Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Velká vesmírná loterie

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Slečna Zuzana jako Doctorova companion. Myslím, že další komentář není potřeba. Jestli bude pokračování byť jen z poloviny tak dobré jako první dvě kapitoly, budu nadšená :). Edit: Pokračování bylo snad ještě lepší ;o). Pratchett by byl rád a Doctor by zářil.”

Melody of the blood

Autor: Lostt      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Okrem Hermiony a Rokfortu kde sa dej odohráva to s HP nemá nič spoločné, ale tento príbeh ma napriek tomu očaril. Som rada, že ma nové postavy neodradili.”

Harry Potter a stříbrný čaroděj

Autor: Jarwis      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“dielo napísané úsmevne slabým štýlom, ktoré sa síce dá prečítať, no núti vás to usmievať sa nad chybičkami a nad prevedením niektorých viet. Prináša celkom dosť nápadov a spolu s kurióznym záverom by si zaslúžilo 4 - 5, no kvôli už spomínanej úrovne písania som sa rozhodla pre 3. Každopádne som sa bavila :)”

Dědic světla

Autor: Arjon Silme      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavý príbeh, rozsiahle kapitoly, nové postavy a napínavá zápletka. Príbeh má pokračovanie Střípky duší, ktoré autorka ešte píše.”

Výchova dívek v Bradavicích

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Není to čistých pět bodů, ale určitě je to spíš pět než čtyři. Sloh je nadprůměrný, místy jsem vážně chrochtal blahem. BDSM femslash je příjemná změna. Autor do povídky zapracoval další dva páry (oba heterosexuální) a ke konci také rozhodující bitvu mezi Fénixovým řádem a Smrtijedy (poslední kapitola, která mi osobně přišla lehce naivní - asi ji budu příště přeskakovat :-). V poslední části s názvem "Dohra" se dozvídáme, jak vypadaly Bradavice po válce. (povídka se odehrává v čase 6. dílu a co se týče událostí, jde o AU) /// 30.3.2011: Tak jsem musel svůj názor přehodnotit, protože teď čtu povídku s bdsm tématikou, které se tohle prostě nevyrovná. :-) Takže ubírám jeden bod.”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Náhodou, mně se to líbilo. :-) Žádná velká literární událost, ale taky žádná katastrofa. Prostě poctivý průměr. A možná, že ještě o něco víc než průměr, protože mnohé FF povídky (a nejen FF) na netu jsou vážně děsné.”

Tam, kam patrím II

Autor: shadowarwen      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“platí približne to isté ako u jednotky, len s tým mínus, že sa prekladu tretej časti už nedočkáme. A Isis je len prekladateľka, autorkou je shadowarwen ;))”

Tam, kam patrím II

Autor: shadowarwen      Jazyk: ČJ

finde:

“už je to delší dobu, co jsem četla překlad od iisis a moc se mi líbíl”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

finde:

“velmi dobrá povídka”

Touha je prokletí

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V závěru jsem se ztrácela v tom, kdo koho kouří, ale jinak je to pěkné pwp.”

On Heat

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek s onanujícím Doylem je povedený, ale když pak vejde Bodie, tak je to takové nepřirozené, takhle by se nechovali.”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherné. Som strašne vďačná za ten otvor v stene. Keby tam nebol, nikdy by sme sa nedozvedeli čo sa stalo s Dracom Malfoyom :)”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To jsem si zase jednou dala... Povídka, která mě ničím nezaujala a na které neshledávám nic originálního (snad jen s vyjímkou OOC profesorky McGonagallové). Připadá mi, že pouze s menšími obměnami více či méně kopíruje Fénixův řád.... Nedočteno!”

Wonderful Tonight

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc se mi nelíbilo naroubování na několik epizod, přišlo mi, že to na ně vesměs nesedlo (kromě té s Ann, tam je Bodie moc pěkný, jak se na Doylea rozzlobí, že on ho miloval).”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Vzdala som to pri 17-tej kapitole.´Možno sa k tejto poviedke ešte vrátim. je napísaná vážne dobre, ale ten dej ma absolútne nezaujal. Mrzí ma to, ináč mám poviedky od assez obvykle veľmi rada.”

Zotročené dítě

Autor: Kristeh      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavá poviedka, pekný preklad a počet doteraz napísaných kapitol je potešiteľný pre tých, ktorí majú radi dlhé poviedky”

Wolfsbane

Autor: mysid      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Lupin se chová jako vlkodlak a to docela přesvědčivě, a Peter výjimečně není trapná komická figurka ani objekt všeobecné nenávisti. Hodně silné 4. S.L.”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“TESIM SE”

Insanity and other inconveniences

Autor: Lufia      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Klasika. :) S.L.”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zaujímavý príbeh, čo to všetko zmenilo? :)”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pokračovanie nádherného príbehu z mladosti Severusa a Lupina: http://povidkyseverussnape.blog.cz/0902/i-denik-remuse-lupina”

Lily

Autor: Lucys      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zo začiatku som si myslela, že to bude len príbeh ako mnoho iných, ale nakoniec ma autorka milo prekvapila. Veľmi zaujímavé :)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborná poviedka, aj keď som sa chvíľku desila toho, ako to autorka ukončí, ale nakoniec ku všetkej spokojnosti to Pecka dotiahla do idylického konca. Mám rada poviedky zahrňujúce Severusa a Harryho bez známok slashu a v tejto poviedke bol ich vzťah krásne vymyslený.”

Vivamus, Amemus

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jako povídka to bylo dobré, rozhodně nadprůměr, ale nevím... nějak jsem tomu prostě nevěřila. :/ S.L.”

Vivamus, Amemus

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice IC a moc povedné.”

|< 10 11 12  >|