Komentáře - Prosinec 2011

|<  >|

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Susie:

“Krásná povídka s mým oblíbeným párem.”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Susie:

“Krásná povídka s mým oblíbeným párem.”

Fairy Dust

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na začátku to vypadá skorokanonicky, ale jak to postupuje, objevuje se čím dál víc rozdílů. Nevrhá to příliš hezké světlo na Siria, Jamese a ani na Lily. Docela hezky skloubené, ovšem světy Artemise a HP k sobě mají dost blízko. Jen to ti autoři vždycky tak rychle ukončí. A zapomněl si vyzvednout Hedviku. Slabší 4”

Amortentia

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ne zrovna to, co jsem čekala podle anotace, ale i tak zajímavé. Drobná pleticha tu i onde a život jde jiným směrem. Dokonce jsem se musela jít podívat na konec, protože jsem to nedokázala vydržet :-)) HP silně OOC.”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle bylo parádní. Seamus je tady naprosto skvělý. :)”

Enchantment Series 7: Ink Stained Pages

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trochu hořkosladká romance. Události s deníkem a baziliškem se nestaly, deník se objeví až před čtvrtým ročníkem - v Harryho kapse. A když se proti němu obrátí Ron i ostatní nebelvíři, stane se jeho útěchou a jeho obyvatel jeho láskou. Možná by to chtělo malý sequel, ale autor přestal psát.”

Enchantment Series 5: The White Stag

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takové … v podstatě bez děje. A není to ani PWP, vzhledem k ratingu. A ještě ta děsná staroangličtina, ach jo.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Originalni, propracovane, dobre napsane, ctive. Co vic si prat :-)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Velmi pěkné.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nejvíce mě asi bavila část, kde se nachomítala láska :D - je to excelentně napsáno! Tak jsem se už dlouho u ničeho nenasmála... Doufám, že autorka bude pokračovat v psaní :).”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

liliane026:

“je to pěkné, chtělo by to druhý díl :-)”

Suomen enkeliä

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Arrogance:

“Netradiční pár, pro Kimiho jsem vždy měla slabost, takže jsem si povídku ráda přečetla a žádná hrůza to nebyla.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Anne:

“To Brumbálovi moc nevyšlo :) Dvojčata jsou skvělé.”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Príde mi to slabšie ako Společnice, ale milé”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“proste sevik99, čo chcete vedieť viac? Je to však pokojnejšie, pohodovejšie a rodinnejšie ako ostatná jej tvorba.”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Mám Seamuse čím dál víc ráda:D”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Frox vie ako rozpútať v mojej hlave búrku, na jej postavy sa nezabúda.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“V dešti je Bůh. Fajn, s donucením jsem se na radu podívala na V jako Vendeta a musím říct, že jsem udělala dobře. Hodně dobře. Tahle povídka je depresivní, hodně depresivní. Kdo neví, o čem deprese, ta pravá deprese trvající dny až týdny, ne ta "mám depku" a za hodinu už skáču po baráku v rytmu samby, je, tak myslím, že tu bude jak ve španělské vesnici. Je to věc volby - mám nutkání připomenout Sofiinu volbu "Máš výhodu, máš volbu..." Nejhustší je konkluze. Každý má své duchy, kteří ho jednou dostihnou. Pět a půl pračky whirpůl, značky vítězů. Já jsem unešená. Na oblaku. Nemám slov. Myslím, že je to to nejlepší od Tebe. Výborně, skvěle, úžasně”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“ale tak docela hezké”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Anne:

“Seamus je obdařen mnoha talenty a využívá toho k pobavení spolužáků . obzvlášť se vyžívá v femmeslashi. Návštěva chlapeckých ložnic vážně není k zahození.”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Anne:

“Četla jsem ji nejednou a vždy se znovu zasměji - přesněji hýkám smíchy.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Anne:

“Už jsem na to kdysi narazila a teď jsem se pobavila zas. Hermiona je opravdu zákeřná, neradno se jí stavět do cesty.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Anne:

“Reálné, pro tuhle povídku neznamená nic hezkého. To je život.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“koniec - a vtedy zaplakala tá malá a ukončila ten karamelový vlas... (ja dnes nemám náladu na také sladké)”

|<  >|