Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nebyť toho konca dám plný počet bodov. Až do poslednej kapitoly je poviedka úplne krásna. Má dobrú atmosféru, ale koniec je podľa mňa príliš useknutý, akoby sa už autorka chcela toho príbehu zbaviť, alebo akoby stoj čo stoj chcela takýto koniec. Mne tam nesedel.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Líbilo se mi na tom, že to není takové tuctové téma. Nebylo to na to samý brdo a tohle kritérium je pro mě jedno z nejdůležitějších. Jméno dítěte se mi až tak nelíbí, prostě mi do příběhu tolik nesedí, ale to je jen detail. Hezky jsou naopak popsané zmijozelské způsoby, dávání dárků a starobylé hodnoty krásy.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Celá jedna skvelá kniha :) Ale neodpustím ten koniec, ktorý mi prišiel - pritkrátky!”

Porucha

Autor: Titany      Jazyk: ČJ

Anne:

“Skvělé. Je až neuvěřitelné, že mi to přijde uvěřitelné.”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Anne:

“Název je dost výstižný. Takový vývoj jsem vážně nečekala.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Skvělá povídka. Líbilo se mi větší náhled do zmijozelu. Ráda se k ní vracím.”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Jojo... :D”

Odmítnutí

Autor: little beloved      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Stihla sem originál, ještě než ho autorka stáhla. Jedna z velmi povedených na pár SS/HG.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“Tohle mi naprosto vzalo dech!”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Zuzule:

“K tomuhle se prostě nedá nic vyjádřit slovy. Přečtěte si a pochopíte.”

Smoke Instead of Sunlight

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

mariaa:

“Pěkná povídka, ale vracet se k ní už nebudu.”

Srdce draka

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

SaraPolanska:

“Uhm (souhlasné přikyvování) tohle docela můžu... :-)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Gab:

“Skvělý překlad do češtiny a zajímavý děj :)”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Vehnala mi slzy do očí. Není dokonalá, je... vyjímečná. Nejde o příběh, jde o pocit, který ve mně zanechala”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Pro mě je to povídky, která MÁ své chyby, ale i přesto je krásná a výjimečná.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Ta je moje oblíbená :D Něco na odlehčení ;-)”

A Twist in Time

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Crystal:

“Povídka se mi líbila, ale ten konec... Mohlo to být lepší. Propracovanější.”

Poison Paradise

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavý střet HP, který vyrůstal v kouzelnickém prostředí a navíc s nenávistí k mudlům (díky vlastním zkušenostem) s ostatními postavami z kánonu. Jak se asi vyvíjeli bez něj? A samozřejmě úžasně romantický vztah Viktora a Harryho (tedy Henrika), kteří by pro sebe udělali cokoliv, třeba se i postavili celému světu :-)”

Podzemní pole

Autor: Mannaz      Jazyk: ČJ

Richenza:

“Velmi hezky popsaná atmosféra, poutavý příběh. Doporučuji.”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Tohle jsem potřebovala :D Naprostý nesmysl, ale zasmála jsem se :)”

Harry Potter and the Jealous Husband

Autor: Lady K. d'Azrael      Jazyk: AJ

Crystal:

“Dokonale mě odrovnalo už jen těch prvních pár řádků :D”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Dobře, takže asi takhle: Tahle povídka mi ukázala, že nekaždá povídka potřebuje pwp scénu, a přesto skvěle popisovat slash. Z počátku jsem to ani číst nechtěla, protož snarry opravdu nepatří mezi mé nejoblíbenější shipy, ale základní myšlenky na harryho, který je okolnostmi donucený vzít si snapea se mi opravdu líbí. Oh, naprosto zbožňuju pár Draho/Charlie. Ovšem zdálo se mi, že HP jako král už příliš připomínal MarySue. Nelíbili se mi Odinovi havrani, zdálo se mi to už příliš nadbytečné. Ale celkově se mi povídka libila a viděla bych to na slušnější čtyři hvězdičky. Škoda, že to nemá napsaný konec. Zkoušela jsem číst pokračování od jiné autorky a brr.”

Poison Paradise

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Adoptovaný Harry alias Henrik a jeho úplně jiný vztah ke kouzelníkům a jejich kultuře a k mudlům. Vášnivě zoufalý a zoufale vášnivý vztah k Viktorovi. Jen tomu konci cosi chybí. :(”

Na pokraji

Autor: andie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Surový chlad a mrazenie. To som cítila počas čítania poviedky. Vďaka Merlinovi za epilóg. Ten to mrazenie snáď trochu zmiernil. Je to výborne napísaná poviedka, ale nedokázala by som sa vystaviť tomu pocitu ešte raz.”

Rubbed the Right Way

Autor: Mousapelli      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pěkné PWP (na femové poměry až luxusní :)), navíc s mojí oblíbenou Lav-Lav. :) 4, 5 S.L.”

|<  >|