Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Given In Evidence

Autor: verityburns      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Je toho spousta, co se mi na téhle povídce líbilo: je dlouhá, má detektivní zápletku, zaměřuje se na psychologii postav, které jednají v souladu s kánonem, je dobře napsaná a téměř bez chyb... A i když obsahuje sex, není žádná lechtivá scéna samoúčelná a vždy nese ony typické rysy, díky kterým by nebylo možné si za Johna a Sherlocka dosadit libovolnou dvojici a nic by se nezměnilo. Plný počet nedávám jen kvůli řešenému zločinu, který mohl být přece jen trochu složitější a klíďo i nebezpečnější. Doporučuji všem, kteří mají rádi sexuální napětí, co se dá krájet a cpát do matrací, ale nepostrádají romantickou duši. Po téhle povídce se už na kuchyňský stůl 221b Baker Street nebudete schopni dívat stejnýma očima ;D”

Mon Chéri

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Drabbles and short stories

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"To bude čé, to bude e, tady je er... a máme z toho náš odpadkový kontejner!" (pokud si i pres pritomnost sve oblibene pisnicky pri cteni neustale vybavujete tuhle hlasku, asi je neco spatne)”

Úsměv elfí královny

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ze zacatku jsem byla nadsena (patrim k lidem, kteri pobihaji podzimnimi parky a uchcavaji nad vsema barvama podzimu, napraskaji 16 879 fotek a nudi s nima vsechny kolem... a tak podobne), ale potom... jako kdyz vezmete opravdu hodne pastelovych barev a smichate je v domneni, ze vam vznikne nejaka nova uzasna barva - a ona vam vzdycky vam vznikne seda:)”

Stříbrem a perletí protkaný

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Perly se mi nikdy nějak extra nelíbily, ale teď na ně začínám mít doslova averzi...”

Drabbles and short stories

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“opravdu me mrzi, ze to nejde hodnotit jednotlive... takhle to pro me splyva v prumer”

Monstrózní sága

Autor: Nerla, Mae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Jednoznačně vynikající povídka :-) Začátek je rozpačitější, děj i styl se ale postupně rozjedou do skvělé akční jízdy. Hromada temnoty okořeněné špetičkou romantiky, není nouze o dějové zvraty a rozličná odhalení, která tu nebudu odhalovat, ale moje oblíbené je... ne, nebudu odhalovat. Škoda, že si Hermiona nenasadila Moudrý klobouk v některé z pozdějších kapitol :-) Decentně vtipné, ohromně čtivé. :-)”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D :-D Vše se tím vysvětluje.”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Písnička je dobrá, to rozhodně.”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Uf, tak to bylo drsné. Vynikající, ale... drsné.”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Dle mého chtěl prchnout před soupisem inventáře ke konci roku...”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Můj milý deníčku, pokud to chválí Memorin, budu si pamatovat, že mám utíkat pryč, protože to bude patetický blábol. (Memorin, neber si to osobně, to vypovídá jen o rozdílném vkusu, nikoli dojmu o tvé osobě. Občas si také nad něčím s chutí uroním slzu, jen to mám jinak nastavené. Jsi užitečný filtr. :-D)”

Zpověď pro Panenku

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“kdyz si odmyslim tu pisnicku, tak se mi to vazne libilo:)”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“byt cita, tak si jdu poplakat do kouta nad nespravedlivosti sveta... *stira imaginarni slzu*”

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nektere mi silne pripominaji nahodne vytrzene stranky z emo denicku...”

Smích

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Miluju anime Hellsing a miluju Alucarda... A miluju Severuse, takže je to jasné. :)”

A Lowering of Defenses

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“jsem nadsena :))”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle je vazne uchvatne...i kdyz je to mirne depresivni, tak mi to po ranu prekvapive zvedlo naladu”

Drabbles and short stories

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta první byla perfektní, ten zbytek už mě moc nebral.”

A Lowering of Defenses

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Rozkošné.”

Zpověď pro Panenku

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Že by byl Lucius až takhle... No, proč ne - když jde o Narcissu, jsem ochotná uvěřit.”

Žal a vděčnost

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Je to prostě vánoční a vánoce jsou různé pro různé, někdy dost děsivé, někdy je lepší utéct a nevracet se ani na tři krále. Ten kouzelný klid toho starého pána, ten teda je... taky vánoční. Kratší a pročesanější by se mi to líbilo víc.”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdyby to celé nebylo obalené v patosu, tak z toho možná i něco bylo....”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|