Komentáře - Červenec 2011

|<  >|

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Zbožňuji tuto povídku! Obdivuji autorku za to, jak tuto povídku napsala!!!”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Dokonalá povídka! Jsou pasáže, které bych si mohla stále donekonečna pročítat...”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Hloupůstka...”

Jak jej vytočit!

Autor: Maarty      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“staré, véééľmi staré! Ale fajn ;-)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Jak název napovídá, pokračování už není zaměřeno na rodinu, ale roli Mystika. Povídka byla úžasná, jen mě trochu zarazil Epilog. Sice vše dobře končí, ale Harryho situace mě trochu rozesmutnila.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Nejraději se zaměřuji na SLash, ale tahle povítky mě chytla za srdce, i když do mého oblíbeného žánru nespadá. Vztahy mezi Severusem a Harrym, které byly naprosto žalostné, mě uchvátili a ráda se k této povídce zase vrátím.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Oh, tuhle povítku naprosto zbožňuji a považuji ji za jednu z nejlepších, které znám!”

Coven of The Rose

Autor: CRose      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP utekl z Azkabanu, kde byl nevinně, jak jinak, zavřený. A bude se mstít. Těžko říct, kdo je méně příčetný, HP, autor nebo další postavy. Každopádně by to chtělo betu, obzvlášť jména jsou zkomolená. Ale stejně jsem dala 4 hvězdičky, protože jsem se pěkně nasmála, i když to často nedávalo smysl, jen to bylo prostě - šílené. Prank Lord Potter nastupuje, chaos má v Británii nové jméno - Potter :-)”

No Hurry At All

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry se vrhne do závoje, zbaví se tím Voldíkova viteálu a stráví prozatím neupřesněný čas s rodiči a Siriem. Pak se vrací, na zemi ovšem neuplynul žádný čas, pro pozorovatele prostě závojem proběhl. Ale tohle je jiný HP, má znalosti a cíl. Opouští kouzelnický svět (byť ne svoje přátele). Voldemort zuří, Brumbál taky, byť to skrývá, všichni ho hledají, Ron je kupodivu kanonický, takže žádný bashing. 3, 5-4 (spíš k těm čtyřem, to za zapojení mudlů)”

FG2 – The Trio Hit Hogwarts

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trio nastupuje do Bradavic (o rok později kvůli Luně), Snape je dokonalý bastard, Brumbál kličkuje a Ron je naprostý idiot”

Fate's Gambit

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když má Harry deváté narozeniny, Osud toho už má dost. Rozhodne se zasáhnout, ale když se někde přidá, jinde se musí ubrat, aby byla zachována rovnováha. Takže někteří jsou potrestáni (skoro bych řekla, že z Dursleyových to nejvíc odnesl Dudley), zatímco čtenář se celou dobu děsí, za jakou je to cenu. A Brumbál si odnesl Oscara za herecký výkon. Čte se to docela dobře, ani sama nevím, proč mě to víc nezaujalo. Má sequel FG2 – The Trio Hit Hogwarts”

Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Lennroe:

“U osmého jsem si musela dát pauzu, já prostě nemůžu jen tak bez úpění a ničení bytu číst, jak Severus tancuje, i když popravdě ty dárky jsou vymyšlené skutečně dobře, to je ovšem asi jediné plus. Kromě toho že povídky vyvolává spoustu emocí jako neutišitelný pláč, hysterický smích, pištění, sténání, úpění, atd... Edit: A ještě rouhání, bušení do zdi, a blábolení ve třech jazycích (to po té pauze) Autorka na sebe může být hrdá”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lennroe:

“Tohle byla moje první fanfiction, úplně první, nemůžu jinak než jí zbožňovat”

The Sniper II: Babylonian Nights

Autor: DobbyElfLord      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k The Sniper. Měla jsem trochu obavy z toho, co si autor může vymyslet postBradavického. Ale mile mě to překvapilo. A ten závěr, jak vytřel s Brumbálem :-))) Nebyla bych proti sequelu.”

The Sniper

Autor: DobbyElfLord      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Delší jednorázovka. Harryho vyloučí, tak se nas… naštve a odejde z kouzelnické Británie. Náhodné setkání způsobí, že se dá naverbovat k armádě. Jestlipak zná Voldemort ochranu proti mudlovským kulkám? Má sequel The Sniper II: Babylonian Nights”

My Little Kitten

Autor: BlueEyes White Dragon Sorcerer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nehoda v lektvarech (díkymerlinovi za Nevilla, kolik už se toho na něj svedlo ;) a z HP je roztomilé kotě, které se náhodou dostane k Voldemortovi. Je to milá povídka, jenže jsou v ní logické díry (Voldemort si jen tak nakráčí do Bradavic na ošetřovnu?). Silně mi to připomnělo povídku Soterios, která už bohužel zmizela z internetu.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Anne:

“Téměř u všech dílů jsem se prochechtala od začátku do konce... Snapeovy gesta, Voldy s Quirrellem, Ron s těmi tyčinkami a kdyby měl Harry takový charakter i v knihách, tak je to jedna z mých nejoblíbenějších postav. A ještě k tomu ty písničky. Prostě geniální!”

Baby's in black

Autor: Gwind      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Trošku víc.... Někdy může docela bolet, když si bereme, co chceme. Dobrý námět. :)”

Dvanásť predvianočných dní Severusa Snapa

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Akkarra:

“.... To snad ne. Severus koktá své překotné omluvy a Hermiona vrhá vášnivé pohledy, div že nepodpálí Velkou síň. Dočetla jsem to jen ze zvědavosti, jaká zvěrstva autorka ještě napáchala... Bylo jich ještě hodně a podstatně horšího rázu než je koktající Severus.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nelituju, že jsem si to přečetla. Je to jemné, romantické, ale ne přeslazené. Úžasné. :)”

Harry Potter and the Sex Change of Hogwarts

Autor: Caspre      Jazyk: AJ

Crystal:

“Okoukané téma, ale líbilo se mi to :) Pansy byla úplně úžasná, když žárlila :D Dala bych tomu silné tři hvězdičky.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Anne:

“Dobrá parodie”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Anne:

“Úsměvné to moc není, spíš hořce pravdivé.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Anne:

“Je to jiné. Věřím, že takhle opravdu může vypadat místo, kde pracuje Charlie. Snape byl občas OOC, ale zase ta jeho tvrdohlavost a samostatnost je popsána dobře.”

The Letter of the Law

Autor: Luthien      Jazyk: AJ

assez:

“…when Snape snapped his fingers. -America! That was it!-”

|<  >|