Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

The Time of Roses

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po Brumbálově smrti se HP vrátí do minnulosti, když bylo Tomu Raddleovi 16, odhodlán ho zabít. Ale několik týdnů před ním přicestovat stejně starý chlapec, který má, jak se zdá, stejný úkol. Napínavé, kdo je to? Závěr nezklamal. A Moody byl okouzlující :-) ”

A Twist in Time

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nebylo by to špatné, ale… je to takové nedodělané, chybí tomu propracovanost. ”

Námluvy a sázky

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Další skvělý počin od Amater =)”

Ve jménu Říše

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Tuhle povídku už jsem četla alespoň 5x. Děj se sice odehrává za války, ale kromě začátku se vše odehrává mimo skutečný boj. Proto, ti co nemáte rádi válečné příběhy (jako já) se nenechte odradit =) Povídka určitě stojí za přečtení.”

Není jídlo jako jídlo

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Hezká... Ale od Amater mám raději jiné povídky =)”

By Sunlight

Autor: Landstradd      Jazyk: AJ

Pyriel:

“První tři kapitoly jsou prolog o tom, jak HP vyrůstal s Remusem a Siriem a dostal důkladné vzdělání. A pak je vtažen do Bradavic, když jeho jméno vyplivne Pohár. Zatím to vypadá, že HP je dost mocný a poněkud arogantní (i když nasr…ý je přesnější :) ”

Just My Luck

Autor: ScribbleWorld      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na začátku to vypadalo docela slibně, ale když autor začal nezvládat (blbý výraz) plynutí času (vypadalo to, že HP je v minulosti asi tak týden a byl tam tři měsíce), když v souboji s Voldemortem nevědfěl, kterou hůlku má použít (Elder nebo Harryho) a dvakrát použil Sektusempra a pokaždé byl Voldy překvapený, začalo to mít díry jak kolo od vozu. A to nemluvím o Hermionině návštěvě z budoucnosti, která neměla žádný význam. Druhou polovinu povídky jsem jen projela a závěr mi přišel naprosto blbý. hodně slabé 2 hvězdičky ”

Surrender

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP je po smrti Siria v depresi, tak napíše Voldemortovi, aby ho přišel zabít. Ten přijde, odvede ho, ale pak zjistí, že je jeho viteálem, a všechno se změní. Začne HP hýčkat a chránit a pak, skrytý v podobě Draca Malfoye, s ním odchází do Bradavic. Silně OOC chování, ale to holt u romance HP s Voldemortem bývá. ”

In the Darkness of My Dreams

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nesmyslné chování postav, méně obvyklé párování a jedna zábavná scéna - schůze nového řádu. Ne zrovna to, co jsem čekala, poněkud zklamání. ”

The Strange Disappearance of SallyAnne Perks

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Připomnělo mi to první dva díly HP, ještě skutečně knihy pro děti, dobrodružné a nekomplikované pubertou. A závěr mi vehnal slzy do očí. Prý jsou vymýšlené příběhy kolem jména Sally Anne, které se v celé sérii HP vyskytne jen jednou, tohle byla moje první a opravdu dobrá. ”

Threshold of the Future

Autor: BenRG      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autor se rozhodl napsat lepší závěr a epilog než Rowla - epičtější bitva, jasnější konec pro SS, přirozenější párování. Závěr 2. kapitoly se zmijozelským pohledem Draca Malfoye je zábavný, jak všechno pochopil špatně, protože očividně nechápe koncept lásky. ”

Time is the Fire

Autor: Oddment Tweak      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trochu jsem přeskakovala ve střední části, kde už mi přišlo, že se to táhne, ale přesto zajímavě promyšlená zápletka založená na tom, že ani v kouzelnickém světě nelze jít do minulosti a změnit ji (snad jen trošku upravit). A přes pairingy to není bashing Weasleyů. Dokonce i Červíček dostal, co si zasloužil, snad i víc. Slabší 4 ”

Till the Sun Breaks Down

Autor: Poetikat      Jazyk: AJ

Dorea:

“Jedna z povídek crosoveru glee a zombie hororu. Na téhle se mi moc líbilo přátelství, které vládlo mezi hlavními hrdiny. A hlavně se mi líbilo zakončení, které je podle mě poměrně originální a možná svým způsobem sladké, ale pořád dost depresivní.”

Lily Potter and the Worst Holiday

Autor: bobsaqqara      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pomalý rozběh, kde jsem přeskakovala, ale nakonec pěkná akce a dobrý závěr. 3, 5 ”

Last Words of the Boy-Who-Lived

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc moc zajímavé, i když ke konci trochu nejasné, co to bylo s těma očima. Každopádně jako nápad dobré. ”

Adventures in Babysitting

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ani humor, ani parodie a ani drama, taková směska se zábavným začátkem a smutným koncem ”

The Power Snivellus Knows Not

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Eh, no nápad možná ne špatný, ale styl, jakým je to napsané, samé povídání a vysvětlování, to je nudné ”

The Empire of Earth

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort a Smrtijedi zmizeli a jak se zdá, prezident USA o tom ví. A jak se ukáže, nejen o tom. Už jsem jen čekala, kde se vynoří Asgardi :-)) No jestli tohle si nezaslouží sequel (i když škoda, že to je takhle promíchané, to téma zabíjení pro dobro většiny by zasloužilo samostatnou povídku, ne takhle zahrnuté do parodie, pak by to mohlo být i víc) ”

Browncoat, Green Eyes

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Firefly jsem neviděla, ale přečetla jsem si nějaké informace na csfd.cz a tady http://firefly.sff.cz/ a vcelku to stačilo. Do tohoto světa se dostane HP a asi tak polovinu povídky prožijeme seznamováním s posádkou Serenity a různá drobná dobrodružství, kde Harry postupně skládá střípky informací o tom, co se stalo se Zemí a s kouzelníky. Pak se vydá příma na planetu Zemi a od té chvíle to nabere spád, moc zajímavé. ”

Harry Potter and the Rise of the Evil Overlord

Autor: Pwn Master Paladin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ne že bych se válela smíchy, ale je to zábavné, hlavně když jsem si našla TEN seznam, např. zde http://www.sff.net/paradise/overlord.html Slabší 4 ”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kriminalistická zápletka je poměrně slušná, ale ta milostná je naprosto odfláknutá... Autorka ji měla buď postupně rozvíjet během celého příběhu a nebo ji úplně vynechat. Takhle působí spíš rušivě...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Dorea:

“jeden z nejlepších HP Mpreg co jsem četla”

Ain't Nothing But A Heartache

Autor: Hamhocklover      Jazyk: AJ

Dorea:

“Povídka mi byla doporučena a já jí zhltla takřka za jeden večer, u mě s mojí angličtinou obdivuhodný výkon :D Takřka celou dobu, co jsem jí četla jsem se culila jak magor, hlavně když byli na scéně Kurt s Davidem. Při Klaine scénách si zase říkáte, jak někdo může být takový blb. Vřele doporučuji!”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Hezky se to četlo, ale to je asi tak vše...”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Kdysi jsem jí četla a pak marně hledala. Konečně jsem jí našla. Většinou páry se SS nemusím, ale tahle povìdka mi zvláštním způsobem utkvěla v hlavě”

|< 10 11  >|