Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Hudry hudry belelem blem blem brm

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Mám pár slzičiek v očiach, toto sa im fakt vydarilo (a už som to niekedy čítala určite...)”

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ačkoli ostatní kapitoly nejsou ani zdaleka takový nářez jako ta první, stejně jsem se smála celou dobu. Smrt Sadako! :D”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Něco mezi tři a čtyři, je to velice dobře zpracované a krásně se to čte, ale přidané hodnoty v tom nenacházím. Povídka o lidské tváři všech zúčastněných. Málokde se vidí natolik lidsky - a vím, že to slovo nevhodně opakuju - zpracovaná Molly, a to mě obzvlášť těší.”

Nevyhnutelné

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Seznamte se, Malfoyovi.

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dejme tomu. Luciusova nulová reakce mě sice překvapila, ale tak...”

Hudry hudry belelem blem blem brm

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

La-mala-educacion

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cekala jsem neco ve stylu meho oblibeneho filmu a on to byl takovy prapodivny vykrik do tmy... slabsi 2”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jo, to si pamatuju, jak jsem to cetla... des bes”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“skvele:)”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“prekvapilo me, ze jsem povidku jeste nehodnotila, cetla jsem ji uz mockrat (a urcite si ji jeste mockrat prectu:))”

Křehkost samoty

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Hudry hudry belelem blem blem brm

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A mě to docela bavilo - tak trochu mi to někoho připomnělo... :)”

La-mala-educacion

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hej - a ten incest a temnota jsou kde? Šly na kafe, či co?”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nepřehledné, naprosto mě odradily oddělovací znaky - proč? nemá to být designová hrůza, ale příběh ke čtení! Kam jsme se to dostali? Do hlavolamu slov a vět? Odmítla jsem to číst.”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“"vřava nadšeně výská" No pánbůh s námi, pevně doufám, že autor není Čech. Že výrazy jako "šťastlivých" nepatří k standardně uznávané množině českých slov tady zřejmě nikoho nedráždí. :) //// /// EDIT: Oy vey iz mir! (Já jsem se neměla vracet!!) Začíná to jako standardní, nemístně patetický blábol („než byl tento anděl" to jako Snape "pošpiněn krví a zneuctěn nelidskými značkami“) s OOC postavami a koňskou dávkou amatérismu, chaosu a naivity. Od první věty je jasné, že autorka neumí ani česky, plete si významy slov, nedokáže slova používat ve větě („všichni okouní na jeho jizvu“), nebo si rovnou vymýšlí slova nová (čti: zkomoleniny) . Že by to stačilo? Já vím, jenže dál je ještě hůř. 16-letý student Harry poručí svému otci Jamesovi, aby poručil „dobrému kamarádovi“ Brumbálovi, aby pro něj uspořádal na Malfoy Manor školní ples, kam by Harry mohl pozvat Snapea. Taky vám to dává smysl, že jo? *mrk mrk* Stane se, Harry Snapea, který se chová jako Popelka, jež pozbyla svéprávnosti, přinutí k tanci, no a dál... už se nebudu namáhat, pro ilustraci myslím stačí. :) Přihodím toliko citát, který mi obzvláště hnul žlučí: „Harry se uculil, když uslyšel Strausse a začátek jeho nepřekonatelného !!!Blue danube waltz!!!“. Kristova noho--- Na zvláštní přání nejmenovaných osob, podložené peticí pacientů od sv. Munga, přerušujeme původní komentář následujícím SDĚLENÍM: Toto dílo nese známky částečné negramotnosti, elementární jazykové a slohové nedostatečnosti a hlubokých neznalostí faktografie fiktivní i reálné, které ovšem se vzděláním nebo inteligencí autorky naprosto nesouvisí. :) //// PS: Pozor, v jednom bodě jsme s autorkou přeci jen naladěny na stejnou notu! 1. kapitola nese název Vij, a já skutečně vyju. ;)”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“predstava nacpávajúceho sa Severusa nevinne lámajúceho chlieb a tak milo zákernej Molly bola úžasná :)”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“Prvá polovica sa mi strašne páčila. To postupné spoznávanie sa a Hermionine vševedúcne komentáre k Dracovej činnosti boli zábavné. Druhá polovica tiež nebola zlá, ale občas sa mi to ku koncu zdalo trošičku neprehľadné hoci sa mi tu páčila Pansy”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tak výstižný názov som už dlho nevidela”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“hruza”

Pád ledové královny

Autor: Lianne      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jedno z nejlepších, co jsem na tyto manžele četla 4, 5”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Led na němž se postupně tvoří praskliny a člověk jen čeká, až se pod ním prolomí... Podobně mrazivé, ale pod vším tím žárek člověk taje. Karty se boří stejně jako domy, ale pouta z minulosti se nás drží. Jen někdo zapomeneme příliš brzo…”

Nevyhnutelné

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Memorin:

“bílé ručníky a Draco a Harry”

Interní

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Memorin:

“silná 4, protože mám hodně ráda díla s pokřivenými postavami, a přesto v rámci možností zachování charakteru”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jaká je cena jediné slzy? Tady pro mě veliká.”

Drabble(s)

Autor: Laura, C dumbledore, SilentAuror, jamie2109      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Laura je ikona. Co si pamatuji, je první co přišla s výtečnými překlady a taktéž první, co přišla s originálními nápady, dovedené k dokonalosti. A všichni k ní vzhlíželi... uměla tak skutečně a procítěne popsat Lásku a ostatní Pocity. A za to jí patří můj dík. :) Některé jsou výborné, jiné průměr, ale těch lepších je tam pro mě víc.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|