Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Velmi dobrá povídka, 4 nedávám jen proto, že mě začala brzy nudit”

Hvězdy už nezáří, pomožme jim

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Žít bez snů se nedá...”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Není to špatné, ale už jsem četla i lepší.”

Sexuální výchova

Autor: KaoruSaionji      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Má něco do sebe”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Moc dobré =)”

The Dapper Highwayman

Autor: MotherGoddamn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Podle toho by se dala natočit americká krimikomedie... Sleeping in my car... :)”

Zvířecí vášeň

Autor: Lanevra, Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“mé zvrácené já se perfektně bavilo :D”

A Selfish Kind Of Love

Autor: Fatebegins      Jazyk: AJ

Dorea:

“Já mám prostě pro Mpreg slabost. Ta povídka si asi takové hodnocení nezaslouží, není kdovíjak originální, ale je psaná dobrou poměrně srozumitelnou angličtinou i pro nepřílišné znalce tohoto jazyka. Ani pár Puck a Kurt mi nevadil, i když většinou ho čtu jen jako pwp.”

All Along....It Was You

Autor: HamHockLover      Jazyk: AJ

Dorea:

“Další Glee Mpreg povídka, tenktokrát Kurtofsky. Kurt se rozhodne stát tatíkem, otěhotní a shodou okolností no hádejte, čí sperma si na klinice vybral :)”

Walk Through the Fire

Autor: TheFirstMrsHummel      Jazyk: AJ

Dorea:

“The FirstMrsHummel je pirát každým coulem. Tahle povídka je vážně podařená. Asi nejlepší od ní, alespoň dle mého mínění. David je pořád tak správně nejistý, přesně, jak ho miluju a Kurt je tady v té roli toho zkušenějšího.”

Operation: Seduce the Gay Kid

Autor: Jalpha      Jazyk: AJ

Dorea:

“Vtipné pwp, Santana a Brittany mají slabost pro svého gay spolužáka. Povídka mě dostala na první přečtení a od té doby jsem ji četla už několikrát.”

Sex Education

Autor: Beautifulwhatsyourhurry      Jazyk: AJ

Dorea:

“Tuším, že tohle je první povídka od Jamie (Beautifulwhatsyourhurry), kterou jsem četla a naprosto mě okouzlila. Blaine zaučující Kurta do tajů sexu, možná trochu otřepaný nápad s nezávazným sexem, kdy už na začátku tušíte, že to nebude jen tak. Ale autorka umí zaujmout.”

Kouzelnické pohádky

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Dorea:

“Nostalgické, romantické ale občas i lehce depresivní pohádky, které vás jistě okouzlí.”

The Dapper Highwayman

Autor: MotherGoddamn      Jazyk: ČJ

Dorea:

“MotherGoddamn píše velmi osobitým stylem a Lucille překládá na jedničku s hvězdičkou! Povídka plná vtipných hlášek a překvapujících momentů.”

Světlo temnoty

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Moja prvá poviedka zo sveta upírov :) doteraz som čítala len ff hp, ale táto ma zaujala už obsahom na FF Denníku tak som sa do nej pustila a teraz som rada,že som sa začítala. Je písaná krásne. (chcela som nechať komentár pod prvou kapitolou, ale nepodarilo sa mi to, píše mi že "Uživatel má již příliš mnoho komentářů a není možné přidávat další.") Tak snáď si to autorka prečíta tu. Je to vážne skvelá poviedka.”

A Bunny Tale Part 3

Autor: starcrossed      Jazyk: AJ

Mandragora:

“AU - noo Bradavice jsou škola kouzel, Brumbál je přiměřeně manipulativní, SS učí lektvary a Lucius je nechutně bohatý, ale to je asi tak všechno. Ještě se tam vyskytují známá jména, ale ty nemají s kánonem mnoho společného. Nedoporučuji číst majitelům králíčků, mohli by z toho mít noční můry. Třetí část povídky.”

A Bunny Tale Part 2

Autor: starcrossed      Jazyk: AJ

Mandragora:

“AU - noo Bradavice jsou škola kouzel, Brumbál je přiměřeně manipulativní, SS učí lektvary a Lucius je nechutně bohatý, ale to je asi tak všechno. Ještě se tam vyskytují známá jména, ale ty nemají s kánonem mnoho společného. Nedoporučuji číst majitelům králíčků, mohli by z toho mít noční můry. Druhá část povídky.”

A Bunny Tale

Autor: starcrossed      Jazyk: AJ

Mandragora:

“AU - noo Bradavice jsou škola kouzel, Brumbál je přiměřeně manipulativní, SS učí lektvary a Lucius je nechutně bohatý, ale to je asi tak všechno. Ještě se tam vyskytují známá jména, ale ty nemají s kánonem mnoho společného. Nedoporučuji číst majitelům králíčků, mohli by z toho mít noční můry. Povídka má ještě další dva díly.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nuž... neviem, má to určitú silu, ale možno preto, že nemám Lily a Jamesa rada, tak ma to nechytilo, alebo možno preto, že si neviem predstaviť, že by niečo také dovolila...”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Black a Snape jsou prostě... :) Je to lehce temné a tísnivé, prokládáné sexem a nevyslovenými city... Téměř dokonalé. :)”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

Istar Halabába:

“hezký příklad komplikování si života. nebo dva příklady”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“no pěkné, ale lépe číst to při letním počasí”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Působivé...”

What my daughter didn't know, What my daddy didn't tell me

Autor: Zencry      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dost neobvyklá myšlenka, rozhodně se nedá říct, že by povídka obsahovala klišé. Dalo se to přečíst.”

Jak to bylo se Zlatovláskou

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Hezké”

|< 10 11  >|