape nie je ako Snape... keby bol podľa originálu, tak zase môže skončiť niekde ako bočná nikoho nezaujímajca postava, ktorá celý svoj život romanticky, verne, bezpodmienečne a bla a bla a bla milovala JU, dokonalú matku vyvoleného, až kým hrdinsky nezdochla s pohľadom d o očí JEJ fracka. Sorry ale pritom, čo z chudáka Snapea urobila Rowlingová, sťažovať sa na autorov, ktorí mu zachovali dôstojnosť je ... smiešne.”

Ten, kdo ví

Autor: luckei1      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“príjemná oddychovka, ale miestami mi tam chýbalo nejaké dotiahnutie. Na môj vkus priveľmi skákala autorka od jednej veci k druhej a poprehadzovanie kapitol to ešte umocnilo.”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Slova tvoří věty, a ty sdělují myšlenky! Postavy jsou charakterizované svými činy! Vyprávění smysluplně kráčí od počátku k závěru! Který, mimochodem, mě až tak nepotěšil (protože samozřejmě spojil 2 roviny, které se mi líbily právě jako paralelní :)), ale dát tomuhle míň než 5 by byla urážka. Zvlášť v porovnání s hrůzami, které tu 5 bodů obyčejně dostávají. (Samozřejmě jsem četla originál, ale ten zvyšovat průměr nepotřebuje. ;)) S.L.”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Já vím, o co jde - na Bradavicku řádí kůrovec: „Lesy v dálce se zdály jako živé.“ Zdály se, leč nebyly. Aha! :) Samozřejmě o ničem (nebo když, tak klišé), název na palici, podivná gramatika - ale aspoň to není tak arogantní. S.L.”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já to spíš vidím nějak takto na završení: 20. Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili, protože ho nezajímalo, co si o něm zejména někteří, myslí. Nechtěl ani aby ho pochopili, protože jediní dva lidé, kteří na to měli dostatečnou mozkovou kapacitu také zemřeli. A už vůbec nechtěl, aby po něm jeden hloupí spratek pojmenovával své děti!”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Písnička svůj smysl má, povídka nikoliv (o co tam šlo, kromě velmi naivní rekapitulace kánonu?). Navíc v tomhle podání jedno s druhým nijak nesouvisí, což je o to ironičtější, že myšlenka písně (teda když ji pochopíte :)), tenhle pár docela vystihuje (když ho pochopíte. A máte chuť být velkorysí. :)). S.L.”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pravda, pravda - konečně to začínalo vypadat nadějně... Ale vzhledem k tomu, že 99% autorů dojde v půlce odvaha dotáhnout to do konce, není z toho zase nic - jako obvykle.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“kdysi jsem tuto povídku četla a myslím, že je na čase přečíst ji znovu”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Memorin:

“tohle přesně je Severu Snape, protože... Nesnášel patetické konce příběhů, kdy je netvor napraven a vše mu je odpuštěno. Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili. Pro tuhle větu 5. Takže nakonec silná 3”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“tento pár odmítám číst a přesto je z toho nakonec hezká 4”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ach, fantazie... Jeden by měl dávat pozor na to, o čem fantazíruje - mohlo by ho to pohltit...”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sargo:

“A uz to vypadalo tak nadejne... :-D”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nemam rada podobne expresivni nazvy. Povidka sama je pak pomerne obstojnym zpracovanim obvykleho ff klise, pokud jste na citovky. Hmm.”

Drabbles and short stories

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Asi se nedovedu prenest pres to strasne nesympaticke andilkovani. V ramci zanru ale asi obstojne...”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Asi to melo byt cituplne. Ten druhy bod je jen za to, ze to nebylo dost dlouhe, aby to dokazalo skutecne otravit.”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zřejmě jsem pořádně natvrdlá, ale já opravdu nechápu, o čem to mělo být... To Severusovi prostě každoročně šibe, nebo má panickou hrůzu ze jmelí, nebo bylo k večeři stehno z trpaslíka...?”

Mon Chéri

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já z toho mám akorát alergii na slovní spojení 'jeho milenec', které je tady v každé druhé větě.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|