Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

Langsyne

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Crystal:

“Krásné...”

Mating spell

Autor: Shandra23      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekné, Salazar je očarujúci chlap :)”

Andílek

Autor: Anina      Jazyk: ČJ

barbara:

“Líbí se mi autorčin humor, navíc každá kapitolka má svůj vlastní děj. Je to vtipně napsáno. Mám přečteno již několikrát a určitě si zase přečtu, až budu ctít něco kratšího na rozveselení.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Práve som to sem chcela vložiť, Chave ma predbehla :) Komentár nemám, ešte som z totho trochu mimo, možno doplním keď sa na to zmôžem...”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Depresivní a smutné, ale rozhodně stojí za přečtení. Doporučuji všem, kteří se nebojí u povídek přemýšlet.”

Pod křídly anděla

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Plné zoufalství s probleskujícími paprsky světla. Trošku jiný pohled, trošku jiné události, než na které jsme zvyklí. A tím to je jiný. Výjimečný.”

Mé srdce ve tvé dlani

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Jemné, idylické, prostě okouzlující. Pozvedlo mi to náladu.”

A proč?

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherné verše: ____________________________________________________________________ Jste, zdá se, pane, na vině, že nemám oči nevinné a jste mi blízký, zpovzdálí a proč, to v knihách nepsali…”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mája:

“Tak jsem přečetla velmi jsem se pobavila. Dojemný příběh podaný velmi humorným způsobem. Myslím, že se k němu ještě někdy ráda vrátím.”

Double Edged Sword

Autor: romaine      Jazyk: AJ

mariaa:

“Dočetla jsem do 16 kapitoly a prostě mě to nebaví. Dobře se to čte, děj není špatný, ale nemůžu tomuto dílku přijít na chuť :(. Nemám v plánu se k této povídce někdy vrátit.”

Crayon Colored Lupines

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tichá a sladká romance mezi Harrym a nejvěrnějším z věrných, Nevillem. Psáno z Nevillova pohledu. Moc krásné čtení, snad největší vadou je, že to není delší . A moc hezká rolička pro Nevillovu babičku, chytrá stará dáma :-)”

This Could Be The End of Everything

Autor: SofiaOttoman      Jazyk: AJ

Crystal:

“Ehm, nějak mi uniklo uzavření dohody nebo něco s tou sázkou... ale bylo to zajímavé a docela se mi to líbilo.”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádhera a more citov ktoré som v tomto nádhernom príbehu prežila ma dojíma, som z neho úplne ale úplne šťastná a rozžiarená. Najlepšie na tom celom je, že sa doňho môžem ponoriť kedykoľvek budem chcieť a on tu bude. A ja sa k nemu budem vracať, lebo je tak krásny.”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Kontrasty... Místy vtipné, ale zároveň i trochu smutné. Ale Šebaštiana jsem si zamilovala.”

Barvy vzpomínek

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Mrazí mě. Nečtu moc Harryho myšlenkový pochody, ale tady to stálo za to. Ukázka, že všechno nemusí dopadnout růžově, něco vždycky ztratíme.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Moc se mi to líbilo.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Čo na tom všetci vdíte?”

Nebeský život

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Skvělé :)”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“babička, no, vtipní, inak... jednoduché”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Musím dát 4, i když nevím jestli budu mít sílu si jí znovu přečíst... Nejdříve mi sice naprosto nesedělo, že by dal Snape vzpomínky o svém ponížení klukovi, kterého považoval za naivního a rozmazleného. Takovéhle události člověka mění... Celé to bylo krutě reálné a zároveň se povídka jistým způsobem vznášela v oblacích. Tato povídka se mě hodně dotkla a nepochybuji, že mě i ovlivnila”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Taková šílená podprůměrná parodie.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Krásná povídka, ale... :)”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Zasloužila by si hodnocení 4, ale už se k ní nemám v úmyslu nikdy vrátit, proto pouze 3. Jen připomínka, rozhodně to není oddychová červená knihovna, i když konec slibuje snad šťastný začátek.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Skvělé! 4 hvěždičky dávám za vypořádání se s Voldym, protože se mi to přeci jen zdálo trošku nereálné.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nemám moc v lásce jednorázovky, ale tahle opravdu válí :D :D :D!”

|<  >|