Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Áno, áno, áno. Takéto ja môžem...”

Harry's Job Application

Autor: Lorel-And-Cinders      Jazyk: AJ

Crystal:

“Velmi zajímavé :D”

Ideálny pár

Autor: Rodo      Jazyk: SJ

Pyriel:

“Drabble, můj druhý nejoblíbenější formát (hned po dlouhatánských románech :-)) Slibný pár, dostatek náznaků, zbytek je na fantazii čtenářů :-) ”

Harry Potter and the Alien Reality

Autor: Pwn Master Paladin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se ocitne ve světě, kde neznají magii a on je jediným kouzelníkem. Jako člen SG1 tak ovlivní děj kánonu. Prozatím hotová první sezona a autor načal druhou sezonu. Změny vůči kánonu se zvětšují. Čte se to pěkně, HP a Jack si rozumějí, pokud jde o humor, Daniel v něm vidí mladšího bratra a se Sam se rádi škádlí. A Teal'c je prostě Teal'c. Pozn. Extra dlouhé kapitoly (8 kapitola přes 100 tisíc slov) ”

Back Again, Harry?

Autor: Jedi Buttercup      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na onom fiktivním nádraží, kde se po své smrti sejde s Brumbálem, si HP uvědomí, že je pánem smrti a že to může využít. Vrací se zpět do prváku (před zrcadlo z Erisedu o vánocích). Je dobře popsané, že přes své znalosti buducnosti nemůže všechno hned napravit, je omezený tím, že je mu teprve 11 let. Postupuje pomalu a časová linie se mění. Trošku mě otrávil Lupin, ale co se dá dělat, aspoň to má logiku. A autor zřejmě nebude jenom opisovat kánon. Slabší 4 ”

Roadkill

Autor: Piper Julian      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Už jsem se v jedné povídce setkala s tím, že Záchranný autobus přejel Harryho nepřátele (dokonce záměrně), ale rozmáznout Voldíka :-) A ze Stana je hrdina ;))) ”

Harry Potter and the Return to the Past

Autor: The Dark Underlord      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se vrátí zásahem magie do minulosti a využije to nejen k tréninku, ale taky k úpravám minulosti. Autor si vymyslel, jak to může fungovat, berte nebo nechte být. A taky si vymyslel vlastní pojetí viteálů. Ovšem rozhodně by to potřebovalo betu, zaměněná či dokonce vynechaná slovíčka znesnadňují pochopení. A taky by beta možná vyhmátla nějaké ty díry v logice ”

The New and Improved Hermione Granger

Autor: chemqueen      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jen jsem to prolítla. Myšlenka je zábavná, provedení mě už tak nebavilo, hlavně ten závěr mi nepřišel dobře napsaný ”

A New Twist on 20 Questions

Autor: chemqueen      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to přesně to, o čem je anotace, Harry a Hermiona spolu dělají zábavný kvíz jak dobře znáte svého kamaráda a uvědomí si, že mezi nimi je víc než jen kamarádství. ”

Harry Potter and The Phoenix Burning

Autor: mini-mid      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP coby hodné dvojče Jamese. Jen si musí dát pozor, aby se Lily zamilovala do toho správného kluka :-) ”

Harry's Job Application

Autor: Lorel-And-Cinders      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Svým způsobem jistá statistika vytažená z celé série, ale je zajímavé vidět to takhle pohromadě a zábavné vidět to takhle formulované. Nejlepší je Harryho výpis z trestního rejstříku :-) ”

Some Things are Better Left Unknown

Autor: Giesbrecht      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Cestování v čase dopředu není moc častý námět, ale občas se vyskytne, většinou v podobě Pobertů, kteří se dostanoudo doby HP. Tady taky. Užijou si spoustu legrace, ale pak se dozví pravdu. Pro ně to je budoucnost, která se ještě nestala a dá se změnit. Konec mi vehnal slzy do očí. Ale ten styl mi přišel trochu těžkopádný a občas jsem přeskakovala, takže lepší tři hvězdičky ”

When Time Stands Still

Autor: Jedi Sapphire      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to první povídka autora a je to znát. Je to takové syrové, nedomyšlené. Má to určitý potenciál, ale závěr a vysvětlení naprosto zklamalo. 1, 5 ”

Timely Errors

Autor: Worfe      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nemám ráda Jamese a Siria, proto se povídkám z jejich doby vyhýbám. Ale tahle mě zaujala. Pobertové tu nejsou nijak idealizováni, na druhou stranu - jsou to ještě puberťáci, kteří žijí v době, kde se ještě nebojí tolik Voldemorta. Harry je v minulosti jen nakrátko (ta zápletka s Binnsem je opravdu zábavná :-), takže se snaží do ničeho nezasahovat a být jen pozorovatelem, obzvlášť vlastních rodičů. Moc pěkně napsané 4, 5 ”

Titles

Autor: Taure      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Závěr tomu nasadil korunu :-) ”

Harry Potter: Space Wizard

Autor: Taure      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mně to přišlo spíš jako piráti z Karibiku - "Man the rigging!" :) Celkem o ničem, ale "pan Krátura" u kormidla mě rozesmál. A "next great adventure". :) S.L.”

Harry Potter: Space Wizard

Autor: Taure      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Praštěná parodie :-) I když na začátku to vypadalo spíš na cross se Star Trekem. ”

First Impressions

Autor: Taure      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nápad ne špatný, i když ta podobnost s Tomem je až příliš velká. ”

The End

Autor: Taure      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka rozhodně zajímavá, ale - proč HP? Já bych viděla spíš Voldemorta ”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, no... Dejme tomu. Ale dost věcí mi tam nesedělo. Asi tak 2, 5.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Má pokračovanie :D http://strankystyx.blog.cz/1107/severusova-narozeninova-idylka”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milé, vtipné, nežné a krásne.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Strážkyně hrobky... :)”

Yes, Minister

Autor: Taure      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sice jsem ten závěr čekala, ale i tak, moc zajímavá myšlenka, rozhodně by stálo za to rozvinout to ve větší příběh ”

Rita's Love Detector

Autor: Infatuated-Simplicity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vlastně dost hloupé, příliš mnoho informací, které se objevily až v pozdějších dílech. ”

|< 10 11  >|