Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Bohužel tohle není komedie, ale hořká pravda. Proč mu něco říkat? To je přece pro srágory.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Četla jsem to už poněkolikáté, ale vždy mě to sebe naprosto vtáhne. Tuhle povídku prostě nejde nemít rád.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Povedený slash, určitě se k němu vrátím.”

Enchantment Series 8: Ivy Kissed

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hodně dlouhá jednorázovka. HP se pomocí mnoholičného lektvaru změní v dívku a zamiluje se do něj/ní Viktor Krum. A HP se taky zamiluje. Akorát Krátura byl málo uvěřitelný, vzhledem k tomu nakupování mudlovských šatů, ale jinak se mi to líbilo, bylo to prodchnuté takovou melancholií, tak moc jsem se bála, jak to skončí, když jsem jim přála štěstí :-))”

Dark Ivy and Snow

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jen krátká jednorázovka, která ovšem nabízí celé nové pole neorané pro další rozvoj. Co kdyby HP v Bradavickémn expresu jako prvního potkal Notta, který se ho ujal, a tím se stal Harryho prvním přítelem? Přítelem, kterému by byl stejně věrný, jako v kánonu Ronovi (ač si to někdy nezasloužil). Malá změna, která ovlivnila budoucnost celé kouzelnické Británie 3, 5”

Truly Madly Deeply

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Deset let po válce sedí HP v mudlovské restauraci, vzpomíná na uplynulé roky a čeká… na co? Nepovím, to by byl spoiler :-)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Povídka ve mně dokázala vyvolat sílné pocity :), a to se vždy cení.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak já nevím, pokud tam byly nějaký narážky na názvy, tak jsem úplně vedle. Není to Hermionin styl. Usmála jsem se pouze na konci. Slabší 3.”

Fallen Angel

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taková milá jednorázovka o tom, jak Azirafael ovlivnil život HP. A i ten prevít Crowley se tam nacpal :-) A také se to zabývá zajímavým problémem, co když jsou mudlorození nábožensky založení? S tím jsm se setkala jen párkrát”

Filthy Bulgarian Hands

Autor: Lykaios Nyx      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chi, Ron to jako vždycky pochopil úplně špatně”

Snoring And Dirty Laundry

Autor: Ashvarden      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Prostě obyčejné ráno, nic extra”

A Study in Magic

Autor: Vixit      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tvrdý střet dvou světů, světa přísné logiky se světem, odkud se zdravý rozum už dávno odstěhoval a nenechal novou adresu. Velice pěkně pojatý příběh, zajímavý Quirrel, který (nejen mně) připomněl Quirrela z Methods of Rationality. Jen škoda, že to tak rychle skončilo a autor neplánuje sequel”

The Worst Muggles Imaginable

Autor: Ephemeral3501      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nejhorší druh mudlů může znamenat ledacos - třeba i satanisty či démonology. Vernonovi je řečeno, že Harry je syn Lucifera a přináší s sebou zkázu světa. Na dobrou noc mu vypráví o Cthulhu a Dagonovi :-)) A tak do Bradavic přichází něco nečekanho a děsivého. A Klobouk to završí tím, že ho pošle do Mrzimoru... Mrzimoru, který vládne světu pomocí Stínové rady. Silná parodie :-)))”

Insane

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Victoria:

“Šílenství bublá pod povrchem... Do určité doby. Ale co je vlastně šílenství? Mám z té povídky zvláštní pocit, dávám slabší 4”

New Levels of Goverment Stupidity

Autor: Vaneria Potter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Mám ráda, když se postavy proti přikázanému manželství postaví :-) 3, 5 A kdyby to autorka rozvedla, dosáhlo by to možná i na 4 A Autorka pro mě přidala ještě krátkou druhou kapitolku”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

kripolik:

“dalo se to”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

kripolik:

“možná se k ní někdy vrátím :)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

kripolik:

“pěkné :)”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Jednoduše geniální spojení průpovídek Ela mele maso a našeho Voldyho”

The Paths Diverge

Autor: Vaneria Potter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho najde mladá žena a ujme se ho. Setkává se postupně s vybranými kouzelníky a její způsob je vskutku rázný (SS popáleniny, Brumbál zlomená ruka apod :-)) Kdo ví, jestli vůbec HP půjde do Bradavic? Vtipně poukazuje na nedostatky kouzelnické společnosti”

Očarované srdce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Ten příběh mě očaroval. Nejen, že je to zasazené do krásné doby, testralka si s tím i hezky pohrála.”

Redrum

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vidím to na Vernona, i když Snape je hned v závěsu :-)”

Sybill

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sybill Trellavneyová, novodobá Kassandra”

Očarované srdce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Tess píše úžasne. A toto je jedna z mojich srdcoviek v jej tvorbe.”

Duel dvoch sŕdc

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“:)”

|<  >|