Komentáře - Červenec 2011

|<  >|

Turnabout is Fair Play

Autor: Ishtar      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nemyslím, že by to odpovídalo kánonu, ale myšlenka je to hezká. Slabší 4 hvězdičky”

Culture Shock

Autor: Ruskbyte      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jedná se o cross s knihami Iaina Bankse, které jsem nečetla, takže mi možná nějaké souvislosti unikly, ale důležité je, že se jedná o vysoce vyspělou civilizaci, která se ujme HP, když ho Brumbál nechá na prahu Dursleyových. Zaznamenali totiž energii, která se uvolnila při tom, jak odrazil Avadu. Každopádně zábava začíná, když se HP vrací v 11 letech na Zemi, aby studoval v Bradavicích, protože se chtějí dozvědět více o jeho schopnostech. Koncept magie je pro ně neznámý a tak užasle tápou nad některými skutky. Patří prostě do kategorie nezávislý (a podivný) HP nastupuje do Bradavic. Škoda, že už dlouho nebyl update, je to tak 3, 5. Největší problém mám skousnout ty otázky kolem sexuality, 11 let je prostě příliš málo, i když se to později autor snaží zakecat tím, že je vyspělý a vypadá na 13.”

The Inner Eye of Harry Potter

Autor: JBern      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co kdyby Trelawneyová nebyla jen podfukářka, ale měla skutečně věštecké síly? A ty ji vedly tak, že vychovávala malého HP, který také projevil Dar vidění. A tak do Bradavic přichází HP praštěnější než Luna a řeší věci jinak, většinou pomocí karet a věšteckých kostek. Je v tom pár opravdu originálních nápadů, zatím dovedeno do konce páťáku (každá kapitola jeden ročník)”

Love with a bad name

Autor: TESS13      Jazyk: ČJ

Emily:

“Není to dokončené, ale je to super”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Emily:

“:-) no co dodat”

Friend of Lord Voldemort

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Crystal:

“Alex je šílený... to jsem si říkala ve druhé polovině povídky téměř neustále. Až jsem se ho bála, hlavně ta jeho "schopnost" ublížit pouhým slovem. Au, nechtěla bych být Hermionou. Povídka byla moc zajímavá a jsem vážně ráda, že to Alexovi a poloupírovi nakonec vyšlo :) čtyři hvězdičky”

The Truth Behind Evil

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Crystal:

“Už jsem četla podobnou povídku... Ale i tahle se mi moc líbila. Jsou to takové průměrné čtyři hvězdičky.”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítala som pár kníh z červenej knižnice, toto dielo sa s nimi nedá porovnávať. Bolo v ňom málo cukru a veľa smútku. Nádherný príbeh. Skončil sa na môj vkus až príliš reálne.”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle byla jedna z prvních povídek vůbec, které jsem četla. A ten závěr se mi líbil víc, než cokoli jiného v celé povídce. není prostě takový, jaký by člověk u něčeho, co silně zavání červenou knihovnou, čekal. Z nostalgie...”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak iné, tak zvláštne... Veľmi sa mi táto poviedka páčila.Nakoniec mi bolo Belatrix ľúto, ale osud sa asi nedá zmeniť, ona jednoducho nedokáže odolať lákaniu nuž škoda. Tak som jej priala šťastný život.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný a zvláštny príbeh. Nedokázala som sa odtrhnúť.”

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“http://blogseverka.blog.cz/0912/darek-nejcennejsi”

Dark Revelations

Autor: luckyfiddler      Jazyk: AJ

Crystal:

“Prostě blbost... nedočetla jsem.”

|<  >|