Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vytoužená LL/SS je na světě. Tvoje dítě. Opatruj a užívej, povedené. Originální nápad, originální pairing, Tvůj originální sloh. Betovala jsem jen jednu kapitolu, ale to nevadí :-D”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Severus a Hermiona v originálním zpracování, to já ráda. Konec jinak, než ho autorka sama chtěla. První SSHG, jestl ise nemýlím (Sam Hawkins Vinnetou) a i když ne to nejlepší, co ty umíš - to víme a ty to víš taky, protože víš, že jsem ti říkala, že máš na víc - tak se mi to stále líbí”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jo, originální pairing, sázka těch dvou (Chave + Sara) a co z toho vznikne? Sex uprostřed kabinetu. Sex, to já ráda - tím spíš, když je skvěle napsaný. Sssssem ti chtěla pomoct. Trochu mi to svou ironií připomíná Dobráka od kosti („Neříkal jsem vám, abyste držela hubu? A netykejte mi. Kozy jsme spolu nepásli.“ ) Skvělé”

Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Moc mě pobavila vykradená a nepovedená verze téhle povídky. "Matka mě nechala na mechu." No jo. Povídka s perfektním názvem, který nese úchvatné poselství. Severus ve skříni, krmení kačen, originální téma a séééx! To já rád... Překroč stíny, pokud se jich bojíš”

Odsouzenci

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Betuju od deváté kapitoly (nic než chlubení se, zase) Originální zápletka a ta kapitola ty-víš-která, která je psaná v depresi a je v půlce zhruba, ano, ta, ze které mě mrazí jen při vzpomínce na ni, ano tak ta je vrcholem Tvojí tvorby. Originální téma, žádné AU, žádné násilné zvraty v charakterech a moje rejpání ohledně sexu, že mi tam chybí? Nechte se překvapit. Deset z pěti.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Tohle byl Tvůj nejgeniálnější nápad, napsat první řadu parodie. Severus a jeho glossy, Brumbál a jeho nápady, Minerva a její úzkosti. Klimatizace a na všech našich srazech opakovaná scéna s Remusem zapnutým v kufru, který skákal po pokoji do tý doby, než na něj spadla lednice a byl v bezvědomí. Ať žijí Tena vložky pro Minervu! Miluju tvoje parodie”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Líbánky? Já ti říkala, že napsat i trojku je skvělé. Doufám, že půjdeš do čtyřky, protože jestli ne, tak ti říkám, že půjdeš. "Co had nedokončil, to dokončí šutr!" Žeru Tvoje parodie”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Dovolená 2 - lyžovačkáááá!!!! Já věděla, že Tě mám přemlouvat, ať to napíšeš. Talent na parodie od přírody. Severus a ty jeho glosy jsou k pomilování. "Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!"”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Moje top. Srdcovka a autorka ví proč. Měla jsem tu čest na jednom conu vyslechnout autorčin záměr, kterým povídku chtěla vést dávno před tím, než se příběh rozjel. Měla jsem tu čest pomoci vymyslet pár drobnůstek a jako beta velké části povídky mohu odpřísáhnout, že nudit se nebudete. wixie prostě umí a to ví snad každý, kdo se v české ff trochu orientuje. Netradiční příběh se spoustou nečekaných zápletek a rozuzlení.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“k novému roku depresivně zabijme severuse snapea. proč ne? mám husí kůži, potřetí. výbordelně. skvělé. temné. tajemné. Tmavě modrá. Působivé”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Máš dva jedinečné dary: umění psát parodii a umění psát temnou povídku, když máš depresi. Já tyhle parodie miluju, protože nikdo jiný je neumí psát tak dobře. TOP!”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jo, takže první část jsem nebetovala, to ale neznamená, že nejsem nadšená z kultu žlutého županu (jestli jsem u špatné povídky, stačí mě píchnout jehlou na odběr kostní dřeně do oka) Originální téma, opět, skvěle zpracované, opět, Wix je prostě top české ff. Ano, už zas. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy - ať už mají jakýkoli charakter.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Ano, společnice. Hermiona jako Pretty Woman a já jsem nadšená z dalšího brilantně zpracovaného tématu. Nebetovala jsem, nemám se čích chlubit, přesto považuju Wix za top české ff. Ano, mám potřebu to psát ke každé Tvojí povídce. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy - ať už mají jakýkoli charakter.”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Opakuji, že jsem okouzlena Tvým stylem a že Tě považuju za top české ff. betovala jsem od půlky nebo tak nějak (abych se zase mohla pochlubit, jak jinak). Originální téma, jako vždycky. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Nakrklo mě označení, že je to bez hlubšího děje. To si nezasloužíš, a i když byste mohli namítnout, že je to klišé, tak mi nemůžete dát povídku, která by tohle téma alespoň srovnatelně dobře zpracovala. Tohle jsem nebetovala, to vím :-D Opakuji a zdůrazňuji - Wix je top české ff. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter.”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jako beta téhle povídky vím, co se dělo v zákulisí. (to mělo znamenat, že se Vám chlubím, kdybyste to chtěli vědět, jinak to žádnou hlubší pointu nemá). Jsem nadšená z tématu. Mám ráda styl Wix, je lehký i hutný zároveň - prostě wixie to je moje gusto, bez wixie je tady pusto... Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter. Podle mě je na vrcholu hitparáda české autorky ff”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vždycky se ráda vrátím k téhle úchvatně napsané povídce . je tam klišé, přiznávám, je, ale je to tak skvěle napsané a perfektně přeložené, že tohle čtu pravidelně nejpozději jednou za půl roku znova a znova. Skvělý sloh, skvělý překlad, skvěle zpracované téma a co víc: je tam skvěle napsaný sex a to já fakt ráda. Deset z pěti.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“skvělá povídka”

Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Autor: HaRoHe      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“hezká oddechová povídka”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Povídka zaujala. Snad mě ke konci štvala t spousta filozofie se kterou si autorka vyhrála. Snad sem chtěla aby toho bylo víc. Tak či onak.. Být to delší... asi sama chci něco co je tak trochu Impossible.. Nebo ne?”

A Stranger in an Unholy Land

Autor: serpant-sorcerer      Jazyk: AJ

Neimh:

“Harry spadne naprosto dezorientovaný do světa, kterému vůbec nerozumí. A asi jako černá díra vtáhne příběh i čtenáře-totiž mě. Lokám jednu kapitolu za druhou a neberu příliš na vědomí těch pár slov, kterým nerozumím. Opravdu dost dobré, jen se mi ty zvraty v psychice zdají moc rychlé, ale to není nic oproti jinak skoro naprosté dokonalosti. EDIT: Dočteno a vážně moc pěkné. Ani ta ENG nevadila :-)”

Luna in the Forbidden forest - fanart

Autor: MeryChess      Jazyk: fanart

Neimh:

“Och uch! Tohle je krásné...ten jednorožec...tohle chci místo nočních můr!”

Navždy verný

Autor: brandy01      Jazyk: SJ

Neimh:

“Příliš sladké, příliš rychlé, příliš nesmyslné. PWP dalo by se říct. Ale přečteno bez ztrát na životech (nobo počkat, nevypadá támhleten pavouk nějak unaveně? No nic.)”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Anne:

“Už je to déle, co jsem tohle četla. Poctou autorce snad bude, že už dlouho ji mylně považuji za jednu z Doylových povídek. Tak snad nikde nikomu nebudu uvádět fakta z téhle povídky :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|