Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Krásná povídka, jemná a něžná... A dokonce i pobertové se mi tu líbili! A Harry za svoji chybu zaplatil a nakonec i něco získal:-)”

Románek

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak mě osobně to začalo bavit teprve ve chvíli, kdy se Brumbál objevil... :D”

Život

Autor: Mariana (Nightova)      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Pěkná povídka, válela jsem se smíchy, hlavně ze začátku.”

Románek

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ty jo... začátek vypadal slibně, ale pak... Je to recese? Pokud ano, pak budiž, pokud to bylo psáno vážně - a to mi skutečně není jasné, tak teda fakt slabé. Konec už byl tedy hodně velké a vzdálené fanfiction a spíš než pokus o parodii to na mě působilo trapně - fetující a peníze si půjčující Brumbál = what fucking is that?!”

Románek

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Oba zranění svými nepřáteli i přáteli a tak mezi nimi dojde k porozumnění. Smutné a dojemné...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Vychytralý Draco, starostlivý Harry a úžasná povídka s velmi zajímavým závěrem...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nádherný příběh, SS se objevuje také v jiném světle (jako šlehtic a čestný muž), HP zvolna získává svou moc, úžasné vysvětlení čadějnického světa... I když to není dokončené, stojí to za přečtení!”

Duel dvoch sŕdc

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

patolozka:

“Skvělý vztah DM/HP, pokračující příběh SS/HG, další detektivní zápletka... Náherné, mám tyhle povídky moc ráda!”

Očarované srdce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

patolozka:

“Úžasné, vše, co jsem si přála - skvělý SS, romantika a detektivní zápletka!”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Povídka je nádherná a řeší velmi závažné téma - co vše dokáže člověk obětovat, abych zachránil někoho, koho miluje... Doporučuji!”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Tato povídka mi stále nedává spát a často se k ní vracím! Dvě dějové linie se nádherně prolínají a dolňují a konec? Ten je krásný!”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nádherná povídka, romantika, psychlogická a detektivní zápletka, mocný HP a sarkastický SS, který se snaží najít to, co možná nikdy nepoznal - lásku k jinému člověku...”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nádherné, našla jsem pobavení i dojetí a to vše najednou. Vřele doporučuji!”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka, úžasný pár SS a HG, šílení a nic nechápající HP a RW.”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Přečetla jsem to do konce, i když stále čekám na překlad, protože v ang si to tolik nevychutnám... Tahle povídka je nádherná, něžná i smutná už kvůli tomu, jak to skončí.”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nádherná povídka, stále jsem se uchechtávala, ale řeší i vážná témata. Stojí za přečtení!!!”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

patolozka:

“Zajímavé téma a Tira Nog je skvělá autorka! A že byly postavy trochu mimo kanon? Výdyť to také bylo 13 let po Voldemortovi, oba se změnili. Užila jsem si to!”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“tu mám moc ráda. poprvé jsem se s ní setkala už před nějakou dobou, ale když tady dnes znova vidím její název, a byť bych se teď měla učit Erbena a Borovského, nedá mi to a jdu si ji znova přečíst..stojí za to)”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“geniálne :-)))”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Týmto príbehom som žila takmer celý týždeň. A nesklamal ma. Na slash nie som zvyknutá, no tu mi prišiel ako prirodzeným vývinom danej situácie. Bola by som sklamaná, keby sa tam neobjavil. Dej ma dostal. Neuveriteľná originálnosť, vtipné momenty, neskutočné repliky a hlboký príbeh. Tak to vidím ja. Veľa som sa nasmiala a ku koncu aj poplakala. A za to autorke ďakujem.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Ušlo...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Pěkné, ale pokračování číst nemusím...”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uchvatna jednorazovka!”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Tato povídka vzbuzuje silné emoce. Řekla bych, že ti, co ji přečetli, se dělí na dva tábory - buď ji milují nebo zatracují. Já naskočila, když byla napsána cca polovina příběhu a mohu říci, že jsem na pátky, kdy autorka pravidelně přidávala, čekala jak feťák na svou dávku. Ano, patřím do tábora zbožňovatelů. Občas mi nějaký ten obrat vadil, či překážel. Ale to příběhu neubírá na jedinečnosti ani čtivosti. Zatím jsem nečetla jinou FF, která by mne doslova rozcupovala na kousky a udělala ze mne chvějící se rosol. Obzvlášť Princův příběh člověka chytil za srdce. Mohu jen doufat, že Alice jednou opět začne psát.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|