Komentáře - Červenec 2011

|<  >|

31 Flavours

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zábavné oddychové počteníčko vhodné do každého počasí. :) S.L.”

Medzi láskou a nenávisťou

Autor: Willow      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Pri podobných poviedkach si hovorím, že ženy sú niekedy vážne trafené (a nevedia parkovať), aj keď ma to pekne štve.”

Baby's in black

Autor: Gwind      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“trošku kruté”

What my daughter didn't know, What my daddy didn't tell me

Autor: Zencry      Jazyk: AJ

Crystal:

“Hermiona zjistí, že je dcerou Pána zla. Poté, co její adoptivní mudlovští rodiče zemřou při autonehodě, Voldemort získá opatrovnictví nad Herm... Hermiona má být neutrální, ale opravdu bude? Byla to zajímavá povídka, ale dalo by se to více rozepsat. Moc se mi líbil charakter Seva, i když byl OOC. Silné tři hvědičky.”

Je to vzájomné

Autor: breannatala      Jazyk: SJ

Crystal:

“Dala bych tomu pěkné čtyři hvězdičky :) má sequel na fanfiction.net”

The Listener

Autor: centaury_squill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kouzelné!”

Fancy a Fuck?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkná povídka.”

The Wizards of Aus

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Black, scratching his nads through his stone wash jeans and scuffing his moccies on the turf, screwed his courage to the sticking point, and finally voiced the deep longings that had plagued him for so long: "Hey, Snape, Wanna root?" Ahaha! :D Um, jo, víc k tomu asi nemám. Prostě si představte postavy z HP jak se rozvalují na buranské opékačce a baví se ve strine (kdo nerozumí, na konci je slovníček :)). S.L.”

Fancy a Fuck?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Povedené. Konečně zas "het" podle mého gusta. Možná se dostane i do fronty na překlad. :) Plus pěkný (worksafe) obrázek. S.L.”

Leap of Faith

Autor: Alisanne      Jazyk: AJ

finde:

“nenápadné a vynikající”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“V dnešní době už je "originalita" dost relativní pojem, ale i povídky založené na něčem, jako je dohodnutý sňatek na pár HG/SS můžou zaujmout a pobavit. A vanityfair je skvělá autorka (a výborně se čte v angličtině - nejlepší procvičování pro ty z nás, kteří už ve škole angličtinu nemají tak často).”

Až přijdou slzy

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Enola:

“Mám ráda Draca a i když se Clarissa může zdát trochu jako MS, tak není a mě se moc líbila.”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Enola:

“Škoda, že je tu zrovna její první povídka - dva roky stará. Ta je doopravdy jen taková MS, jak říká sama autorka. Ale jiné povídky mám doopravdy ráda.”

Yellow Fingers

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

zmije:

“Dobrá pointa.”

Yellow Fingers

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

Danae:

“Fíha!”

Yellow Fingers

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Drsné a pěkné.”

Yellow Fingers

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Staré, kraťounké, ale dost dobré. :) S.L.”

Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už zase! Máme tu slibný začátek s profesorským sborem v kuchyni zastávajícím úlohu hospodyněk a Snapem matlajícím bramborovou kaši jako Longbottom lektvar. A vzápětí je celá povídka vržena do víru absolutního zmaru příchodem slečny Grangerové, která slintajíce po Severusovi strká ten svůj učený a všeználkovský nos i do hrnce s bramborovou kaší... A soudě dle závěru patrně ještě stačila praštit Severuse do hlavy něčím pořádně težkým! Suma sumárum - až na jistou trefnou poznámku o Rasputinovi je to jedno velké zklamání. :(”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Silně pochybuju, že by Severus Snape byl ochotný napsat někdy nějaké vyznání. A kdyby náhodou ano, určitě ne stylem hrdiny z období romantismu... To už ho autorka klidně mohla postavit Hermioně pod balkon a nechat ho za zvuku loutny a svitu měsíce kvílet serenády...”

Presviedčanie

Autor: Deathofme      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Taková blbinka... Jen ten závěr mi tam nějak nesedí.”

Čo tak dieťa?

Autor: Yolen      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Tak tohle bylo dost divné...”

Odontiatophobia

Autor: Bernice Russell      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Snape u zubaře. Přesně takové, jak to zní. :) Čte se to dobře, dala bych i tři, ale chybí nějaká pointa. S.L.”

Snapova Vianočná koleda

Autor: Severusgirl      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“chvíľami vtipné, chvíľami už nie až tak....”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“To, co bylo původně zamýšleno jako kratičká povídka o vynuceném sňatku, se rozrostlo do podoby téměř Artušovské legendy. Naprosto skvěle vykreslené pozadí, kouzelnická společnost i politika. Doplněk: Ten konec od SL má taky něco do sebe ;))”

Molly's Very Good Boy

Autor: madeyemax      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Docela bych tomu i věřila. :) A ten konec, sakra, to chce vysvětlení! :) 3, 5 S.L.”

|<  >|