Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Iskola Preparatory Academy

Autor: RainSeaker      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Málem jsem to po první kapitole vzdala, ta děsná gramatika a podivná zmatenost první kapitoly, i když popis mozkomorova polibku byl zajímavý. Ale řekla jsem si, že tomu dám šanci. HP prošel předčasně kouzelnickou maturitou (obvykle je tak kolem 50ti) a Brumbál ho proto pošle studovat na jinou školu, protože v Bradavicích by byl nebezpečím pro ostatní. Školu pro magické bytosti. Trochu změna proti obvyklému schématu, kde HP jde studovat jinam, aby unikl Brumbálovi. 3, 5”

Trust Is A Relative Thing

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další "zmijozelská" Petunie. Aby se Brumbálovi pomstila, rozhodne se vychovat Harryho tak, jak to nečeká - chlapce, který se nikdy nestane jeho pěšákem a zbraní. 4, 5”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“kvalitná a prepracovaná poviedka, kde autorka nenecháva nič náhode, snaží sa čo najmenej zasahovať do deja a postáv Rowlingovej a pritom nás zahŕňa obrovským množstvom zaujímavých teórii a úvah. Výborné dielo, ktoré sa veľmi dobre číta.”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavý nápad na poviedku a prevedenie je už klasický štandard Blesku, čo je úroveň u iných poviedkach nie často nachádzaná.”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“jedna z najlepších poviedok, čo som kedy čítala. skončila presne tak dobre, aká bola dobrá po celý čas. ani jedna kapitola nebola slabá, všetky boli rovnako kvalitné a konečne mala nejaká poviedka zmysel. myslím, že každý ho v nej nájde.”

Všechno zlé

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

lensha95:

“Když jsem přečetla první kapitolu, ještě jsem prakticky na tuhle povídku neměla názor, zaujal mě nápad a tak mi nezbývalo než čekat na další kapitolu, ovšem dostala jsem se do poloviny 2. kapitoly, rozhodla jsem se, že ve čtení povídky pokračovat nebudu. Ovšem časem, když jsem se jednoho dne nudila, přemýšlela jsem co si přečíst a zrak mi padl na Všechno zlé "Mám to ještě zkusit?" ptala jsem se sama sebe a rozhodla jsem se dát povídce ještě jednu šanci. Ještě že tak. Povídka mě neskutečně chytla a momentálně mám přečtené všechny kapitoly a nemůžu se dočkat další. Tuhle povídku miluju, i když je to vlastně láska až na třetí pohled :).”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

lensha95:

“Nádherná povídka plná akce, romantiky, překvapení a nečekaných zvratů. Autorka velmi dobře ví, kdy kapitolu ukončit - v tom nejnapínavějším okamžiku a jejím čtenářům nezbývá než nedočkavě čekat na další kapitolu. Opět mistrovská práce, jak už je ostatně u Blesk zvykem”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

lensha95:

“Jedna z prvních HP fanfiction, které jsem četla. Tahle povídka mě okouzlila a zanechala ve mně dojem nejlepší HP povídky. A myslím, že to jen tak někdo nepřekoná. Autorka v každé kapitole překvapuje, celá povídka je velmi dobře promyšlená a skvělost povídky podtrhuje misrovský styl psaní. A mě nezbývá, nic jiného, než se klanět autorce :) a dát 5.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

lensha95:

“Ze začátku se mi povídka líbila, ale postupem času už to bylo horší. Schází mi v povídce stěžejní zápletka, je to spíše takový popis děje. Ovšem nemůžu popřít krásně popsanou krajinu, pocity,... Dávám pouze 3, protože jsem se u toho, hlavně ke konci, trochu nudila.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

lensha95:

“Nádherná povídka, líbí se mi, že autorka použila svůj způsob ničení viteálů. Skvělé prolínání minulosti a budoucnosti. Opravdu skvělá povídka. Musím dát 5-”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Aj keď je tu Snape mimoriadne OOC (až mi pripomína Pottera), autorka nám predostrela krásny príbeh z dračej rezervácie. Pekne popísala prostredie, vzťahy medzi obyvateľmi rezervácie a cez krkolomné mená jazdcov sme sa úspešne dopracovali k Snapeovej svetlej budúcnosti. Preklad bol taktiež pekný, všetka česť.”

Down to the Waterline

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Co má Doyle s tím kouzlem Vánoc?”

Breakfast at Tiffany´s

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je hrozný mizera.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Myslím, že ten, kto napíše, že je táto poviedka plná klišé a že je nudná a bez iskry, zrejme nerozumie tomu, čo číta. Krásna poviedka, výborné prelínanie minulosti s prítomnosťou, nezvyklé kresťanské motívy, škrty postáv, naopak pridanie múdrej babičky a istá dávka realizmu, ktorý Rowlingová postrádala sa postarali o to, aby čítanie tejto poviedky bolo zážitkom. Autorka neprinášala krkolomné teórie, ktoré vedia zradiť samého autora, ak nie sú dobre prepracované. Po tom, čo tu bolo písané, som sa bála epilógu, ale verte mi - čítala som oveľa sladšie kúsky. Celkovo - túto poviedku nemôžem hodnotiť inak, ako 5.”

Harry Potter Filks

Autor: přes 250 různých autorů      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Toto je něco naprosto neuvěřitelného - písničky z Gilbert & Sullivanových operet a dalších hudebních děl a klasické hity např. Beatles předělané jako parodie HP, místy navíc doplněné o obrázky. Momentálně mám nejradši asi "I Am the Very Model of an Anti-Hero Archetype" a "Expecto" (na melodii "Let It Snow" :)))), a taky muzikály "H.M.S. Dumbledore" a "Shriekin' in the Shack".... Věčná škoda, že to nikdy nikdo nenazpívá, protože v textu to tak nevyzní, ale stejně bych nejradši přidělila 1000 bodů. :) Odkaz vede na hlavní stránku, protože nemá smysl přidávat sem stovky odkazů jeden po druhém. S.L.”

|< 10 11 12  >|