Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

Contracts

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Crystal:

“Zajímavé... sice mám radši povídky typu (jak už je napsané v komentu níž) "obvykle se HP podvolí a nakonec se do svého partnera zamiluje", ale tohle bylo... no, pro mě hodně nezvyklé. Líbila se mi to, ale něco extra do zase nebylo.”

Iluze nelásky

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé - člověk si říká, kam se to teda vlastně dostali. Určitě je v tom něco víc a když se nad tím jeden opravdu zamyslí, tak to má i hloubku, ale já se prostě přes 3 nepřehoupnu... Nepůsobí to na mě tak, abych tomu dala víc.”

Iluze nelásky

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Fakt se mi nelíbí to označení u největšího počtu bodů top10, naprosto super.... protože se to v některých případech moc nehodí a já si takové případy vybírám ráda. no tak super teda :) Někdy se k tomu s radostí vrátím. Doufám, protože jsem si to přečetla dvakrát po sobě a je to takové akorát, krátké a je toho tam hodně. Přestat si představovat někoho podle zvyklostí a pustit představy na volno a zároveň se zamyslet... :)”

World Enough and Time

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když Viktor Krum vidí osamělého HP na břehu jezera té noci, kdy bylo vylosováno jeho jméno, rozhodne se jednat jako dospělý, když dospělí se k tomu nemají. Nabídle Harrymu politický azyl a spolu s Fleur a Cedrikem se postarají, aby HP turnaj přežil. Moc zajímavé, rozvinutá politika, jen škoda, že v tom není víc "bradavický pohled". Kromě epilogu preslash (a i tak se to drží ratingu)”

Contracts

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Oblíbené téma - Harryho přinutí ke sńatku (buď kvůli mírové smlouvě nebo jako odměna), obvykle se HP podvolí a nakonec se do svého partnera zamiluje. Ale tady se rozhodne, že to tedy ani náhodou a přikročí k radikálnímu kroku. Bravo! Škoda, že jen jednorázovka. 4, 5”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Nex:

“Docela zajímavý nápad, ale povídka pro mě nemá jiskru, oheň, přinejlepším je to poblikávající uhlík. Zásah shůry by nebyl sám o sobě špatný, ale objevení neznámé postavy se spoustou vysvětlivek v klíčový okamžik ano.”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Nudááá. Flashbacky jsem úplně přeskočila, protože mě to hrozně nudilo a pár věcí mi vůbec nedávalo smysl. Autorka se asi pokoušela o složitější linii příběhu, ale nakonec je z toho nuda na tisíc a jeden způsob.”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“zajímavé, ale happyendy moc nemusím...”

The Patient X

Autor: Seraphin1977      Jazyk: AJ

Crystal:

“Jedna z nejlepších HG/LV opvídek, co jsem kdy četla - opravdové HG/LV až u konce povídky... Po bitvě o Bradavice Hermiona pracuje jako ošetřovatelka u sv.Munga. Dostane na starost jen jediného pacienta a tím není nikdo jiný než Voldemort, který nějakým zázrakem přežil a momentálně se jen čeká na soud... Ovšem nedělá nic jiného než jen leží a nijak nereaguje. To se ale změní pod Hermioninou péčí, která se rozhodne mu pomoct a alespoň trochu ho přimět litovat jeho činů. Tahle povídka byla zvláštní, Voldy se chová jako Voldy (alespoň většinu kapitol)... u 22. kapitoly jsem marně zadržovala slzy. Hodně jsem váhala mezi 4 a 5 hvězdičkami.”

Bath Time

Autor: inamac      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pairing mých snů. :D Je velká škoda, že autorka nezvládla "zápletku" trošku přesvědčivěji, protože samotná akce by mohla být uvěřitelná – jde jen o to zpracování... no nic. 5 bodů za odvahu, 2 za zpracování – čili v průměru průměr. :) S. L.”

So You Want To Transfigure Yourself a Rock Band

Autor: Mousapelli      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Když pomineme, že tohle s vesmírem JKR příliš nesouvisí, zábavné čtení. Docela bystrý Peter a v jistém smyslu natvrdlý James jsou osvěžující změnou. :) (Btw. neverfull bag se tu objevuje dřív, než v knížce – další důkaz, že fanouškům to pálí rychlej. :p ) S.L.”

|<  >|