Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Bastard Prince

Autor: RhiannanT      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Outcast's Alley. Už se to začalo rozjíždět, těšila jsem se na pár nakopaných zadků a nic :-( Autor povídku nabídl k adopci, ujal se jí ForgottenEllipses”

Outcast's Alley

Autor: RhiannanT      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP zjistí, že není člověk, podaří se mu odhalit, co je, stane se otcem princezny a honí ho tak kromě Voldemorta a Fénixova řádu ještě Nejvyšší trůn Fae. Moc pěkně napsané. Má sequel Bastard Prince”

A Little Reminder

Autor: Zoe Rayne      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dialogy se mi neábily.”

Field and Fountain, Moor and Mountain

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkný příběh, překvapivě nesentimentální.”

Eliot Trilogy

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsané.”

Discovered in a Crossfire

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dramatická přestřelka a Bodieho nádherné svádění.”

Boundless

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nerozhodný Doyle se mi líbí, neústupný Bodie taky.”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hrozně se mi líbilo, jak ji Draco setřel... :)”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nejlepší je úplně poslední věta. Ta tomu opravdu dala korunu.... :)”

Život na oplátku

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Emily:

“Mám to rozečtené a zatím je to super!”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Emily:

“Tahle povídka mi přišla hodně dobrá... doporučuju”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Emily:

“Jo tohle mi přišlo vtipné.. sice bylo od začátku jasné oč půjde.. ale super”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Emily:

“Mno.. jako je to krátké, ale když se nad tím člověk zpětně zamýšlí, je to vážně zajímavé...”

Different Shades of Memory

Autor: Source of Silence      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort tak naprosto OOC, že jsem skončila ve třetí kapitole. Pochopím, že se změnily jeho city k HP, ale proč by 70-letý muž vykládal o svých osobních problémech 15-letému frackovi (míněn Draco), nemusel o tom říkat ani SS a LM. A psát o tom Brumbálovi? Mozek se mi zasekl a dál odmítá číst”

The Price of Freedom

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort je mrtev a stejně tak i HP. A spousta lidí se sešla při čtení poslední vůle HP. Několik zábavných nápadů, jinak vcelku tradiční. Lepší 3 (za Umbitch)”

Almost Lover - Fanvid

Autor: buhby      Jazyk: AJ

Eillen:

“Netřeba slov, video řekne vše.”

The Third Time is a Charm

Autor: lady.edgecombe      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autorka nejspíš vymetla kdekterý kout, aby posbírala co nejvíc klišé, a pokusila se je nacpat do jedné povídky (proto tolik kapitol ;)) No, trochu přeháním, když odcestovali do minulosti, nebylo to už tak překlišované :-D A to varování autorky, že SS je velice OOC, berte smrtelně vážně, a pokud se do toho přesto pustíte, nestěžujte si v komentářích. Vcelku slušné, ale občas jsem přeskakovala, dost popisné a ne zcela dle mých představ. Lepší 3 hvězdičky. Má sequel Growing Up Royal: After TTTC”

9 CRIMES - Fanvid

Autor: xxsweetmaxie      Jazyk: AJ

Eillen:

“Nelze než souhlasit s autorkou videa.”

Too Late to Correct Your Mistake

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradiční HP má sourozence, který je považován za Chlapce, který přežil, a kvůli němu ho rodiče zanedbávají. Nic objevného, ale jednorázovka, která se dobře čte”

Rules

Autor: Vesta      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nic moc.”

Bathtime

Autor: Vesta      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná blbina, naštěstí krátká.”

Mended Hearts

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbil se mi výlet na motorkách a jak má Bodie o Doylea starost, vyústění je takové průměrné.”

A Lover in Captivity

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek, ve kterém Bodie čeká na Doylea se štědrovečerní večeří a Doyle mu to nechce věřit a má podezření, že jenom Bodiemu doma prasklo topení, je pěkný, ale konec se psem, který je dal dohromady je pěkně pitomý.”

Of Trolls and wizard kids

Autor: LLALVA      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“milé”

Štěstí přijde zítra

Autor: Zasněná*      Jazyk: ČJ

Chloe:

“Byla to ta nejdokonalejší a nejinteligentnější povídka, co jsem kdy četla a to nepřeháním. Miluju smutné příběhy a tohle bylo přesně na můj vkus, i když povídka nakonec skončila, dá se říct, že šťastně. Smekám před Zasněnou* :))”

|<  >|