Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Sanctuary

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Divné, pro mě přitažené za vlasy a nepravděpodobné chování lidí. A žádný bashing Ginny ”

The Willing Petitioner

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další milá povídka s méně obvyklým párováním pro Hermionu, byť pro autorku oblíbeným. Pro jednou byl Zákon o manželství k něčemu dobrý :-) ”

Treat Her Like A Lady

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka napsaná jen v dialozích (akorát by to chtělo nějaké oddělovátko). Nejzábavnější je ten rozhovor Harryho a Rona o tom, jak by se Ron měl k Hermioně chovat. ”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Mája:

“Nádherná vtipná povídka, doporučuji. Už je dokončená a opravdu stojí za přečtení.”

It's My Life

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

Crystal:

“Skvělá povídka... momentálně mi Bradavice připadají lehce ubohé...”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Úžasné. Nemám co víc k tomu dodat :)”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Výborná povídka, u které se člověk výborně pobaví. Co se může stát, když se Láska a Osud nudí?”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“No purpurová próza to je, to teda jo. Až se mi místy kroutily palce u nohou. :D Ale myšlenka – podle mě zcela jednoznačná – se mi líbí. (Pokud tam teda nečtu víc, než autorka napsala – bylo by to možné. :p) S.L.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Křehkost... Nemám slov, dokonalost”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nevšední”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Kap, kap...”

A Five Year Class Reunion

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Roztomilá jednorázovka. Pětileté výročí ukončení školy a život se všemi zatočil, promíchal a rozhodil po světě. Ron, který moc nepsal ani očividně nečetl noviny, se dovídá šokující novinky. 3, 5”

Your Boyfriend Drives THAT?

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když Harry chodí s Hermionou, tak si vždycky černého Petra vytáhne její otec. Tady je opět v dokonalém módu "otec dospívající/dospělé dívky versus její nápadník" a já se smála celou povídku :-DD 4, 5”

Breaking Patterns

Autor: Serenade      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavé. Nečekaný konec - i když, je to Fiona, měla jsem to čekat.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“No to nééé :D Musím říct, že tohle mě opravdu rozesmálo.”

Gypsy Caravan

Autor: witchdragon      Jazyk: AJ

Mandragora:

“První kapitoly hrají dost na city, pak je takový přeslazený "all happy" kus, kdy jsem zvažovala to i přestat číst. Nicméně, když se přes to dostanete, tak povídka nabude na zajímavosti a konec je i dost dramatický. Prostředí příběhu je docela dobře vymyšlené a je zajímavé sledovat, kdo všechno používá termín "freak".”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Z nějakého důvodu se mi hrozně líbila a to mám raději vícedílné povídky.”

Reflections

Autor: ineedacure      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Povídka je psaná v POV na střídačku HP a LM. Děj je komplikovaný a plný zvratů, kdy se plány mění podle aktuální potřeby. Spousta vtipných komentářů od LM ale hlavně od HP. Je to HP/LM, ale nepoutá je k sobě romantická láska, ale něco trochu jiného. :) Podle autora bychom měli vědět, kdo zabil Tonksovou několik kapitol před koncem. Tušila jsem to, ale nechtělo se mi tomu věřit. :)”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Moc pěkné :)”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Teda, musim říct, že mi to zvedlo náladu :D moc pěkné ;)”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“říkala jsem si, že nebude špatné tuhle povídku přidat do čtenářského deníku. někoho možná nenadchne (ostatně, taky jsem u toho nebojovala se zástavou srdce), ale dobře se čte a chvílemi jsem se u ní musela usmívat..”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásne. Zvláštny štýl, ale veľmi pekne znie. Mám rada poeticky znejúcu prózu :)”

Zlatý drak

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nádherná”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Jedna z mála parodií, které se mi opravdu líbily =)”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Usmívám se =)”

|< 10 11  >|