Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

kripolik:

“Tuhle povídku už jsem četla 2x a určitě se k ní ještě vrátím”

Projekt Solos

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Nejlepší sci-fi povídka co sem kdy četla. Opravdu sem se u toho nasmála. Hlavně vyvýjející se vztah mezi Ewanem a Caimem je naprosto okouzlující. Je to napsáno vtipně a s neuvěřitelnou lehkostí. I když je pravda, že asi první tři kapitoly jsou trochu pomalejší na rozjezd, ale pak až do konce je to naprosto úžasná povídka. Hrozě ráda se k té povídce vracím.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Nade:

“Mám ráda humor a když ho někdo umí písemně podat takovým způsobem, jako v této povídce, je to úžasné! Čtení myšlenek je skvělý nápad a co se člověk nedozví .....”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nade:

“Krásná romantická povídka s koncem, který mě potěšil. Severus byl sice na můj vkus trochu víc zdrženlivý, než bych čekala, ale povídce to na půvabu neubralo.”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Nade:

“Krásná povídka. Na konci jsem bulela jak želva.”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Rozhodně se nemůžu dočkat pokračování. Líbí se mi jak se vztah Severuse a Harryho pěkně vyvynul.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Stejně jako Krev není voda i tahle povídka je skvělá. Občas stejně jako u filmů se mi stává, že další série nejsou až tak dobré, nebo mě tak nazujmou jako prvné série. Tohle ale neni ten případ. Poslední kapitola tomu dala perfektní tečku.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Skvělá povídka. Nedokázal sem se od ní odtrhnou do té chvíle dokud sem si jí nepřečetla. Chvílema sem myslela, že Severuse zahlušim. Každopádně jedna z top povídek.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Jedna z mích oblíbených sladkých povídek. Když mám náladu na něco sladkýho, rozhošnýho, tak si přečtu tuhle povídku. Sice tam jsou temnější části, ale díky nim to neni jednolitá nuda”

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

kami:

“Alastor patrí k mojím najobľúbenejším postavám a je tu dokonca so Snapeom, a v slashi... nič viacej si nemôžem želať. Podľa mňa je to vynikajúca poviedka, bolo by treba takých viac.”

A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh I Kam s nimi?

Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemůžu si pomoct, ale mě to příšerně nudilo a smích se taky nějak ne a ne dostavit... :(”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tuto povídku mám ráda. První půlka za pět, druhá za čtyři :-)”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavé téma, vážně bych chtěla vidět SS na drakovi:-) Bylo to milé, klidně by to mohlo být i delší. Ředitelka byla úžasná a ostatní postavy taktéž!”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Povídky jako je tahle sou poklad. miluju draky a tady se mi jich dostalo požehnaně. stejně tak mám velmi ráda postavu Severuse Snapea, který je tady vykreslen opravdu povedeně a velmi věrohodně. rozhodně se těšim až povídku přečtu znovu.”

Memory Palace

Autor: Rothelena      Jazyk: AJ

Mishana:

“Nejlepší povídka na fandom Mentalista, pár Jisbon. Znalost seriálu není nezbytně nutná.”

A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh III

Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“LOL perfektni!!:D”

A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh I Kam s nimi?

Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

A přijde Smrt a s ní zákon aneb Nekonečný příběh II Úpadek lektvarů

Autor: Corny, janek, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni!!:D”

Prckové

Autor: Amireen      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“postavy nie sú ano tak OOC, ako skôr... niektoré ich črty šli do extrému - hlavne Dumby a Lucius. Ale zaujímavé podanie. Chcelo by to pokračovanie”

Sparkless

Autor: Dyamirity      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Vicarious Experience

Autor: Violet Quill      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Obvykle wish fulfillment = špatná fikce, ale u PWP to snad ani neplatí. :p A bacha, je to het! ...nebo něco příbuzného. ;) [moresome, voyeurism, PWP] S.L.”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Krásná povídka, asi více se mi líbil první díl, ale tato má své kouzlo v tom, že tu již není ta klasická hrozba Vodemorta a postavy mohou řešit i jiné problémy...”

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

patolozka:

“Moc pěkně zpracovaný vztah, pochyby, láska a oddanost a také přátelství i nepřátelství a přesto touha udělat pro duhého vše možné, abyste mu pomohli!”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

patolozka:

“Také se mi to líbilo, byla jsem zvědavá, jak se autorka vypořádá s HP a jeho prokletím. Je tu detektivní zápletka a taky problematika rodiny a ke konci se objeví i Severus...:-)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

patolozka:

“První polovina byla úžasná - Harryho třída pro nápravu magie, jeho druhá identira, jeho sebevědomý a promyšlené plány do budoucna. A taky Severus a taky Neville a Draco... Pak bych to asi zkrátila. Ale bylo zase něco úplně jiného, takže se k tomu vracet budu:-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|