Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc hezky popsané, se vším co tam má být :) líbila se mi úloha Hermiony”

Perfect Day

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi zejména začátek, jak je Bodie zamilovaný a bere za vděk čímkoliv, co mu Doyle dá.”

A Job Well Done

Autor: purplefluffycat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Paní Norrisová je povedená, Filch také - uvěřitelný koníček.”

Timing is Everything - fanart

Autor: shadowycat      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Roztomilé. A na copak koukala paní Norrisová, než to dva přišli. Jestli ona není malá šmíračka.”

Catch Me If You Can

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Závěr s Lupinem mě potěšil. (Ale ty pitomé filmové kravaty a další kusy oděvu mi opravdu lezou krkem.)”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-D Několikrát jsem se málem udusila vlastním smíchem. "A potom se zřítila nebesa." :-D líbilo se mi, rozhodně doporučuji :-) Víc asi nejsem momentálně schopna vyplodit. :-)”

Such a Day Tomorrow

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Přijde mi to takové nepřirozené. Něco je pěkné, třeba jak Bodie prohlásí, že by omdlel, ale Doyleovo natřásání se na hudbu se mi k němu nehodí.”

Třikrát

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“úžasná, vtipná povídka s naprosto uvěřitelným Severusem. Škoda že povídek, kde Ginny nespojují s Harrym nebo Dracem není víc”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vtipný popis toho, jak by to asi čistě teoreticky mohlo vypadat v Bradavicích, kdyby je nikdo nebral vážně. Alternativní universum v kouli Sybily (Sibyly nebo koho vlastně) se zatřepalo, když filmová Hermiona shodila filmovou kouli na zem s filmovým pohrdavým výrazem a zamíchala tak školní autobus, jehličí a výlet autobusem přes pár zvířat pasoucích se u Bradavic do mixu mnohem lepšího než můj Moulinex s patnácti funkcemi, sedmi miskami a cenou, která mě bude strašit do nejdelší smrti. Severus na koloběžce mě dostal do kolen, ostatně jako cokoli parodiálního z tohoto zdroje. Nový hábit od Armaniho vlající za ním je neodolatelná představa. Jako cejchované zdravotnici mi samozřejmě nejvíce z první části imponovalo „Jmenovaná popadla dech pomocí defibrilátoru a několika šoků od svého bypassu…“ Pokud bude někdy Filch řídit, ani si nenastoupím. Závěrečný oznam o tom, jaký kdo utrpěl šok a do kolika let se to na nich podepíše je geniální. Nebudu citovat své oblíbené pasáže, protože kdybych překopírovala celou povídku, nebylo by nutné už dál číst. Rozhodně doporučuji všem dvaceti a třemi vyraženými zuby k tomu.”

Stultiloquy

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Parodie nejsou můj šálek čaje.”

The Smallest Room

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkné, zejména ten příslib budoucnosti.”

Nejlepší přítel IV - time out

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímalo by mě, jestli by se časem od orálního sexu dostali někam dál (aspoň do postele).”

Nejlepší přítel III - přesilovka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Už bylo na čase, aby se Doyle rozhoupal k akci.”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Asi by to tak nějak mohlo být. Negativní emoce, které jsem nasála od Severuse z této povídky, ve mě momentálně převažují... Není to špatně napsané, jen mi tam vadí pár drobností, jinak by byla 3.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ježiši to je ptákovina. Je to nepřehledné, nekánonické a ani to není moc vtipné.”

No Unicorns

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povídky v dopisech nemám moc ráda, ale tahle není špatná. Na papír člověk opravdu napíše ledacos, co by do očí nikdy neřekl.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když si člověk navolí "to svoje", tak se z toho vyvrbí poměrně zajímavý text... :)”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Jo, to s lístky je dobré... :)”

Ukradené dny

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé... Přesně to, co by člověk od Severuse čekal.”

Just a Kiss

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak Doyle Bodieho nutí chodit běhat.”

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborný nápad, výborné prepracovanie a spracovanie a jediná, naozaj jediná chybička je, že je tá poviedka nedokončená (čo dúfam Viridian ešte zmení!!) stojí to za prečítanie, nenormálne dlhá, pútavá poviedka, mňam!”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Och to bola blbosť. Ani sex ma nedonútil dočítať to.”

Secrets

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

Ivet:

“Asi nejdelší povídka v angličtině, kterou jsem kdy četla. A rozhodně toho nelituji. Celý příběh se mi zdá napsaný tak skvěle, že bych to mohla považovat za opravdovou sedmičku, kdyby JKR byla zaujatá slashem. I když na můj vkus tam slashe nebylo dost, jsem naprosto spokojená, protože tady šlo hlavně o to, jak vyhrát válku.”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Ivet:

“Vtipné. :)”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Nejvíc mně pobavilo, že si musíme koupit dva lístky.”

|< 10 11 12  >|