Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z mych nejoblibenejsich, perfektni”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pěkné:)”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z mych nejoblibenejsich povidek”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ctu uz ponekolikate, naprosto uzasne:)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cetla jsem uz nekolikrat, perfektni!”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“skvele!:)”

Wolf Masterson in The Naughty Professor IV: Prefect's Revenge

Autor: violet_quill      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Na ten název nešlo nekliknout. :p Místy slabší, ale Lupinův záchvat smíchu na konci rozesmál i mě. :) 2, 5 [porn, masturbation, sex industry] S.L.”

In places where nobody was meant to see

Autor: girl_tarte      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Girl_tarte nenapsala povídku o tom, jak se Snape a Lupin dají dohromady, ale naopak o té části, kde „žijí šťastně až do smrti“. Oběma je tady asi sto milionů let (trošku přeháním :)), pořád jsou spolu a prožívají klasické důchodcovské trable. Originální téma, napůl vtipné, napůl – pro mnohé neznámý pojem – nevtíravě dojemné. [aging, established relationship, domesticity] S.L.”

Trošku si zahrajeme DM/HG

Autor: Lexy Malfoy      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dráždivá, ale ta konverzace přes net? Tohle není to, co čekám od dobré fanfiction :)”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dvojice Ginny a Severus je celem dobrý nápad, mám strašně ráda nezvyklé dvojice... Jenže povídka jako taková mě moc nenadchla, nápad nic moc originální a chybí tomu vzrušení...”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Sargo:

“(Škoda toho anglického názvu, český by mu slušel víc.) Musím přiznat, že nevím, jak hodnotit. Zdejší Mary Sue byla... no dobrá, použiju to slovo: roztomilá! Svým roztomile smrtijedským způsobem. (Na některá jména by byl třeba zbrojní pas. ;-)) Bylo to čtivé. Téma příšerné, ale chytlavé. Styl potenciálně vynikající - jestli bude autorka pár let psát, bude psát fantasticky. Umí děj odsejpat, nezdržuje se u banalit, a to je obrovské plus. :-)”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

margotka:

“celkem fajn”

Bastard Prince

Autor: RhiannanT      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Bohužel ani autor, který se té povídky ujal nějak nepokračuje dál.”

Outcast's Alley

Autor: RhiannanT      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Děj je trochu, no... dost ulítlý, ale líbil se mi autorkou vytvořený - dotvořený svět, kde nevládne jen Ministerstvo magie, ale Fae a další kouzelné bytosti si vládnou sami.”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka - občas se člověk musí obětovat pro blaho ostatních... :)”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“5* - Co dodat, od Pooky se mi líbí všechno.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná kapitolovka”

Pro teď a navždy

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Musím přiznat, že nesnáším tragické příběhy a vyhýbám se jim(jsem srab vím). Proto ani nevím, proč jsem se do čtení této povídky pustila, když jsem skončila se slzami v očích a pocitem, že je mi na nich. Ovšem... strašně mě uchvátilo pouto mezi Sevem a Harrym. Doufám, že i přes tragický konec se zase odhodlám si jí přečíst. Opravdu krása...”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Docela mi vadí, že se tam ještě "připletla" Hermiona a nevím proč ale Lucius mi tam přišel takovej /úsměvnej/ tím jak se choval :) Lepší povídka, ale už bych se k ní nevracela.”

Skoro jako rodina

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle vážně nedám. První skutečností je, že mi vadí sloh - příšerně rozvláčný a popisný, lehce chaotického stylu. A z toho plyne druhá skutečnost - strašně mě to nudí, nemá to žádnou jiskru... Škoda - podle komentáře Koule jsem čekala teda podstatně, podstatně víc. :(”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Je mnoho "humorných" povídek, které se snaží pobavit a zároveň čtenáři "něco" předat... Ovšem podle mého, jsou proti této povídce všechny ty ostatní jen chabé pokusy, které nemají šanci uspět... Člověk může mít u téhle povídky záchvaty smíchu, přiblblej úsměv či jí přejít s úšklebkem či pohedáním a přesto myslím, že patří mezi hrstku tich, na které se nezapomíná ať už z kteréhokoliv důvodu... A o tom to je... A znám několik přátel, kteří začali číst slash jen díky téhle povídce, která je vtáhla do neuvěřitelného světa, kde se děje možná, ale hlavně to nemožné :P *dramatických povídek může člověk napsat desítky, ale napsat povídku za účelem pobavení(a zároveň abyto mělo nějakej ten děj - hlavu a patu) to je jeden z nejtěžších úkolů, a proto skládám poklonu za tu žravou mašinu co si draco přivedl domu - Lucius je zde bezkonkurenční :)”

Poblouznění

Autor: Ellie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Podľa mňa je to písané ako slohová práca do školy. Nemá to šťavu.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

tina:

“Mne prišlo hneď podozrivé, prečo bol Severus taký nadurdený, keď Harry skončil v Chrabromile... :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|