Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

O samotě

Autor: GuTTerArT      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Nič extra, myslím. Koniec trochu vtipný, ale...”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Väčšinou je Dumbledorev poviedkach buď za zlatého deduška, niekedy až takmer senilného, rozdávajúceho citrónové sladkosti alebo manipulatívny psychopat, povedané ešte eufenisticky, že človek je iba krôčik od toho, aby prial víťazstvo voldymu, pretože ten je síce zlý, ale u neho človek aspoň vie na čom je. V tejto poviedke sa to prelína. Veľmi šokujúce. Chvíľami je v poviedke chaos, kým sa nevyjasnia všetky náležitosti... a potom príde ten koniec - a aj keď ste si to nevedeli predstaviť, po tom všetkom, sa usmejete takmer/alebo úplne so slzami v očiach. Čítala som asi už aj kvalitnejšie poviedky, ale aj tak si zalúži 5 hviezdičiek.”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“trochu morbidní kapitola č. 5, ale jinak vcelku zajímavá povídka”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásné, ale styl psaní mi moc nesedne...”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“krása :)”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Smutné...”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“No.. Původně sem to chtěla ohodnotit 4 body ale pak sem to dočetla a tak nějak si říkám.. O čem to sakra bylo? Děj nikde? Sex nikde nebo jsem slepá (ok potřebuju silnější brýle ale tohodle bych si snad všimla) Takže hodnotím 3 body za pobavení..”

When I'm 64

Autor: Hill      Jazyk: AJ

assez:

“Já ho neznala, ale děkuji pěkně. Nasmála jsem se.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Povídka podle mého gusta :)”

Srdce na dlani

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

assez:

“Co říct…? Záruka kvality. :) Tak to má vypadat, když někdo rýpne pod povrch a nechce se přitom opakovat. (Ne že by… ale víte co? Přečtěte si to.)”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

assez:

“Dobré autory čte asi ze zásady málo lidí.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka :)”

Vykúpenie Draca Malfoya

Autor: Luckei1      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Trochu slabší preklad (čítala som to z pdfka), ale aj tak zaujímavá poviedka.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Severus se nezdá :D...”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to takové nevyzrálé, myslím, že autorka byla asi hodně mladá. Je to ten druh povídky, kterou kdyby vzala do ruky přísná beta, udělá z ní vynikající. Takhle je tam příliš mnoho... nevím, prostě nedotažeností. Vůbec není špatná ovšem :-)”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zvláštní povídka, dost melancholická, ale s povzbuzujícím záverem. Oba zranění a nedůvěřující nakonec pochopí, že mají ve světě své místo...”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Opět úžasná povídka z překladatelského pera Gerylla01. Povídka mě naprosto uchvátila. Vývoj vztahu mezi Severusem a Harrym je naprosto skvěle popsaný. Opravdu sem se do ní zamilovala.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Každý to asi čekal, ale mne ten konec překvapil, velmi vtipné:-)”

Monstrózní sága

Autor: Nerla, Mae      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Ten epilóg mi veľmi nesadol (Hoochová?! Prečo, pre Merlina?!). Ale... celkom zaujímavý nápad. To prepojenie a tak... Ale Hermiona bola úplne mimo svoj charakter... A Draco asi tiež, ale na to som už zvyknutá. Každopádne našuzelenookú žabu som si užila. Mohla by sa častejšie objavovať vo FF.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Pěkná povídka a ten Brumbál ví vždycky všechno, co?”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Sladké a lepivé, hmmm.”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Peth Kurayami:

“Mám chuť vykuchat autorku za to co chudákovi Harrymu provedla. Na druhou stranu má mé obrovské sympatie za citování QaF :D Povídka je vhodná na krácení časů. Je to tak trochu bez hlubšího děje o to víc je tam myšlenek. Povídka bavila.. Bohužel ne dýl jak hodinu.. Na to je moc krátká aby mi vydržela dýl :D”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Krásné :)... má druhá nejoblíbenější povídka od této autorky...”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Ale jo :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|