Komentáře - Prosinec 2011

|<  >|

Legal Alien

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP je spolu se svým kmotřencem Teddym přenesen do alternativní reality, kde neexistuje magie. Přesto něco z jeho schopností zůstalo. Usadí se a stane se spisovatelem a otcem na plný úvazek. A pak se seznámí s miniJackem, jeho mladým klonem. Hezky plynoucí příběh, který si říká o sequel. Jde především o cross se sérií Atlantis, i když o ději seriálu je tam zmínka jen zpovzdálí, Harry se nestane součástí týmu, jak bývá tradicí. Slabší 4”

Last Resort

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Anotace říká skoro všechno.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomuhle říkám ironie! :) Vražda, smrt zabití! Ale na tu písničku to sedí, to je fakt... :)”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Severus Snape ve své kanonické podobě, Hermiona Grangerová ultragigamega vyhrocená ve své romantické podobě, nadopovaná čistým odvarem z Levandule Brownové a praštěná po hlavě kyjem z Hagridovy soukromé sbírky kyjů pro zvláštní příležitosti. Nic pro romantické duše, pouze pro ty, kteří se rádi podívají na HP FF a "kult osobnosti" Severuse Snapea trochu jinýma, vpravdě kritickýma očima. Zlomená v pase jsem dalších deset minut poté. Výstižné, pravdivé a co víc: SKVĚLÉ! Takhle chci umět taky psát. *ZÁVIST*”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Autorka shrnutí napsala za mě - neměla jsem tedy to srdce jí do toho mluvit, ale tady musím dodat, že ironie je schovaná za každým slovem - od nadpisu až po konečnou tečku této povídky. :-D Bavila jsem se královsky - perfektně vystihnutý Snape a podle mě i Hermiona :-D”

101 Ways to Kill Ron Weasley

Autor: The Santi      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Člověk z toho získá pocit, že autor tak nějak - nemá rád Rona ;) Zatím deset způsobů. Nejvíc se mi líbilo první, taková klasika, i když Hedvika a její legie stoupenců byla taky milá :-) Slabší 4”

Scythewing

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Prázdniny před třetím ročníkem. HP potkává své druhé já z alternativního světa, navíc je starší. Je to zocelený bojovník, kterého ministerstvo od malička vychovávalo pro boj. A i když si Harry myslí, jaké to je cool, tak s úžasem zjišťuje, že jeho starší protějšek mu závidí jeho život, dětství a kamarády. Je to jen načatý nápad s malou pravděpodobností dokončení”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tohle mě naprosto uchvátilo! Má to pointu, kterou jsem ještě nikde jinde nečetla. Vodu mám šíleně ráda, takže mi to téma bylo velice blízké, chápu tu touhu si zaplavat, uvolnit se, relaxovat, vidět svět z jiného úhlu...”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Neotřelé! Výborný nápad jak vysvětlit některé Snapeovy vlastnosti a vzhled. Povídka je psaná neobvyklým stylem, a ačkoli je pointa jasná, nemohla jsem se odtrhnout, dokud bylo co číst. Jen ten závěr mi připadal dost ochuzený, nedotažený. Snad autorka přeloží i jednorázové pokráčko, které se týká vánoc.”

Stříbřitý předěl

Autor: Somigliana      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Byla jsem donucena to přečíst. Přiznávám. Není to špatné, ale očekávala jsem víc. Alespoň od oné poslední kapitoly. Nebylo to špatné, fakt ne, pokud si chcete přečíst vážně něco lehkého. Lehkého podotýkám. Překladatelka si s tím dala dost práce, takže hodnotit to jí a říkat jí, jaké to bylo, to mi přijde nedůstojné, když jí se to líbilo, ona odvedla dobrou práci a autorce stejně psát nebudu, že. Hodila jsem komentář na fan pod poslední kapitolu, takže víc k mým dojmům tam. 3, 5 pračky whirpůl, pračky vítězů”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Ani si už přesně nepamatuji o čem to bylo, ale dočetla jsem povídku až dokonce. Takové podprůměrné dílko, které nic extra nenabídne ale ničím neurazí :).”

O mrtvých jen dobře

Autor: Arengil      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Měla jsem to štěstí, že jsem si tuhle povídku poslechla naživo přímo od autorky. Mrazivé.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“:-) Rozhodne podarené”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty myšlenky ostatních studentů mě dostávaly. :D Ten zbytek už poněkud méně... Horší 3.”

Jelenzcyán

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka z ozajstného života. Tak nádherná a skutočná a boľavá. Myslím si, že niekedy je správnejšie urobiť tie nesprávne veci... Naozaj som trpela... pretože to bolo také skutočné... ______________________________________________________________________ Zuzana”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Seamus je naprosto skvělej xD”

Whispers in Corners

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se ocitl ve světě Holmese (nová verze). Postupně se odhaluje, proč tam je a proč je tam sám, kde jsou ostatní. A mezitím se HP usazuje, najde si práci jako médium (díky relikviím smrti jako pán smrti může kontaktovat duchy) a navazuje vztahy, jedním z nich je i Mycroft. A možná přijde i Sherlock :-) Takové poklidné a milé čtení.”

Hero Come Undone

Autor: fragonknight01      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Betrayers of My Trust od tati1. Ještě méně uvěřitelné postavy než původního autora”

Betrayers of My Trust

Autor: tati1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je v tom smutek. Ale přesto, chování Rona a speciálně Siria je málo uvěřitelné. Ve skutečnosti nejuvěřitelnější byl právě Malfoy”

Living His Best Life

Autor: Alisanne      Jazyk: AJ

finde:

“Skvělé, Alisanne dokazuje, že umí nejen drabble.”

Chuť tvého polibku

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Nobody Said it Would be Easy

Autor: I-am-a-slash-addict      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takové neslané, nemastné, přímočaré a bez nějaké větší zápletky”

Revenge: a dish best served cold

Autor: Anon and anon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“čekala jsem nějaká propracované kouzlo, ale tohle bylo lepší :-)”

Bill Weasley, Man on a Mission

Autor: Anon and anon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Bill jde žádat o požehnání Hermionu. Tak trochu sequel k Viktor Krum, The Bulgarian Who Survived, ale ne tak zábavný”

Viktor Krum, The Bulgarian Who Survived

Autor: Anon and anon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermionini rodiče zahynuli, tak přišel Vikotr požádat o požehnání osobu, která je jí nejbližší - Harryho Pottera. Taková drobnůstka, vtipná jsou hlavně ta různá jména pro HP. Bill Weasley, Man on a Mission”

|<  >|