Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hm... Taky pronesu něco, co bude plné mystické abstrakce - postrádá to jaskýkoli účel. Jediné, co jsem si z toho odnesla, je dojem, že autorka se asi moc ráda poslouchá a přesvědčena o své bytostné dokonalosti nám cpe svoje pseudointelektuálské názory a my si z toho patrně máme sednout na zadek a udělat z toho Boží desatero...”

For Elaine´s 30th Birthday

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ha! Pro nepřikrášlenou realitu mám slabost (občas :p), a tohle je teda špička ve svém žánru! :D S.L.”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“A Peg Robinson je jako kdo, ředitelka fanfiction? Ach jo, tohle nutkání některých jedinců poučovat ostatní jak co dělat je IMO podstatně horším nešvarem fan kultury než nedokonalá kritika. Jako by nestačilo říct: "Lidi, používejte mozek a zachovávejte slušnost." S.L. ////// EDIT, protože tohle stojí za to: "Základní pravidlo etikety tedy zní.... Pište kritické komentáře jen těm autorům, kteří vám k tomu dali svolení, když jste se jich zeptali." Čili účelem kritiky podle Peggy je říct, co si autor přeje slyšet, nebo mlčet, yes?”

Život s....

Autor: HaRoHe      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nie, nedokázala som to prečítať. Je to blbosť.”

Neviditelnost

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc hezký, Mafalda je vážně zajímavá dívka :) a zajímalo by mě co se stane dál (s Mafaldou, co se stane s ostatními víme)”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Ačkoli je esej velmi informativní, poučný a psaný čtivým stylem, občas na mě působil dojmem, že mě má za blbce, když mi ve třech odstavcích vysvětloval to, co se dá říct jednou větou. Přesto bych ho doporučila všem, kdo se kritické komentáře pokoušejí psát.”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Svižné a vtipné shrnutí toho nejdůležitějšího, co se dá o AU napsat.”

Illusions

Autor: Carol Good      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to špatné, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat.”

Nejlepší přítel II - mezihra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímalo by mně, co si od toho slibuje Bodie (jestli tedy vůbec něco, jestli to nedělá jen protože má pocit, že to Doyle potřebuje).”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavý nápad, krásny príbeh. Kto hľadá erotiku alebo násilie tak nech ani nečíta. Je to pokojne, takmer nežne plynúci príbeh. Trochu mi pripomenul moje prvé ff príbehy, ktoré som čítala.”

Why I like slash. Tough question, plain answers.

Autor: Dark Twin      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Proč mám ráda slash: Stupidní otázka, ještě stupidnější odpovědi. Nevím, jestli sem takový (prastarý) rant vysloveně patří, ale budiž celkem zajímavá sonda do myšlenek pro mě naprosto nelogických a místy silně úsměvných. Zaujalo mě zejména několikeré zdůraznění, že autorka není rozhodně v žádném případě ne to nikdy lesba, a jak málo ví o homosexualitě jako takové – I am a sucker for stories in which the characters are not yet aware that they’re gay. Ehm,... ??!! Ke konci jsem se ptala ne proč ona čte slash, ale proč do háje já vlastně čtu tohle. Nicméně něčí osobní názor se body zkrátka hodnotit nedá... Takže se omezím na prásknutí hlavou o stůl, a doufám, že zbytek fandomu má víc zdravého rozumu. Protože z tohohle tmářství, nesnášenlivosti, propagace genderových a společenských stereotypů (ale ano, čtěte mezi řádky) a všeobecné stupidity – /ženská/ a /mužská/ osobnost ??!! – se mi pořádně zvednul kufr. S.L.”

Unchained

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Očekávané navázání na povídku Restraint.”

Restraint

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Správně drsné. Zneužívání Lupinovy vlkodlačí stránky pro pwp mám ráda. :-)”

Why I like slash. Tough question, plain answers.

Autor: Dark Twin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dark twin jmenuje širokou škálu důvodů, proč je slash pro heterosexuální ženy přitažlivý.”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“:))) pouštěla jsem si to několikrát dokola, totální zhovadilost”

The Burning Times

Autor: Dracos_DirtySecret      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Povídka mě uchvátila i přesto že pár MD/HP není můj nejoblíbenější. Příběh má tři časové roviny a chvilku trvá, než si zvyknete na jejich prolínání, ale dodává ji to, podle mého názoru na dynamice. Postupně se vám odkrývá pozadí toho, co se právě děje a proč se to děje. A pokud si myslíte, že už víte, jak to bylo, zanedlouho vás autorka vyvede z omylu. :) Ještě bych dodala, že to je jen pro silné povahy, je tam hodně násilí.”

Judas Kiss

Autor: squibstress      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Drabble k zamyšlení.”

Trošku si zahrajeme DM/HG

Autor: Lexy Malfoy      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pobavila :)”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

SaraPolanska:

“Čekala jsem blbinu, ale luxusní! Za pět a kdyby šlo víc, dám víc :-D”

For Elaine´s 30th Birthday

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dvoupalcový penis? Chudák Cowley.”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Aha_Lucia:

“výborné!! :D”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“miestami som chcela rozbiť monitor. výborná, výborná!”

Čierny jednorožec

Autor: Ms Severus Kenobi      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“krásna a krutá poviedka, ktorá určite stojí za prečítanie.”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“och to bolo.. hrozné! Nie to, ako to bolo napísané, ale čo to bolo.. v zmysle smutne zvrátené.”

Je to vzájomné

Autor: breannatala      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“rýchlo nastrkané do 22 kapitol, nedoriešená zápletka a OOC postavy. Keby to bolo lepšie prepracované, mohla by to byť výborná poviedka. Preklad bol fajn, ale jednoznačne by mal prejsť betareadom.”

|< 10 11 12  >|