Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Počítej

Autor: Switchknife      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tato povídka mě neuvěřitelně zaujala, je v ní něco hlubokého, úžasného...”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krátké a vtipné”

Co způsobil deník

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“No.. Kladem této povídky jsou rozhodně kvalitně a detailně popsané postelové scény. Záporem je to že je to prakticky PWP :D od nějaké čtvrté kapitoly je to porno až děs na druhou stranu já se tomu nebráním. Nejraději bych udělalila 3, 5 bodu. Na 4 sem ohodnotila dle mého názoru lepší povídky na druhou stranu toto průměr není. Ach zatraceně!”

Kameň manželstva (pokračovanie)

Autor: Lilly Asteria Esme Evenová      Jazyk: SJ

patolozka:

“Zajímavě ztvárněné pokračování, i když v druhé části jsem se pak začala ztrácet. Možná, kdyby to autorka dokončila, tak by všechen ten děj měl větší smysl.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Tečú mi slzy... viem precítiť čo prežíval cítil Lestrange... ja nemôžem.... moja bránica je zničená...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Tedy tohle bylo úžasné, pobavila jsem se.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Krásné a milé!”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Co na to říct? Krásné snad jen ten konec.. Za ten bych autorku umlátila Pobertovým plánkem. 5 za ony scény, 4 za děj a 4 za zajímavost :)”

Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Autor: HaRoHe      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Huh. No... Jednoduché. Rozhodne jednoduché. A okrem plaviek s Bahamami som tam nespotrehla nič nové, s čím by som sa ešte nestretla, takže...”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka - Sarkastický SS, trochu tajemný HP, George a Fred k popukání a k tomu ještě Minerva... Každý má své trápení, ale je dobře, že má kolem lidi, kteří mu s ním pomohou...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Je to věky, co jsem to četla, ale když jsem si dneska připomněla, o co jde (a potěšeně shledala, že TO je ta povídka, co ji už půl roku hledám, žeanojaksi), neodolala jsem a musím přidat komentář. Hláška "Četla jsem to v Bravíčku." bude navždy v mém srdci; stejnětak poznámka o čvachtající roznožce. Lestrange válející se smíchy po podlaze byl jen bonusem před dnešní zkouškou, na kterou zcela typicky neumím. Miluju styl, jakým Frox píše. Jak ironii, tak depresi, tak parodii, tak romantiku.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Určitě jsem to už četla. Naprosto určitě, ale stejně mě to opět srazilo na kolena a já mezi slzama smíchu pomalu neviděla na text anéb jak se dá klišé napsat trochu jinak. :-D 4+”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Danae je má oblíbená autorka, která mě svou tvorbou hodně ovlivnila. Tahle povídka se jí dle mě opět hodně povedla a nedávám plný počet jen proto, že Útočiště se mi líbilo ještě o něco víc. Líbí se mi, jak autorka o nápadu přemýšlela, jak si spousty věcí dohledala a následně zapracovala do příběhu. Edit: přečetla jsem si po čase znovu a měním ze 4 na 5, protože si to prostě zaslouží.”

Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Autor: HaRoHe      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Sorry, ale to se nedá hodnotit lépe. Sloh byl na mě příliš jednoduchý (prostoduchý), postavy totálně mimo (přetažené holí po hlavě a nadopované drogama), zápletka nebyla uvěřitelná (ani když se nadopujete něčím vy...) a celé to bylo zapečené do tuny cukru, který byl sám o sobě ještě zapečen do dalšího cukru. Já mám romantiku ráda, ale tohle bylo teda úplně giga mega strašně ultra moc.”

Devítimocný lektvar

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zaujímavý nápad”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Koľko sily sa skrýva v jahodách?”

Bylo o co stát? Když mám teď lepší?

Autor: HaRoHe      Jazyk: ČJ

Neimh:

“Tak toto teda...víte co, já to radši komentovat nebudu, možná by se spustila jistá část mého slovníku, kterou nemají mravokárci rádi. Je to napsané tak nerealisticky a postavy nejsou OOC ale někdo jiný pod Mnoholičným lektvarem, prostě klasický příklad romantiky, kam se nasázely nějaké postavy bez ohledu na jejich původní charaktery.”

Hranice příčetnosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Celkom zaujímavé. Ktovie, aké účinky by ten elixír nakoniec mal...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Povídka skrývá jak zamyšlení, napětí tak i spoustu humoru. Autorka je geniální a ačkoli bych občas uvítala trochu rozepsané erotické scény, k ukojení mé úchylnosti , musím udělit maximální hodnocení za to, že ačkoli beru antibiotika a ležim polomrtvá v posteli musím číst dál a dál!”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Jednorázovka, která potěší. Nic přeslazeného...”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“další skvělá povídka od Frox”

Devítimocný lektvar

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:D”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Přiznávám, trochu to vázlo kvůli mojí předlouhé práci s betací - my víme. Přesto se klaním před odvahou napsat povídku o naprosto jedinečném pairingu. Ty obraty, které mě dostávaly do kolen, perfektní věty a odstavce, kde jsem nedýchala... Skvělé, i přes ty časové, ligvistické, gramatické a další boje, které jsme měly.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Wau wau wau wau!!!! Naprosto geniálně napsané, klaním se, tleskám! Úchvatné slovní obraty, krásné myšlenky vyjádřené naprosto fantazijně a výborovná dramatizace. Já nemám slov. Jen mě překvapil hlavní aktér celé povídky. Tedy, well… nemám co říct. Betace je moje, žanojaksi”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Betovala jsem (jako 99% práce Chave), takže se chlubím. Originální styl psaní. Bylo to úžasné. Depresivní a dokonalé. Ty výčitky byly jak z mojí hlavy. Lehce.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|