Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Agent Double O Hex

Autor: KafkaExMachina      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nejsem fanoušek Jamese Bonda, ale jako každý přece jen něco vím a to na tenhle cross stačí. Proč vůbec číst povídku, která má jen tři kapitoly a nejspíš je opuštěná (i když autor nedávno našel heslo a chystá se na úklid)? Protože i ty tři pouhé kapitoly jsou zábavné, první před Bradavicemi, druhá prvák Bradavice a třetí prázdniny a cesta na druhý ročník. Ve vlaku do výbušného dua Harry/Hermiona autor přihodil roznětku Lunu :-)) ”

Daphne's Surprise

Autor: Mionefan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavý začátek, ale jinak je to takové přímočaré a lidé jednají poněkud nekonfliktně, což se jim nepodobá ”

How Chocolate Cauldrons Destroyed the World

Autor: Brian64      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka má dvě části. První je humor až parodie o tom, jak HP snědl čokoládové kotlíky od Romildy a zamiloval se do ní, a kvůli tomu Voldemort vyhrál. Tak 4, 5 hvězdičky. Druhá část je cesta zpět, Hermiona a Luna se vracejí těsně před události na Ministerstu. Pěkné je to, že HP přesvědčí, aby měl záložní plán - pokud jsou tam Smrtijedi, nikoho nešetřit a žádné omračování. 3, 5. No a vtipné omake coby třešnička na dortu to zaokrouhlilo na 4 hvězdičky ”

Wiccan Wizard

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc toho o wiccanech nevím, ale ten kontrast různých typů magie je zajímavý. A pokud jde o Harryho adoptivní matku a Brumbála - padla kosa na kámen :-) ”

Two Shall Be As One

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Daniel a Harry v jediném tělě, každý má své schopnosti. Harry tím získá podporu a společníka, který je stále s ním a jako dospělý má už své zkušenosti a může poradit. A spolu bojují, aby dostali HP zpod palce Brumbála, který už míří do Temnoty, dokonce ho opustí i Fawkes. Začíná poté, co HP nafoukl Marge. Fakt moc povedený cross. Opravdu dlouhé kapitoly ”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“dlho som počúvala chvály na toto dielo a ešte dlhšie sa vo mne vzpierala nechuť ku slashu a tak som bezpečne odolávala. Včera ráno som si povedala, že sa na to pozriem. Veď, keby niečo, môžem to prestať čítať. Jediné, čo ma napadá po prečítaní, je pár prídavných mien: strhujúce, búrlivé, jemné, dychberúce, dokonalé a na viac hriechov sa už nepamätám.”

Law Lesson 201B - Age Does Matter

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sice je to označené jako crossover s Highlanderem, ale mohla by to být klidně OMC postava (ale je to zamýšleno jako scéna v budoucí povídce). Jak by to vypadalo, kdyby měl HP před páťákem kvalitního obhájce ”

Hatal Fart Attack

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dursleyovi jsou pozváni ke královně. Nic moc ”

Blessed With A Curse

Autor: I Am Atrocity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Krátká jednorázovka POV Harryho, když jde na smrt a myslí na svůj život a na Hermionu. ”

The Boy Who Destroyed The World

Autor: I Am Atrocity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Velice slibný název. Zatím jen první rok. HP v Havraspáru, který nevěří manipulativnímu Brumbálovi, Lupin pracující v pozadí a OMC, který se neštítí ničeho a nikoho a chrání Harryho. Sequel je v plánu ”

Welcome to the World

Autor: Shimo Ino      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP v Mrzimoru, to by mohlo dát prostor Prýtové, aby bojovala za své "Puffy". Ale to se nestalo, zato je tu OFC postava studentky sedmáku, která se stará o Harryho a bojuje za něj, dokonce ho zbaví viteálu v hlavě. Očividně měl autor v úmyslu vlastní zápletku, ale zřejmě je povídka opuštěná, docela škoda. ”

Slave Ginny Gets Broken

Autor: Paladeus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ginny chce s Harrym mít vztah otrok/pán, chce jeho peníze a sex. A rozhodne se pro nápoj lásky. HP použije legální prostředky a tohle všechno jí dá. Velice dobrá myšlenka, i když ta PWP stránka povídky není můj šálek čaje. Pečlivě si přečtěte varování. ”

Death's Pride

Autor: Paladeus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Návrat v čase, spousta peněz, titulů, prostě spousta klišé. Ale pěkně napsané a opravdu dlouhé kapitoly. Brumbál začíná být ve své manipulativnosti posedlý, až šílený, a to, co se stalo ze Snapea... (i Voldemort se může jít zahrabat, proti němu je žabař, pokud jde o temnotu). Líbí se mi, že HP má konečně páteř a rozhodne se bojovat, a to prostředky jako Smrtijedi. ”

Shooting Stars

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP hledá pomoc a objeví se Q. A to vždycky znamená jedno - zmatek a potíže (hm, trochá jako Peeves :-))) Q vezme Harryho na Enterprise (nová generace, jak jinak), kde HP stráví skvělých šest měsíců zkoumáním magie, tréninkem a vůbec všeobecně kamarádstvím, nejvíce s Datou. A pak Voldemort napadne Bradavice a přišel čas na návrat. Závěr je docela nečekaný. ”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Oddechovka. Líbil se mi začátek, který sliboval něco jiného, konec na mě sladký, ale rozhodně lepší, než mrtvé na všech stranách. :-)”

Control

Autor: Polly Chapel      Jazyk: AJ

Dorea:

“poměrně originální námět- Kurt baleťákem a určitě je tam spousta klišé ale okořeněné několika špetkami sexu :) já se při čtení bavila a povídka se m opravdu líbila, asi nikoho vyloženě neohromí, ale za přečtení rozhodně stojí :)”

Sisterhood

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Seskupení čarodějek bojuje proti Brumbálovi. Zajímavá je účast Rity a Umbridgeové. A zajímavé je to, co se děje kolem HP (aniž by on něco tušil). Pokud by autorka dokončila, mohlo by se hodnocení zvednout ”

Rohata's Challenge

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autorčina výzva - jak by to vypadalo, kdyby místo Quirrela potkal HP na příčné jiného profesora. Sama napsala variantu, kde potkal Kratiknota, a - jak jinak - skončil v Havraspáru. Docela sympatické, ale zdá se, že na výzvu nikdo nereagoval ”

Next Day

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příliš předvídatelné, žádná zajímavá myšlenka ”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Nedá se to popsat... je to prostě DOKONALÉ! Vždy jsem netrpělivě čekala, až vyjde další kapitola :)”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taktéž klasika :) Prostě věc, ke které se vracím s radostí...”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tahle je asi od Sevika ta nejoblíbenější... nevím proč, ale vždy se k ní vracím :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taková klasika a není to jen tím, že to byla možná první povídka s tímhle párem :)”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Pro mě to byla taková oddechovka, bohužel se z toho nakonec zase stalo klišé.”

Unexpected Consequences

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Velice zmijozelský HP a velice rázné a definitivní řešení dvou největších problémů kouzelnické Británie - bigotnost a inbríding. Klidně by sneslo i delší formát ”

|< 10 11  >|