Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Vryla se mi do paměti...”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Tak krásně napsané, ale tak smutné. Téměř mi to vehnalo slzy do očí.”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zase jedno úžasné dílo. I když pominu fakt, že to postrádá jakoukoli logiku a děj všeobecně, a že by Weasleyovi nikdy nedovolili, aby jejich jediná dcera jela trávit léto k rodince smrtijedů, tak je to to nejmizernější, nejstupidnější a nejnudnější porno, jaké jsem kdy četla. Ani jsem to nedočetla - 10 kapitol mi stačilo ví než dost. A jestli autorka ví, o čem píše, tak nechci ani domýšlet, jak to asi vypadá, když neví...”

Horizont události

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tady už nejsem tak nadšená, jako u předchozího dílu. Nelíbí se mi, že je tady doktor Weir už od první chvíle prezentován téměř jako psychopat. A poslední kapitola mi také připadala poněkud nadbytečná. Osobně bych ji uvítala spíš jako samostatné pokračování. Tahle povídka mi prostě tak úplně nesedla.”

Dva druhy sejra

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, bohužel. Nedokážu to dočíst. Nudí mě to a unavuje. Po předchozím dílu je to opravdu těžké zklamání... :(”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Svatý Petr jednoznačně vede... :) Ale to filozofické poučování na konci si mohla autorka odpustit.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Další povídka, kterou si i po třech letech vybavím, když vidím její název”

Světlo temnoty

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Jedna z prvních slashových povídek co jsem četla. Tato povídka je moje srdeční záležitost =)”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Erestor trpí pro nic a právě proto najde to největší štěstí... Tuhle povídku přímo zbožňuju”

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Na tuhle se nezapomíná”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Tuhle miluju...”

|< 10 11  >|